اعلام حریق در مشهد اعلام حریق در مشهد آتشبان

فروش اعلام حریق در مشهد

این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)

خرید و فروش اعلام حریق در مشهد

شرکت آتشبان با فروش اعلام حریق در مشهد و تمامی شهر های ایران این اطمینان را به هموطنان عزیزمان میدهند که محصولات با کیفیت و با قیمتی مناسب و رقابتی نسبت به رقبا در خدمت شما عزیزان باشد.

 

انواع اعلام حریق

در تمامی سیستم های اعلام حریق با توجه به نوع کشف و اطلاع رسانی حریق به سه دسته تقسیم بندی می شوند که عبارتند از:

  1. اعلام حریق موضعی (خانگی)
  2. اعلام حریق خودکار متعارف (معمولی)
  3. اعلام حریق خودکار با قابلیت آدرس دهی

سیستم های اعلام حریق خانگی:

در این نوع سیستم ها اعلام حریق خانگی همانطور که از نامش پیداشت برای مصارف خانگی می باشد و برای خانه های ویلایی و خانه های یک طبقه مورد استفاده قرار میگیرد. سیستم این نوع اعلام حریق ها به گونه ایی می باشد که کاشف ها به دود حساس هستند و از طریق برق شهر یا باتری تغذیه میشوند و دارای یک آژیر نیز می باشد.

سیستم های اعلام حریق متعارف:

در سیستم اعلام حریق متعارف بصورت یک مدار به هم پیوسته، به تابلوی کنترل مرکزی متصل می‌شوند. این سیستم یکی از قدیمی ترین سیستم های اعلام حریق است که به مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی کمی تغییر و به روز شده است و همچنان در بازار به رقابت با انواع مدل های دیگر می پردازد. سیستم اعلام حریق متعارف دارای چندین حسگر و شستی میباشد.

سیستم اعلام حریق آدرس پذیر:

در سیستم های اعلام حریق آدرس پذیر همانگونه که از نامشان پیداست هر حسگر یا شستی ها دارای آدرس منحصر به فرد هستند که تابلوی کنترل در زمان ایجاد حریق آدرس هر یک از این حسگر ها را شناسایی و دقیقا همان محدوده با منطقه شروع به اعلام و هشدار می نماید.

جهت نصب هر یک از سیستم های اعلام حریق می بایست توسط کارشناس صورت گیرد و در نهایت توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی همان شهر مورد تایید قرار گیرند.

اجزای تشکیل دهنده سیستم اعلام حریق

اجزای اصلی تشکیل دهنده سیستم اعلام حریق عبارتند از:

  1. سامانه مرکزی
  2. خروجی ها
  3. سیم کشی
  4. مانیتورینگ

نمایندگی سیستم اعلام حریق در مشهد

هر شهر با توجه به نوع آب و هوا و شرایط خاصش باید از نحوه سیم کشی و نصب گرفته تا نوع و برند سیستم اعلام حریق، مورد تایید سازمان آتش نشانی همان شهر قرار گیرد. شهر مشهد نیز با توجه به جمعیت بالای ساکنین و همینطور رفت آمد و مسافران و زائران عزیزش باید تمامی ساختمان ها، مراکز تجاری و اداری و همینطور زیارتگاه هایش دارای سیستم اعلام حریق و همچنین سیستم اطفاء حریق سازمان آتش نشانی مشهد قرار گیرد.

شرکت آتشبان نیز می تواند شما را در زمینه جهت انتخاب صحیح و کارآمد فروش سیستم اعلام حریق در مشهد که مورد تایید سازمان آتشنشانی نیز باشد یاری نماید و همچنین با نصب اصولی و دقیق این سیستم ها توسط کارشناسان حرفه ایی و کارآزموده شرکت و همچنین دریافت تاییده نصب از سازمان آتش نشانی همراهتان باشد.

جهت کسب اطلاعات و مشاوره رایگان درباره سیستم اعلام حریق مشهد و سیستم اطفاء حریق مشهد میتوانید با مشاوران شرکت آتشبان تماس حاصل نمایید.

1 نظر

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

Web Analytics