ویژگی های پنل اعلام حریق زتا

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

پنل اعلام حریق زتا

پنل اعلام حریق زتا با وجود طراحی بسیار زیبایی که دارد، در همه مکان ها به ویژه مکان های مجلل و با شکوه نیز قابل نصب بوده و از آن می توان در همه مکان های صنعتی هم استفاده کرد. از جمله ویژگی های خوبی که پنل اعلام حریق زتا دارد این است که مورد تأیید سازمان آتش نشانی قرار گرفته است. ظاهر پنل اعلام حریق زتا به گونه ای است که در تمامی مکان ها قابل استفاده خواهد بود.

سیستم اعلام حریق زتا

آتشبان یکی از تأمین کنندگان سیستم آتش نشانی کمپانی زتا می باشد که هر مشتری نیازمند به سیستم های آتش نشانی می تواند از محصولات این شرکت استفاده کند. از آن جایی که این کمپانی یک تأمین کننده کامل برای سیستم آتش نشانی می باشد، استفاده از محصولات آن سبب می شود تا بین کلیه اجزا هماهنگی و سازگاری ایجاد شود و با این سازگاری اعتماد و اطمینان بیشتری حاصل می شود.

این کمپانی هم اکنون تولیدات سیستم های هشدار های امر صوتی، سیستم اعلام حریق و سیستم تشخیص گاز های قابل احتراق و منوکسید کربن را انجام می دهد.

کمپانی زتا همواره به دنبال نیازهای بازار بوده و در صورت نیاز به تغییرات در محصولات تولیدی خود تغییر اعمال می کند. در این کمپانی بخش زیادی از سود حاصل برای توسعه محصولات صرف می شود. در کمپانی زتا تیم متخصص طراحان با تجربه برای تولید پنل اعلام حریق زتا در حال فعالیت می باشند.

ویژگی های پنل اعلام حریق زتا

  • به جای کلید با رمز عبور چهار رقمی می توان به آن دسترسی داشت و در نتیجه احتمال گم شدن آن وجود ندارد.
  • به صورت تک نفره می توان آزمایش مدارات و دتکتورها را انجام داد.
  • آژیرها و زون ها را می توان با آن غیر فعال کرد.
  • در هر زون از ۳۲ عدد دتکتور حرارتی و دودی پشتیبانی می شود.
  • روی آن چهار مدار آژیر نصب شده است.
  • با تمام الزامات EN54 part2 & part4 مطابقت دارد.
  • فضای کافی برای نصب باتری ۳ آمپر ساعت وجود دارد.
  • قابلیت تأخیر آژیر دارد.
  • در پنل اعلام حریق زتا امکان تنظیم شدن مدارهای آژیر ۳ و ۴ به عنوان Aux وجود دارد.

برخی از محصولات اعلام حریق زتا

زنگ اعلام حریق زتا Zeta ZTB6B : وجود آلیاژ مخصوص در زنگ اعلام حریق زتا سبب شده تا این زنگ بی نظیر باشد. در این زنگ از مکانیسک گریز از مرکز دوار با قدرت کم استفاده شده است. صدای تولید شده در این زنگ طبق استاندارد جهانی می باشد. وجود کیفیت خوب در این زنگ ها و استاندارد LPCB سبب شده تا این زنگ ها مورد تأیید سازمان آتش نشانی در کشور باشند.

فلاشر اعلام حریق زتا Zeta ZS2 -CB/TR : فلاشرهای اعلام حریق زتا درسیستمهای اعلام حریق زتا با استفاده از طراحی بسیار زیبا و سایز مناسب تولید می شوند. در تولید این فلاشرها از تکنولوژی لامپ های زنون استفاده شده و وجود لامپ زنون در آن ها موجب جریان مصرف بالا در آن نخواهد شد.

ریموت اعلام حریق زتا –Zeta: برای مکان های در بسته و قفل شده برای نشان داده شدن وقوع حریق چراغ ریموت سردرب به کار می رود. کمپانی زنا به منظور تولید سردرب های خود طراحی بسیار خوبی انجام داده و این ریموت های ال ای دی دار با وجود سایز بسیار کوچکی که دارند، در محیط بیشترین میزان نوردهی را خواهند داشت. این چراغ ها در دو مدل ZT-LE8 و ZT-LE2 تولید می شوند.

برای نصب و طراحی این مدل ها شرکت زتا از متخصصان حرفه ای استفاده کرده و روش نصب آن را نیز ساده و آسان طراحی کرده است.

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

Web Analytics