اخبار

اخبار

جامعه ۲۴- آتش‌سوزی پلاسکو و متعاقب آن فر رویختن یکی از نماد‌های تهران مدرن در دوران توسعه پیش از انقلاب به همراه جان باختن تعدادی از آتش‌نشانان در جریان اطفاء حریق اولیه آن، نگاه‌ها را به سمت ایمنی ساختمان‌های تهران در برابر آتش و تاب‌آوری تجهیزات آن جلب کرد.

در همان زمان اعلام شد که تعداد بسیار زیادی از ساختمان‌های تجاری و اداری تهران نتوانسته‌اند مجوز‌های ایمنی را از سازمان آتش‌نشانی کسب کنند و ساختمان‌ها تا پیش از اخذ تأییدیه سازمان آتش شانی پایان کار نمی‌گرفتند. این امر تا چند روز قبل ادامه داشت با این حال هشتم اردیبهشت ماه امسال علیرضا زاکانی شهردار تهران طی دستوری تاییدیه ایمنی ساختمان‌ها را که پیشتر توسط سازمان آتش نشانی انجام می‌شد به دفاتر خدمات الکترونیک شهر منتقل کرد.

نمایشگاه تجهیزات آدرس پذیر اعلام حریق دزلی

شرکت فنی مهندسی آتشبان به عنوان نمایندگی انحصاری اعلام حریق دزلی تقدیم می کند :

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی ، امنیتی و ایمنی از تاریخ 25 و 28 مهر ماه 1401 واقع در مصلی بزرگ امام خمینی ، نمایشگاه 2022 ، غرفه F11

سیستم های جامع اعلام حریق دزلی با بالاترین کیفیت ، به روزترین تکنولوژی ، ارزان و بالاترین خدمات پس از فروش از پله اول همراه شماست.

محصولات اعلام حریق دزلی دارای گارانتی مادام العمر تعویض تمامی قطعات دزلی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشد.

ارائه خدمات و پشتیبانی ۲۴ ساعته می باشد.

مطابق استاندارد CPR, EN54 PART 2&4

تایید شده توسط آزمایشگاه‌‌‌‌های انفورماتیک ایران.

تایید شده توسط سازمان استاندارد ایران و سازمان آتش نشانی.

 

مهدی بابایی رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران در برنامه تهران ۲۰ شبکه ۵ تهران گفت: ساختمان گاندی در سال ۸۸ مجوز تخریب نوسازی را دریافت کرد و در سال ۹۲ عملیات ساختمانی آن به پایان رسید

رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در آن زمان این ساختمان مجهز به سیستم اعلام حریق بوده، اما در زمان حادثه متاسفانه هیچکدام از سیستم‌ها فعال نبوده است.

وی افزود: امروز دغدغه اصلی نگهداری و بهره‌برداری از ساختمان‌ها است چرا که امروز در زمان صدور جواز تخریب و نوسازی و پایان کار به این موضوع دقت لازم می‌شود.

بابایی ضمن اشاره به تصویب طرح دو فوریتی در صحن شورا گفت: شهرداری تهران کمیته نما دارد که در آن رسیدگی می‌شود و آتش نشانی یکی از اعضای آن است.

 آتش بان مفتخر است که اعلام دارد در زمینه فروش ، نصب و نگهداری سیستم های اعلام حریق و اطفاء حریق ، دزدگیرهای اماکن(منازل ، سازمان ها ، فروشگاه ها ) ، و همچنین سنسورهای تشخیص دود (دی اکسید و مونوکسید کربن) ،دوربین های کنترلی و غیره با بهترین کمپانی هایی که در این زمینه فعالیت میکنند همکاری می کند.
در هر زمان از شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهیم بود.

رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران افزود: مسئله مهم این است که وزارتخانه باید لیست مصالح استاندارد را اعلام کند و الزام برای استفاده از مصالح استاندارد وجود داشته باشد.

وی گفت: در بحث مواجهه با ساختمان‌های نا ایمن شهرداری تهران موظف است بعد از دو بار اخطاریه نسبت به اطلاع رسانی عمومی با بنر اقدام کند و بعد از آن تشکیل پرونده قضایی بدهد.

بابایی گفت: متاسفانه ضعف قانون داریم چرا که قوه قضاییه صرفا از جایگاه مدعی العموم برای اماکن بزرگ و پرخطر و حیاتی پایه کار آمده است، اما آیا می‌توان برای ساختمان‌های خصوصی این کار انجام داد؟

باید تمامی خدمات فنی ساختمان به صورت یکپارچه از جانب نظام مهندسی ارائه شود

در ادامه این برنامه امیدرضا ریاحی عضو هیئت مدیره و دبیر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران گفت: در حوزه حریق در یکی دو دهه اخیر اتفاقات مناسبی را در این حوزه داشتیم و در حفاظت ساختمان‌ها در برابر حریق الزامات را مشخص کردیم و با همکاری و تعامل بین نظام مهندسی و سازمان آتش نشانی می‌توان گفت که امروز از درون الزامات رعایت می‌شود.

عضو هیئت مدیره و دبیر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران افزود: راجع به نمای ساختمان اتفاق چندانی نیفتاده است و حتی پس از بررسی مقررات ملی می‌بینید که صرفاً یک صفحه راجع به نما داریم که کلی گویی است و وارد جزئیات نشده است.

وی ادامه داد: چالش اصلی در حوزه حریق آنجاست که ساختمان را قطعه قطعه کرده‌ایم به عنوان مثال بخشی از تاسیسات را از جامعه مهندسی خدمات نخواستیم و به سمت آتش نشانی رفتیم.

ریاحی گفت: موضوع حریق و موضوعات فنی مسائل کلانی مانند زلزله در این کمیته به هیچ عنوان دیده نمی‌شود.

عضو هیئت مدیره و دبیر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران افزود: ما یک نهاد فنی مهندسی هستیم و انتظار می‌رود تا تمامی خدمات به صورت یکپارچه از جانب نظام مهندسی ارائه شود.

نتیجه نهایی این آتش سوزی به زودی اعلام خواهد شد

در ادامه این برنامه قدرت الله محمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران در مورد علت آتش سوزی گفت: در ساعت ۱۸ و ۱۹ دقیقه گزارش حریق توسط یک شهروند به ما اطلاع رسانی شد که در لحظه اول ۱۰ ایستگاه آتش‌نشانی مورد فراخوان قرار گرفتند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران گفت: با کارشناسی‌های اولیه‌ای که دوستان ما انجام دادند از طبقه ۱۶ این ساختمان از یک اتاق، حریق شروع شده چرا که این اتاق مملو از وسایل پزشکی بوده و شبه انباری بوده و از آنجا حریق شروع می‌شود.

وی ادامه داد: بعد از آنکه آتش سوزی گسترش می‌یابد شیشه اتاق داغ می‌شود و نمای کامپوزیت را درگیر می‌کند چرا که کامپوزیت از سه لایه آلومینیوم تشکیل شده که لایه وسط کاملاً مواد نفتی و آتشزاست و شعله وری بالایی دارد.

محمدی افزود: به احتمال زیاد این آتش سوزی به دلیل اتصالی برق بوده است، اما نتیجه نهایی این آتش سوزی به زودی اعلام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران گفت: در ساختمان پلاسکو نمای ساختمان کامپوزیت نبود، اما هیچ راهی برای ورود آتش‌نشانان به این ساختمان وجود نداشت.

وی در پایان گفت: چه مرجعی این کامپوزیت را تایید کرده چرا که تنها ویژگی آن شعله وری آن است ما به جد با آن مخالفیم و نباید اجرا شود نزدیک به ۲۵ درصد ساختمان‌های پرخطر شهر تهران از همین نما هستند.

محمدی افزود: ما ساختمان‌های پرخطر را بالای ۵ اخطار و حتی ۱۰ اخطار دادیم و با مالکین می‌جنگیم که می‌خواهیم شما را نجات دهیم.

خبرگزاری آریا-مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران تاکید کرد: اگر تا 3 ماه آینده مالکان ساختمان‌های پرخطر پای کار نیایند اسامی آن‌ها اعلام می‌شود و در این زمینه با کسی تعارف نداریم.

به گزارش خبرگزاری آریا، قدرت الله محمدی افزود: در حال حاضر جلساتی با مالکان ساختمان‌های ناایمن گذاشته شده و از آن‌ها می‌خواهند که اقدام به مقاوم سازی، نوسازی و ... کنند.

وی بااستقبال از همکاری تعدادی از مالکان گفت: گام‌های خوبی در زمینه ایمن سازی انجام شده است.

همچنین آتش بان مفتخر است که اعلام دارد در زمینه فروش ، نصب و نگهداری سیستم های اعلام حریق و اطفاء حریق ، دزدگیرهای اماکن(منازل ، سازمان ها ، فروشگاه ها ) ، و همچنین سنسورهای تشخیص دود (دی اکسید و مونوکسید کربن) ،دوربین های کنترلی و غیره با بهترین کمپانی هایی که در این زمینه فعالیت میکنند همکاری می کند.
در هر زمان از شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهیم بود.

سروری نایب رییس شورای شهر تهران نیز در این باره گفت: در شورای عالی استان‌ها موضوع متروپل را پیگیری می‌کنیم. همچنین گزارش کارشناسی پلاسکو به کتابخانه‌ها رفت و هیچ اتفاقی در آن رخ نداد. یکی از ویژگی‌های مدیر موفق و کارآمد این است که از تهدید فرصت بسازد و مهمترین مسئله در متروپل این است که این اتفاق باید به مقررات جدید تبدیل شود وگرنه مثل پلاسکو هیچ اقدامی رخ نمی‌دهد.

وی تصریح کرد: در تهیه گزارشی پلاسکو کارشناسان مطرح کشور نقش داشتند و بسیار کارآمد بود، اما متاسفانه به مقررات تبدیل نشد و گزارشی برای کتابخانه‌ها بود.

سروری با بیان اینکه وزیر کشور در حادثه متروپل تاکید داشت که باید زمینه و عامل بروز این حوادث اصلاح شود، گفت: پیشنهاد می‌شود که گزارش پلاسکو را به عنوان یک منبع قوی در دستور کار قرار دهیم و دوباره کار را از صفر شروع نکنیم. گزارش پلاسکو از کتابخانه‌ها بیرون بیاید و مورد توجه قرار گیرد.

شاهد اصلاح قوانین و مقررات هستیم/ نقشه‌های گسلی شهر تهران را دریافت کردیم

احمد صادقی عضو شورای ششم شهر تهران نیز دراین باره می‌گوید: شاهد اصلاح قوانین و مقررات هستیم، اما این اصلاح از اقدامات بعدی جلوگیری می‌کند و کار با سرعت کمی پیش می‌رود و تا زمانی که تعارض منافع افرادی که در اصلاح قوانین ذینفع است وجود داشته باشد همچنان شاهد این موارد خواهیم بود.

به گفته صادقی، زمانی که نقشه‌های گسلی شهر تهران را دریافت کردیم قرار بود ضوابط این ساخت و ساز در پهنه گسلی را مرکز مطالعات شهرداری تعریف و شورای عالی شهرسازی آن را تهیه و پس از تصویب آن را ابلاغ کند، اما پس از گذشت 6 سال هنوز این اتفاق نیفتاده است، چون افرادی که در مرکز اطلاعات مسکن نشسته‌اند خودشان از بزرگترین سازندگان و معمار‌های کشور هستند که با تصویب این مقررات منافع خودشان به خطر می‌افتد.

وی گفت: با اصلاح قوانین منافع کارشناسان شورای عالی شهرسازی به خطر می‌افتد، گفت: نظام مهندسی هم با مشکلاتی روبرو است و هنوز مهر مهندس دست پیمانکار است و چاره اندیشی نشده، تا این موارد مشخص نشود، مطالعات به نتیجه نمی‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی در خصوص جزئیات حادثه حریق مجتمع تجاری لیدوما گفت: ضلع جنوبی این پاساژ از قسمت نما دچار حریق شد و از طبقه سوم چهارم به بعد نما دچار آتش‌سوزی شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: در طبقه هشتم که یک تالار وجود داشت، آتش به داخل کشیده شده بود و بخش زیادی از این تالار شعله‌ور شده بود و همچنین تعدادی از مغازه‌های پایین دچار حریق شده بود.

همچنین آتش بان مفتخر است که اعلام دارد در زمینه فروش ، نصب و نگهداری سیستم های اعلام حریق و اطفاء حریق ، دزدگیرهای اماکن(منازل ، سازمان ها ، فروشگاه ها ) ، و همچنین سنسورهای تشخیص دود (دی اکسید و مونوکسید کربن) ،دوربین های کنترلی و غیره با بهترین کمپانی هایی که در این زمینه فعالیت میکنند همکاری می کند.
در هر زمان از شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهیم بود.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان از طریق نردبان‌ها و لوله‌کشی عملیات اطفا را آغاز کردند و حجم دود زیادی در ساختمان انباشته شده است.

ملکی عنوان کرد: همزمان با خارج کردن نفرات گرفتار، عملیات اطفا آغاز شد و در حال حاضر مدت زیادی است که آتش کاملاً خاموش شده و آتش‌نشانان در حال خارج کردن دود و ایمن‌سازی هستند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: حدود ۳۰ نفر توسط آتش‌نشانان از محل خارج شدند و چند نفری دچار دودگرفتگی شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر از سرایت آتش به بخش‌های دیگر جلوگیری شده است، گفت: پرسنل ساختمان نیز در دقایق اولیه کمک‌های اولیه را انجام داده بودند.

کد خبر 5519509

به گزارش رکنا ، سید جلال ملکی اظهارکرد: ساعت ١۵:۵٢ امروز آتش سوزی در یک مجتمع اداری-تجاری در خیابان ولیعصر، بالاتر از چهار راه پارک وی، خیابان فیاضی، خروجی بزرگراه مدرس، کوچه نیلوفر غربی، به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو حامل تجهیزات تنفسی و نردبان هیدرولیکی به محل اعزام شدند.

وی گفت: محل آتش سوزی یک ساختمان ١٣ طبقه بود که هفت طبقه روی زمین و شش طبقه زیر زمین داشت. زمانی که نیروها به محل رسیدند در طبقه منفی سه، در قسمت شوتینگ زباله که در مجاورت داکت و رایزر ساختمان بود، آتش سوزی رخ داده بود.

ملکی ادامه داد: زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند از طریق داکت ها دود زیادی به طبقات بالایی راه پیدا کرده بود به گونه ای که از در ورودی این ساختمان دود بسیار غلیظ و متراکمی به بیرون متصاعد می شد.

همچنین آتش بان مفتخر است که اعلام دارد در زمینه فروش ، نصب و نگهداری سیستم هایاعلام حریق و اطفاء حریق ، دزدگیرهای اماکن(منازل ، سازمان ها ، فروشگاه ها ) ، و همچنین سنسورهای تشخیص دود (دی اکسید و مونوکسید کربن) ،دوربین های کنترلی و غیره با بهترین کمپانی هایی که در این زمینه فعالیت میکنند همکاری می کند.
در هر زمان از شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهیم بود.

در همین حال که افراد بسیاری در ساختمان محبوس بودند آتش نشانان با اتخاذ تدابیر عملیاتی به چند گروه تقسیم شدند. چند گروه برای خاموش کردن آتش و چند گروه برای نجات افراد محبوس به داخل ساختمان رفتند.

وی در ادامه اظهارکرد: گروهی از آتش نشانان با دستگاه های تنفسی به طبقه منفی سه رفتند و آتش را خاموش کردند، حتی یک سیلندر گاز شعله ور را نیز از محل خارج کردند که وجود این مایعات قابل اشتعال بسیار وضعیت را بحرانی می کند.

ملکی افزود: در نهایت حدود ٨٠ نفر از آقایان و خانم هایی که در ساختمان حضور داشتند به بیرون هدایت شدند. وضعیت عمومی این افراد مناسب است.

وی در پایان گفت: یکی از آتش نشانان دچار مصدومیت شد اما با عملیات خوب آتش نشانان از گسترش آتش جلوگیری شد، با این حال آتش نشانان در حال ادامه عملیات و تخلیه دود هستند و پس از پایان عملیات محل به سایر عوامل مسئول تحویل داده می شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره حادثه رخ داده در مجیدیه تهران گفت:محل آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی پنج طبقه با ۶ بلوک در مجیدیه بود که مجموعا ۱۲۰ واحد در آن قرار داشت، این مجتمع مسکونی دارای چندین در ورودی بود و در پارکینگ آن نیز چندین دستگاه خودرو پارک شده بود.

دو خودرو در پارکینگ دچار آتش‌سوزی شده و کاملا شعله‌ور بود و با توجه به اینکه از سقف کاذب در پارکینگ استفاده شده بود، دود زیادی پارکینگ و طبقات بالایی را فراگرفته بود.

همچنین آتش بان مفتخر است که اعلام دارد در زمینه فروش ، نصب و نگهداری سیستم هایاعلام حریق و اطفاء حریق ، دزدگیرهای اماکن(منازل ، سازمان ها ، فروشگاه ها ) ، و همچنین سنسورهای تشخیص دود (دی اکسید و مونوکسید کربن) ،دوربین های کنترلی و غیره با بهترین کمپانی هایی که در این زمینه فعالیت میکنند همکاری می کند.
در هر زمان از شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهیم بود.

در این مدت دهها نفر از داخل ساختمان نجات داده شدند که در میان آنها از کودک ۶ ماهه تا فردی ٨٠ ساله نیزحضور داشت.در این بین افرادی نیز حضور داشتند که بیمار بودند و برای جا به جا شدن نیاز به کمک داشتند که البته سه نفر با وضعیت وخیم خارج و به هوای آزاد و پشت بام منتقل شدند.

به تایید عوامل اورژانس یک مرد حدود ۶۵ ساله بدلیل شدت جراحات جان باخت و دو فرد دیگر علایم حیاتی داشتند که این افراد به اورژانس تحویل داده شدند.

منبع:ایسنا

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری فردیس از حادثه آتش‌سوزی در یک کارخانه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی در سیمین دشت فردیس خبر داد.

به گزارش فارس، رییس سازمان آتش نشانی شهرداری فردیس از حادثه آتش سوزی در شهرک سیمین دشت خبر داد و گفت: علت وقوع حادثه در دست بررسی است.

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری فردیس اعلام کرد: این آتش سوزی گسترده در یک کارخانه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی در سیمین دشت فردیس رخ داده است که که تعدادی مصدوم و خسارات مالی به جای گذاشت.

وی با بیان اینکه حادثه فوق ساعت ۱۵:۳۰ امروز رخ داد، اضافه کرد: به محض اعلام حادثه به آتش نشانی فردیس، تیم‌های امدادی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: اکنون تلاش تیم‌های امدادی برای مهار این آتش سوزی ادامه دارد.


آتش بان مفتخر است که اعلام دارد در زمینه فروش ، نصب و نگهداری سیستم های اعلام حریق و اطفاء حریق ، دزدگیرهای اماکن(منازل ، سازمان ها ، فروشگاه ها ) ، و همچنین سنسورهای تشخیص دود (دی اکسید و مونوکسید کربن) ،دوربین های کنترلی و غیره با بهترین کمپانی هایی که در این زمینه فعالیت میکنند همکاری می کند.
در هر زمان از شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهیم بود.


53 نفر مصدوم شدند

رییس مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی استان البرز اعلام کرد: 53 نفر مصدوم حادثه انفجار کارخانه لوازم بهداشتی و آرایشی سیمین دشت فردیس توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

دکتر احمد مهدوی عصر سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: تیم‌های امدادی اورژانس استان البرز پس از وقوع حادثه بلافاصله در محل حضور یافتند و به امدادرسانی پرداختند.

وی ادامه داد: حال عمومی تعدادی از مصدومان این حادثه وخیم گزارش شده است.

مهدوی گفت: اکنون تیم‌های آتش نشانی در حال مهار آتش هستند و احتمال می‌رود افراد دیگری در این حادثه آسیب دیده باشند، اما تاکنون هیچ فوتی نداشته ایم.

وی اظهار کرد: مصدومان این حادثه به بیمارستان شهرستان شهریار استان تهران انتقال یافتند.

مهدوی افزود: آتش سوزی این کارخانه براثر انفجار یک محلول گازی بوده و آتش نشانان در حال مهار کامل آن هستند.

این حادثه حدود ساعت ۱۵:۳۰ امروز در شهرک صنعتی سیمین دشت فردیس رخ داد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ۷:۳۱ صبح امروز به تاریخ 1402/10/25 یک مورد آتش سوزی در یک انبار کارگاه تولید تشک در بزرگراه آزادگان محله مرتضی گرد اعلام شد که ۳ ایستگاه به محل اعزام شدند.

وی گفت: محل آتش سوزی یک انبار بزرگ به وسعت یک هزار مترمربع با سقف های شیروانی ناایمن بود که محل تولید و نگهداری تشک های خوشخواب بود و حجم زیادی از تشک ها و مواد اولیه که بیشتر اسفنج و پارچه و اشتعال زا بود در حجم زیاد کاملا شعله ور بود.

آتش بان مفتخر است که اعلام دارد در زمینه فروش ، نصب و نگهداری سیستم هایاعلام حریق و اطفاء حریق ، دزدگیرهای اماکن(منازل ، سازمان ها ، فروشگاه ها ) ، و همچنین سنسورهای تشخیص دود (دی اکسید و مونوکسید کربن) ،دوربین های کنترلی و غیره با بهترین کمپانی هایی که در این زمینه فعالیت میکنند همکاری می کند.
در هر زمان از شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهیم بود.

سخنگوی آتش نشانی تهران با بیان اینکه دود از فواصل دور قابل رویت بود، افزود: دود حاصل از این مواد بسیار خطرناک و مسموم کننده است و آتش نشانان با تدابیر لازم عملیات خود را آغاز کردند و موفق شدند آتش را تحت کنترل دربیاورند.

ملکی با بیان اینکه این حادثه مصدومیت و تلفات جانی نداشته است، ادامه داد: هم اکنون شعله زنی انجام شده و از سرایت آتش به اطراف جلوگیری شد و در آتش نشانان در حال لکه گیری هستند و تا ساعتی دیگر محل را ترک می کنند.

انفجار مهیب در خیابان قریشی فردیس

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری فردیس از وقوع انفجار مهیب در خیابان قریشی به علت نگهداری مواد محترقه خبر داد.

عاشوری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: ساعتی قبل گزارشی از انفجار مهیبی در خیابان قریشی فردیس دریافت کردیم که نیروهای آتش نشانی برای رسیدگی به موضوع به سرعت به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه در این خیابان واحدی مسکونی که یکی از ساکنان آن مواد محترقه را به صورت ناایمن نگهداری می‌کرد دچار انفجار و احتراق شده است.

همچنین آتش بان مفتخر است که اعلام دارد در زمینه فروش ، نصب و نگهداری سیستم های اعلام حریق و اطفاء حریق ، دزدگیرهای اماکن(منازل ، سازمان ها ، فروشگاه ها ) ، و همچنین سنسورهای تشخیص دود (دی اکسید و مونوکسید کربن) ،دوربین های کنترلی و غیره با بهترین کمپانی هایی که در این زمینه فعالیت میکنند همکاری می کند.
در هر زمان از شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهیم بود.

وی افزود: با توجه به شدت خسارت و آسیبی که به ساختمان وارد شده احتمال فوتی وجود دارد ولی فعلاً تا انجام آواری کامل نمی‌توان آمار دقیقی در این خصوص اعلام کرد.

این مسئول گفت: خوشبختانه حریق این واحد مسکونی به طور کامل اطفاء شده و نیروها در حال ایمن سازی محل هستند.

عاشوری افزود: با اتمام عملیات به زودی اطلاعات تکمیلی در خصوص فوت و خسارت وارد شده اعلام می‌شود.

استخدام آتش نشانی تهران

آگهی 27 آبان 1402: استخدام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، به منظور تکمیل نیروهای عملیاتی خود در سطح شهر تهران از میان افراد واجد شرایط از طریق آزمون های علمی، عملی، معاینات جسمانی و روانی و طی مراحل گزینش "۲۰۰ نفر مرد " براساس شرایط ذیل استخدام می نماید:

"پذیرفته شدگان پس از طی دوره آموزش ویژه آتش نشانی و کسب موفقیت در دوره، به صورت قراردادی به استخدام سازمان درمی آیند."

 مهلت ثبت نام از 4 الی 11 آذر ماه 1402 می باشد.

    دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدام سازمان آتش نشانی

    سفارش کتاب های استخدامی جهت آمادگی در آزمون

ایرنا نوشت: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران توضیحاتی را درباره وقوع آتش‌سوزی در ساعت ۱۵:۳۴ دقیقه پنجشنبه در پایتخت ارائه داد و گفت: یک مورد آتش‌سوزی در انباری پس از میدان نوبنیاد به این سازمان اعلام شد که به همین منظور پنج ایستگاه آتش‌نشانی در محل حادثه حضور پیدا کردند.

جلال ملکی درباره وقوع این آتش‌سوزی اظهار داشت: این انبار با وجود لوازم پلاستیکی، فروشگاهی و پالت‌های چوبی ۱۰ تا ۱۵ روز پیش دوباره دچار آتش‌سوزی شده بود، آن زمان بخش زیادی از انبار دچار آتش‌سوزی شد و سقف‌ها تخریب شده بود.

همچنین آتش بان مفتخر است که اعلام دارد در زمینه فروش ، نصب و نگهداری سیستم هایاعلام حریق و اطفاء حریق ، دزدگیرهای اماکن(منازل ، سازمان ها ، فروشگاه ها ) ، و همچنین سنسورهای تشخیص دود (دی اکسید و مونوکسید کربن) ،دوربین های کنترلی و غیره با بهترین کمپانی هایی که در این زمینه فعالیت میکنند همکاری می کند.
در هر زمان از شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهیم بود.

وی اظهار داشت: به همین منظور کارگران مشغول تخریب سقف‌ها و برش‌کاری بودند تا این مکان را از ضایعات آتش‌سوزی جمع‌آوری کنند اما با بی‌احتیاطی کارگران، پیش از اینکه مواد سوخته را جمع‌آوری کنند و با توجه به اینکه مقادیری از آن باقی مانده و کامل تخلیه نشده بود، به دلیل انجام برش‌کاری و ریختن مواد مذاب حاصل از برش‌کاری، باعث شعله‌وری دوباره اجناس سوخته شده است

ملکی ادامه داد: دود حاصل آن نیز به خاطر سوختن مواد پلاستیکی کنار اجناس است و اکنون آتش‌نشانان از گسترش بیشتر این آتش‌سوزی جلوگیری کرده‌اند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: آتش‌سوزی در یک واحد تجاری در چهارراه طالقانی با حضور به موقع آتش نشانان اطفا شد.

محمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۱۹:۲۵ دقیقه امروز در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر حریق بالکن تجاری در چهارراه طالقانی جنب شهر کتاب خبر داد که با حضور به موقع آتش نشانان ضمن جلوگیری از سرایت حریق به واحدهای تجاری اطراف نسبت به ایمن سازی محل اقدامات لازم را انجام دادند.

همچنین آتش بان مفتخر است که اعلام دارد در زمینه فروش ، نصب و نگهداری سیستم های اعلام حریق و اطفاء حریق ، دزدگیرهای اماکن(منازل ، سازمان ها ، فروشگاه ها ) ، و همچنین سنسورهای تشخیص دود (دی اکسید و مونوکسید کربن) ،دوربین های کنترلی و غیره با بهترین کمپانی هایی که در این زمینه فعالیت میکنند همکاری می کند.
در هر زمان از شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهیم بود.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج افزود: این حریق در بالکنی به متراژ حدوداً ۱۵ متر بر اثر اتصال کولر گازی رخ داد و برای اطفا و امداد رسانی به این حادثه ۱۵ نفر نیروی عملیاتی به همراه پنج دستگاه خودرو امدادی از ایستگاه‌های ۱۳۱،۱۲۵،۱۱۵،۱۰۵ به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به اینکه 3 فروند هواپیما برای انتقال تجهیزات به آبادان آماده شده بود اما امکان جابجایی وجود نداشت، گفت: در این زمینه تفاهمی با ارتش جمهوری اسلامی جهت تأمین هواپیما در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، قدرت الله محمدی در صحن امروز شورای شهر درباره حادثه متروپل آبادان اظهارداشت: در سریع ترین زمان ممکن، خود را به محل حادثه رساندیم، نگاه سازمان آتش نشانی تهران محدود به پایتخت نیست و فرا استانی و به صورت کشوری است.

همچنین آتش بان مفتخر است که اعلام دارد در زمینه فروش ، نصب و نگهداری سیستم های اعلام حریق و اطفاء حریق ، دزدگیرهای اماکن(منازل ، سازمان ها ، فروشگاه ها ) ، و همچنین سنسورهای تشخیص دود (دی اکسید و مونوکسید کربن) ،دوربین های کنترلی و غیره با بهترین کمپانی هایی که در این زمینه فعالیت میکنند همکاری می کند.
در هر زمان از شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهیم بود.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه تجهیزات آتش نشانی تهران در هیچ نقطه ای از کشور وجود ندارد، یادآور شد: از طرفی متخصصان کافی در دیگر شهرها برای حوادثی از این قبیل وجود ندارد و باید بپذیریم که آتش نشانی تهران کشوری عمل می کند.

وی تأکید کرد: سه فروند هواپیما برای انتقال تجهیزات به آبادان آماده شده بود اما امکان جابجایی با این هواپیماها وجود نداشت و به هواپیمای ایلوشین نیاز بود که در این زمینه تفاهمی با ارتش جمهوری اسلامی جهت تأمین هواپیما در حال انجام است.

محمدی با بیان اینکه آتش نشانان در این حادثه تمام تلاش خود را انجام دادند، تأکید کرد: باید نگاه ویژه ای به وضعیت شغلی آتش نشان شود و تقاضای من این است که شورا به سرعت بخشیدن فرآیند امور همچون مسکن کارکنان که وضعیت خوبی ندارد و باید حل شود، کمک کنند و توجه ویژه به معیشت کارکنان آتش نشانی داشته باشند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه نیروهای آتش نشانی نیروهایی ویژه در شهرداری هستند، گفت: نمی توان آتش نشانان را با نیروهای دیگر بخش ها جابجا کرد و به همین دلیل نیروهایی ویژه هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه دیدگاه ما در خصوص آتش نشانان متفاوت است، تأکید کرد: در کنار این باید عدالت بین کارکنان شهرداری مورد توجه قرار بگیرد.

مهدی چمران گفت: تجهیزات آتش نشانی باید به طور مکرر به روز شود و باید توان کشورهای دیگر را از لحاظ برخورداری از تجهیزات در نظر بگیریم.

مدیر عامل هلال احمر تهران با تایید خبر انفجار در کافه‌ای در شهرستان شهریار از کشته‌شدن ۸ نفر در این حادثه خبر داده است. علت ظاهرا انفجار یک بادکنک هلیومی در جریان یک جشن تولد بوده است.

به گفته شاهین فتحی، مدیرعامل هلال احمر استان تهران در جریان یک انفجار در یک سفره‌خانه در شهرستان شهریار ۸ نفر کشته شده‌اند.

همچنین آتش بان مفتخر است که اعلام دارد در زمینه فروش ، نصب و نگهداری سیستم های اعلام حریق و اطفاء حریق ، دزدگیرهای اماکن(منازل ، سازمان ها ، فروشگاه ها ) ، و همچنین سنسورهای تشخیص دود (دی اکسید و مونوکسید کربن) ،دوربین های کنترلی و غیره با بهترین کمپانی هایی که در این زمینه فعالیت میکنند همکاری می کند.
در هر زمان از شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهیم بود.

این انفجار در شامگاه روز سه‌شنبه ۲۴ خرداد روی داد و خبر آن ابتدا به سرعت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

بعدتر مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور به خبرگزاری ایسنا گفت، اطلاعات این اورژانس حاکی است که هفت تن شامل سه کودک سه تا شش ساله، سه خانم ۲۰ تا ۴۰ ساله و یک آقای حدودا ۵۰ ساله جان خود را از دست داده‌اند.

او با استناد به گزارش‌های اولیه علت حادثه را در کافه‌ای که در زیرزمین واقع شده انفجار یک بادکنک هلیومی در یک مراسم جشن تولد عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره وقوع حادثه حریق در بوستان پردیسان تهران اظهار داشت: این حادثه کمتر از یک ساعت پیش در ضلع جنوبی پارکینگ و خارج از محوطه اصلی بوستان به وقوع پیوسته است.

همچنین آتش بان مفتخر است که اعلام دارد در زمینه فروش ، نصب و نگهداری سیستم های اعلام حریق و اطفاء حریق ، دزدگیرهای اماکن(منازل ، سازمان ها ، فروشگاه ها ) ، و همچنین سنسورهای تشخیص دود (دی اکسید و مونوکسید کربن) ،دوربین های کنترلی و غیره با بهترین کمپانی هایی که در این زمینه فعالیت میکنند همکاری می کند.
در هر زمان از شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه همیشه یک دستگاه از خودروهای اطفای حریق آتش نشانی در بوستان پردیسان مستقر است، گفت: نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله پس از اطلاع از وقوع حادثه نسبت به اطفاء حریق اقدام کرده‌اند و خوشبختانه در مدت زمان ۱۵ دقیقه حریق به طور کامل اطفا شده است.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه این حادثه هیچ مصدومی به همراه نداشته و علت حادثه هم از گرمی تابستان و برگ های خشک کناره ضلع جنوبی پارکینگ بوده است.

رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان گفت: موضوع ناایمن بودن ساختمان آلومینیوم آن‌قدر جدی است که ناگزیر شدیم آتش‌نشانانی را در سه شیفت آنجا مستقر کنیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمد پیرعلی اظهار کرد: با توجه به شرایط ناایمن ادامه فعالیت ساختمان آلومینیوم در قلب پایتخت، بنیاد مستضعفان به‌عنوان مالک این ساختمان می‌گوید که برای ایمنی کسبه (سرقفلی‌داران) و شهروندان و پیشگیری از خطرات احتمالی، بهترین راه مطمئن برای ایمن‌سازی این ساختمان قدیمی و پرتردد، تعطیلی موقت است تا عملیات ایمن‌سازی آلومینیوم هرچه سریعتر آغاز شود.

رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان با اشاره به فعالیت ساختمان 15طبقه معروف «آلومینیوم» به‌متراژ 4300 مترمربع در خیابان جمهوری اسلامی تهران که در سال 1343 با استانداردهای مربوط به آن دوره احداث شده و همچنان فاقد "پایان کار" است، افزود: هرچند اسکلت ساختمان آلومینیوم، بتنی و برابر نظر کارشناسان کماکان دارای استحکام نسبی خوبی است و پنج دستگاه آسانسور دارد اما فاقد راه پله فرار و گاز شهری است و با آنکه دارای بیمه آتش‌سوزی و حوادث و مسئولیت است اما فاقد سیستم اعلام و اطفای حریق است و تأسیسات برقی فرسوده و مستهلک، زنگ‌های خطر را به صدا درآورده است.

همچنین آتش بان مفتخر است که اعلام دارد در زمینه فروش ، نصب و نگهداری سیستم های اعلام حریق و اطفاء حریق ، دزدگیرهای اماکن(منازل ، سازمان ها ، فروشگاه ها ) ، و همچنین سنسورهای تشخیص دود (دی اکسید و مونوکسید کربن) ،دوربین های کنترلی و غیره با بهترین کمپانی هایی که در این زمینه فعالیت میکنند همکاری می کند.
در هر زمان از شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهیم بود.

وی ادامه داد: در پی اخطار سازمان آتش‌نشانی مبنی بر تجهیز «ساختمان آلومینیوم» به سیستم­های اعلام و اطفای حریق و ایمن­‌سازی آن، مذاکرات با کسبه و صاحبان سرقفلی ادامه دارد و اخطارهای لازم نسبت به ایمن‌سازی این ساختمان برای پیشگیری از هرگونه مخاطرات احتمالی برای کسبه و شهروندان، به شورای کسبه ساختمان آلومینیوم داده شده است.

پیرعلی ضمن تأکید بر لزوم به‌روزشدن ایمنی این ساختمان پس از گذشت 58 سال از عمرش در حالی که دچار حریقی گسترده در سال 94 شده بود، گفت: موضوع عدم ایمنی در این مجتمع تجاری آن‌قدر جدی است که برای جلوگیری از هرگونه حادثه در این ساختمان، اقدام به استقرار تیم­های 24ساعته آتش‌­نشانی در این مجتمع کرده‌ایم تا از هرگونه حریق و حادثه احتمالی اجتناب شود.

رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان با تأکید بر درک شرایط کسب‌وکار کسبه، گفت: ادامه فعالیت این ساختمان در شرایط فعلی ممکن نیست و علی‌رغم تمامی تذکرات و اخطارهـای داده‌شده نیازمند همراهی کسبـه، برای اجرای عملیات ایمن‌­سازی در این مرکز تجاری پرتردد و ناایمن هستیم.

وی ادامه داد: بر همین اساس بنیاد مستضعفان به‌دنبال چند مرحله مکاتبات قبلی با دادستانی تهران، این بار درخواست جدی خود را برای توقف موقت فعالیت این مجتمع تجاری با هدف حفاظت از جان کسبه و همچنین شهروندان مراجعه‌کننده به این مجتمع تجاری پرتردد که در قلب پایتخت قرار دارد، ارائه داده‌ایم تا با همراهی دستگاه قضائی و به‌کارگیری کارشناسان خبره حوزه ایمنی، عملیات ایمن‌­سازی این ساختمان قدیمی پایتخت پیش از هرگونه خطر و حادثه با سرعت انجام شود.

رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان ادامه داد: این انتظار نیز از کسبه این مجتمع تجاری وجود دارد تا با درک مخاطرات احتمالی در شرایط فعلی، همراهی لازم را برای شروع ایمن‌سازی "آلومینیوم" تا اتمام عملیات ایمنی آن داشته باشند.

وی همچنین با تأکیدی دوباره گفت: ساختمان آلومینیوم ایمن نیست. پیشگیری از یک تجربه تلخ، همراهی کسبه در «تخلیه مقطعی» واحدها و همراهی سایر دستگاه‌­های ذی‌ربط را می‌­طلبد.

به‌گفته پیرعلی، بنیاد مستضعفان از سال 96 طی مکاتباتی با شهرداری منطقه و شورای کسبه آلومینیوم، بارها تأکید بر ایمن‌سازی این ساختمان داشته است.

انتهای پیام/+

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی از وقوع حریق در یک انبار در باقرشهر خبر داد گفت: ساعت ۱۰:۴۴ پنج شنبه یک مورد آتش‌سوزی در یک انبار در باقرشهر، محله حسن‌آباد، انتهای خیابان لوله‌گاز به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد. علی‌رغم اینکه این محل خارج از حوزه استحفاظی شهرداری و آتش‌نشانی تهران است اما یک ایستگاه با امکانات کامل همراه تانکر آب به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: پیش از رسیدن عوامل آتش‌نشانی تهران، عوامل آتش‌نشانی باقرشهر در محل حضور داشتند و مشغول به اطفا حریق بودند.

همچنین آتش بان مفتخر است که اعلام دارد در زمینه فروش ، نصب و نگهداری سیستم های اعلام حریق و اطفاء حریق ، دزدگیرهای اماکن(منازل ، سازمان ها ، فروشگاه ها ) ، و همچنین سنسورهای تشخیص دود (دی اکسید و مونوکسید کربن) ،دوربین های کنترلی و غیره با بهترین کمپانی هایی که در این زمینه فعالیت میکنند همکاری می کند.
در هر زمان از شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهیم بود.

وی تصریح کرد: محل آتش‌سوزی سه باب سوله در مجاورت هم‌دیگر بود که یکی از سوله‌ها که انبار نگهداری چسب بود و تعداد زیادی بشکه‌های مواد شیمیایی و موادی که در ساخت چسب استفاده می‌شود، نگهداری می‌شد که کاملاً شعله‌ور بود.

ملکی عنوان کرد: در مجاورت آن، یک انبار کتاب بود که تقریباً تا زیر سقف تعداد زیادی کتاب روی هم چیده شده بود و به بخش‌هایی از آن نیز آتش سرایت کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران ادامه داد: سقف انبار اول که حاوی ظروف مایعات شیمیایی بود به علت شدت حرارت تخریب شدن بود و آتش در آستانه گسترش بود.

وی افزود: آتش‌نشانان تهران به کمک آتش‌نشانان باقرشهر عملیات را ادامه دادند و در نهایت موفق شدند که آتش را تحت کنترل خود درآورند.

ملکی بیان کرد: در ساعت ۱۲:۱۶ آتش‌نشانان تهران محل حادثه را برای لکه‌گیری تکمیلی و بررسی عوامل حادثه تحویل عوامل آتش‌نشانی باقرشهر دادند و مراجعت کردند.

کد خبر 5494262

دبیر انجمن صنفی حفاظت در برابر آتش ایران، با اشاره به ابلاغیه جدید شهردار تهران، ضمن انتقاد شدید از صدور این بخشنامه عجیب در حوزه ایمنی ساختمان در برابر آتش، خواستار تغییر رویکرد و بهره برداری مسئولین از توان فنی و تجربه نهادهای تخصصی عمومی و خصوصی کشور در حوزه ایمنی ساختمان ها و اصلاح آن شد.

به گزارش خبرگزاری موج، دبیر انجمن صنفی حفاظت در برابر آتش ایران، با اشاره به ابلاغیه جدید شهردار تهران، ضمن انتقاد شدید از صدور این بخشنامه عجیب در حوزه ایمنی ساختمان در برابر آتش، خواستار تغییر رویکرد و بهره برداری مسئولین از توان فنی و تجربه نهادهای تخصصی عمومی و خصوصی کشور در حوزه ایمنی ساختمان ها و اصلاح آن شد.

مرتضی محمدی رئیس اداره امور خوابگاه‌های دانشگاه صنعتی امیر کبیر در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جزئیات آتش سوزی شب گذشته خوابگاه این دانشگاه و آخرین وضعیت دانشجویانی که دچار دود گرفتگی شده بودند گفت: شب گذشته حدود ساعت ۲۳:۴۵ الی ۲۴ دانشجویان احساس می‌کنند که دود ساختمان خوابگاه را فراگرفته است برهمین اساس بلافاصله به آتش نشانی اطلاع می دهند.

وی ادامه داد: آتش نشانی بلافاصله در محل حاضر می‌شود همچنین معاون دانشجویی و مسئول حراست دانشگاه نیز در محل حاضر می‌شوند و فضا را مدیریت می‌کنند آتش هم توسط آتش نشانی مهار می‌شود.

رئیس اداره امورخوابگاه‌های دانشگاه صنعتی امیر کبیر با اشاره به دلیل آتش سوزی گفت: مقداری زباله و ضایعات در طبقه همکف در اتاق مخصوص خود وجود داشته است که دچار اشتعال شده و حریق در همان اتاق مد نظر مهار شده و مشکلی برای ساختمان ایجاد نمی‌شود.

همچنین آتش بان مفتخر است که اعلام دارد در زمینه فروش ، نصب و نگهداری سیستم های اعلام حریق و اطفاء حریق ، دزدگیرهای اماکن(منازل ، سازمان ها ، فروشگاه ها ) ، و همچنین سنسورهای تشخیص دود (دی اکسید و مونوکسید کربن) ،دوربین های کنترلی و غیره با بهترین کمپانی هایی که در این زمینه فعالیت میکنند همکاری می کند.
در هر زمان از شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهیم بود.

وی با بیان اینکه هنوز عامل مشتعل کننده اتاق زباله خوابگاه مشخص نیست ادامه داد: برای ساختمان مذکور نیز از لحاظ زیرساخت‌های تاسیساتی و آب، برق و گاز مشکلی ایجاد نمی‌شود و کل ساختمان بعد از حدود ۲ ساعت به وضعیت اولیه خود بازگشته و همه دانشجویان دانشجویان ساکن می‌شوند.

محمدی افزود: ۱۰ نفر از دانشجویان که بیماری زمینه‌ای داشتند و یا دود به محل سکونت آنها نزدیک بوده دچار تنگی نفس می‌شوند که اورژانس در محل حاضر شده و سراپایی در محل به حالت تعادل بازگشته و به اسکان خود ادامه می‌دهند.

به گزارش مهر، ساعت ۲۳:۳۱ شب گذشته یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان تجمعی در خیابان کریم‌خان، خیابان به‌آفرین به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تهران اعلام شد.

محل حادثه یک ساختمان ۱۰ طبقه بود که از آن به عنوان خوابگاه دانشجویی آقایان دانشگاه امیرکبیر استفاده می‌شد و به گفته مسئولان خوابگاه حدود ۴۰۰ نفر در این خوابگاه حضور داشتند.

در قسمت حیاط پشتی این خوابگاه (حیاط خلوت) به وسعت حدود ۱۴ تا ۱۵ متر مقدار زیادی ضایعات جمع و دچار آتش‌سوزی شده بود.

دود حاصل از آتش‌سوزی از طریق راهرو و رایزرها به داخل طبقات و حتی سقف‌های کاذب سرایت کرده بود.

این حادثه خوشبختانه مصدومیت حاد یا تلفات جانی نداشت اما ۱۱ نفر دچار دودگرفتگی شده که بنابر اعلام فرمانده حاضر در محل ۱۰ نفر از آن‌ها مشکل خاصی نداشته، به صورت سرپایی مداوا شده و یک نفر برای اعزام به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شد. این عملیات در ساعت ۱:۱۵ بامداد پایان یافت و محل حادثه تحویل مسئولان شد.

کد خبر 5484403

همشهری نوشت: عده ای‌ناشناس اقدام به آتش‌زدن خودروها در جوادیه می‌کنندو این موضوع بدل به مساله ای تکراری شده است.

انگار حادثه تلخ به آتش کشیدن خودروها در محله جوادیه در سکوت شب به تکرار افتاده و با توجه به اینکه این مسئله در سال جدید و در چند شب گذشته، خسارت های مالی بسیاری به شهروندان وارد کرده، مردم خیلی احساس ناامنی می کنند و خواستار برخورد ضربتی پلیس هستند.

رئیس کلانتری جوادیه گفت: به گفته اهالی اراذل و اوباش مواد آتش زا را بر روی خودروهای پرشیا و وانت پیکان ریخته و آن را به آتش کشیده‌اند اما تحقیقات پلیس در محل جرم همچنان ادامه دارد و کارآگاهان به دنبال سرنخ‌هایی از این حوادث هستند.

شهروندان در صورت داشتن هرگونه اطلاعات در این زمینه، بدون نگرانی با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند تا مجرمان هرچه زودتر دستگیر شوند.

یک کارشناس ایمنی با بیان اینکه دنیا بر اساس متد فعلی، سرمایه گذاری بر مقابله با حریق را تا حدی کنار گذاشته و روی پیشگیری سرمایه گذاری می کند، گفت: در شهر هوشمند، سیستم های اعلام حریق به سازمان آتش نشانی متصل است و آتش نشانی هم از موقعیت وقوع این حریق آگاهی پیدا می کند.

حوالی ساعت ۲۲ چهارشنبه پارکینگ یک ساختمان مسکونی در محله مجیدیه دچار آتش‌سوزی شد و ۲ دستگاه خودرو سواری هم سوخت اما ۱۰ نفر از ساکنان این ساختمان نجات یافتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، از آتش سوزی در طبقه منفی یک ساختمان سینمایی در بلوار کشاورز خبر داد.

جلال ملکی، در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در ساعت ۱۶:۴۵ ظهر امروز یک فقره آتش سوزی در یک ساختمان با کاربری فرهنگی و نمایش فیلم واقع در بلوار کشاورز، ابتدای خیابان ۱۶ آذر به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد.

هنوز تا تابستان گرم و سوزان مانده است، اما در همین ۱۵ روزی که از خرداد ماه گذشته است، نزدیک به ۲۰ مورد آتش‌سوزی در کشور اتفاق افتاده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، ایرنا نوشت: هنوز تا تابستان گرم و سوزان مانده است، اما در همین ۱۵ روزی که از خرداد ماه گذشته است، نزدیک به ۲۰ مورد آتش‌سوزی در کشور اتفاق افتاده است. مسئله‌ای که بسیار نگران‌کننده است و نگرانی مهم‌تر، نبود امکانات و ابزارهای لازم در این زمینه و روشن شدن نقش عامل انسانی در این آتش‌سوزی‌هاست.

90 درصد قربانیان حوادث آتش‌سوزی در کشور بر اثر استنشاق دود کشته می‌شوند؛ در حالی‌که با رعایت استانداردهای حریق در ساخت و ساز ساختمان‌ها و از جمله استفاده از فن‌های مکنده مقاوم در برابر حریق، این رقم به شکل چشمگیری کاهش خواهد یافت.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهورفاتب به وقوع آتش سوزی ۳ باب مغازه کنار هم در خیابان پیروزی اشاره کرد و گفت: تلاش پلیس راهور به همراه تیم عملیات آتش نشانی در مهار آتش سوزی موفقیت آمیز بود.

یک کارگاه تولید درب های ضد سرقت در یکی از روستاهای حاشیه آزادراه تهران قم، بامداد امروز دچار آتش سوزی مهیبی شد و خسارات زیادی ببار آمد.

سه کارگر در آتش سوزی یک مغازه صافکاری و نقاشی خودرو در خیابان ری زخمی و راهی بیمارستان شدند.

به گزارش رکنا ، مسئول روابط عمومی اورژانس فارس اعلام کرد که اتوبوس حامل زائران اربعین که از استان یزد به سمت استان خوزستان در حرکت بود در محور نورآباد گچساران دچار آتش سوزی شد و شش مصدوم به جای گذاشت.

به گزارش سلام نو، در این حادثه حدود ۴۰ نفر از ساکنان ساختمان در داخل طبقات این ساختمان و درمیان دود و آتش به دام افتادند که توسط آتش نشانان و نجاتگران این سازمان نجات یافتند.

به گزارش رکنا ، قانع مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اظهار کرد: در ساعت ۱۶ و ۱۰ دقیقه دیروز، کارگاه تولید فوم های سقفی در شهرک بزرگ صنعتی شیراز بعد از میدان ششم دچار آتش سوزی سنگین شده است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران به مناسبت 7 مهر روز آتش نشان صبح امروز شنبه ششم مهر ماه در برنامه صبح بخیرایران شبکه یک سیما شرکت کرده و با مجری این برنامه زنده، درباره عملکرد و برنامه های این سازمان به گفتگو پرداخت.

به گزارش ایلنا، فاطمه نوروزیان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: بر اثر آتش سوزی یک باب منزل مسکونی در شهرک توحید بندرعباس پنج نفر به بیمارستان خلیج فارس و دو نفر به بیمارستان شهید محمدی منتقل شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از آتش سوزی در ساختمان هفت طبقه در شرق تهران و نجات جان ده زن و مرد ساکن در ساختمان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران درخصوص حادثه آتش سوزی در جنوب شرق تهران گفت: در ساعت ۲ و ۴۴ بامداد امروز یک فقره آتش سوزی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

آتش سوزی کارگاه کفاشی در خیابان جمهوری اسلامی با حضور به موقع آتش نشانان مهار و خاموش شد.

آتش‌سوزی و دود ناشی از آن همواره یکی از تهدیدهایی به شمار می‌رود که خسارات جبران‌ناپذیری را به ساختمان‌ها و ساکنان وارد می‌کند. در این میان مقاومت مصالح و تجهیزات در برابر حریق و استفاده از فن‌های هدایت دود نقش مهمی را در کاهش خسارات احتمالی ایفا می‌کنند.

موطن گرامی برای پیشگیری از بروز آتش سوزی و همچنین خسارت مالی و جانی حتما منزل ، سازمان و یا فروشگاه خود را به سیستم اعلام حریق از جمله پنل اعلام حریق ، پنل اطفاء حریق ، شستی اعلام حریق ، شستی اطفاء حریق ، آژیر اعلام حریق ، آژیر اطفاء حریق   مجهز کنید تا سرمایه مالی و جانی خود را حفظ کنید

شرکت آتش بان نماینده رسمی اعلام حریق ایران ، و اعلام حریق و اطفاء حریق در ایران می باشد و با بهترین برندهای ایرانی و جهانی از جمله اعلام حریق سنس ، اعلام حریق آنا ، اعلام حریق یونی پاس ، اعلام حریق زیتکس ، اعلام حریق زتا ، اعلام حریق تله تک ، اعلام حریق تسلا ، اعلام حریق آریاک ، اعلام حریق ماویلی ، اعلام حریق سایان می باشد

از بهترین دتکتور های اعلام حریق می توان دتکتور سنس ، دتکتور زیتکس ، دتکتور زتا ، دتکتور ماویلی ، دتکتور آریاک  نام برد

آتش سوزی کارگاه صحافی در شهرک مشیریه با تلاش آتش نشانان خاموش شد.
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، در پی تماس کارگران با سامانه 125 مبنی بر مشاهده ی شعله های آتش در یک کارگاه صحافی و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله ساعت ۱۲:00 ظهر دیروز زنگ ایستگاه ۷۸ را به صدا درآورد و آتش نشانان به همراه تیم نجات ۲ روانه ی شهرک مشیریه، خیابان سازمان آب شدند.
مصطفی اسدزاده فرمانده ی آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره گفت: هنگام رسیدن نیروهای عملیات به محل حادثه مشاهده شد، از طبقه ی زیرزمین یک ساختمان مسکونی دو طبقه به مساحت ۱۳۰ متر مربع با کاربری کارگاه صحافی دود زیادی به بیرون زبانه می کشید.
وی افزود: آتش نشانان پس از قطع برق و گاز ساختمان و تجهیز خود به البسه ی ایمنی و کشیدن لوله ی آبدهی وارد کانون آتش سوزی که محل انباشت مقدار زیادی کاغذ بود شدند. 
اسدزاده خاطرنشان کرد: آتش نشانان بی درنگ پس از اطمینان از عدم وجود فرد محبوس شده در داخل کارگاه همزمان با جلوگیری از سرایت شعله های آتش به دیگر قسمت‌های کارگاه، مشغول عملیات شدند و شعله های آتش را مهار و خاموش کردند.
وی بیان کرد: خوشبختانه با تلاش آتش نشانان در خصوص جلوگیری از پیشروی و سرایت آتش به اطراف و خاموش کردن آتش سوزی، محل حادثه ایمن و پس از تخلیه ی کامل دود، به مالک تحویل داده شد

هموطن گرامی برای پیشگیری از بروز آتش سوزی و همچنین خسارت مالی و جانی حتما منزل ، سازمان و یا فروشگاه خود را به سیستم اعلام حریق از جمله پنل اعلام حریق ، پنل اطفاء حریق ، شستی اعلام حریق ، شستی اطفاء حریق ، آژیر اعلام حریق ، آژیر اطفاء حریق   مجهز کنید تا سرمایه مالی و جانی خود را حفظ کنید

شرکت آتش بان نماینده رسمی اعلام حریق ایران ، و اعلام حریق و اطفاء حریق در ایران می باشد و با بهترین برندهای ایرانی و جهانی از جمله اعلام حریق سنس ، اعلام حریق آنا ، اعلام حریق یونی پاس ، اعلام حریق زیتکس ، اعلام حریق زتا ، اعلام حریق تله تک ، اعلام حریق تسلا ، اعلام حریق آریاک ، اعلام حریق ماویلی ، اعلام حریق سایان می باشد

از بهترین دتکتور های اعلام حریق می توان دتکتور سنس ، دتکتور زیتکس ، دتکتور زتا ، دتکتور ماویلی ، دتکتور آریاک  نام برد

عكس العمل به موقع آتش نشانان از گسترش آتش سوزی در یك كارگاه تولید گونی در حوالی جاده ورامین جلوگیری کرد.
به گزارش پایگاه خبری 125، آتش نشانان ایستگاه های 9 و 86 پس از درخواست کمک شهروندان از آتش نشانی تهران مبنی بر بروز آتش سوزی در یک کارگاه، بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان در ساعت 18:31 دقیقه دیروز به محل حادثه واقع در جاده ورامین، شهرک علائین، خیابان میثم جنوبی اعزام شدند.
محمود آقا میرزایی فرمانده آتش نشانان ایستگاه 9 آتش نشانی که به اتفاق نیروهایش، اولین گروه آتش نشانی بودند که در محل حادثه حاضر شدند، در این خصوص ابراز داشت: هنگامی که به محل حادثه رسیدیم مشاهده شد که قسمتی از یک كارگاه گونی دوزی به وسعت 600 متر مربع دچار آتش سوزی شده و شعله های آتش در حال سرایت به بقیه قسمت های این كارگاه بود. 
وی افزود: آتش نشانان با مجهز شدن به دستگاه تنفسی و قطع برق و گاز كارگاه با استفاده از چندین رشته لوله آبدهی از چند طرف وارد عمل شده و اقدام به شعله زنی و مهار آتش کردند.
وی گفت: عكس العمل آتش نشانان به اندازه ای چشمگیر بود كه مانع از سرایت آتش به بقیه قسمت های این كارگاه که مملو از گونی و مواد قابل اشتعال بود، شد و آتش سوزی درهمان شروع آن مهار و کاملا خاموش شد.
این فرمانده آتش نشانی با اشاره به این که خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت، تصریح كرد: علت بروز این آتش سوزی توسط كارشناسان آتش نشانی منطقه در حال بررسی است.

هموطن گرامی برای پیشگیری از بروز آتش سوزی و همچنین خسارت مالی و جانی حتما منزل ، سازمان و یا فروشگاه خود را به سیستم اعلام حریق از جمله پنل اعلام حریق ، پنل اطفاء حریق ، شستی اعلام حریق ، شستی اطفاء حریق ، آژیر اعلام حریق ، آژیر اطفاء حریق   مجهز کنید تا سرمایه مالی و جانی خود را حفظ کنید

شرکت آتش بان نماینده رسمی اعلام حریق ایران ، و اعلام حریق و اطفاء حریق در ایران می باشد و با بهترین برندهای ایرانی و جهانی از جمله اعلام حریق سنس ، اعلام حریق آنا ، اعلام حریق یونی پاس ، اعلام حریق زیتکس ، اعلام حریق زتا ، اعلام حریق تله تک ، اعلام حریق تسلا ، اعلام حریق آریاک ، اعلام حریق ماویلی ، اعلام حریق سایان می باشد

از بهترین دتکتور های اعلام حریق می توان دتکتور سنس ، دتکتور زیتکس ، دتکتور زتا ، دتکتور ماویلی ، دتکتور آریاک  نام برد

آتش سوزی در زیرزمین فروشگاه ابزار آلات، آتش نشانان را به خیابان امام خمینی(ره)کشاند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ۱۲۵، طی اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی کارگران و چندین کسبه از پاساژ ایران مبنی بر مشاهده یک آتش سوزی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت نیروهای عملیاتی ایستگاه 1 و 67 را به همراه خودرو حامل دستگاه های تنفسی ساعت 21:15 شب گذشته به خیابان امام خمینی، تقاطع خیام، روبروی ساختمان وزارت امور خارجه، پاساژ ایران رهسپار کرد.
علیرضا حسنی افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش نشانی تهران در این باره گفت: در ضلع جنوب شرقی پاساژ ایران زیرزمین مغازه ای به وسعت 20 مترمربع با کاربری فروشگاه کپسول و ابزارآلات دچار آتش سوزی شده و تلاش کارگران برای مهار شعله های آتش بی نتیجه مانده بود.
وی با اشاره به اینکه شعله های آتش در حال سرایت به طبقه فوقانی و مغازه های اطراف بود، افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از قطع جریان برق، با استفاده از تجهیزات فردی و لوله های آبدهی خود را به کانون آتش سوزی رساندند و از چندین سمت عملیات مهار شعله های سرکش آتش را آغاز کردند.
افسر آماده منطقه 5 عملیات خاطرنشان کرد: همزمان گروه دیگری از نیروهای عملیاتی با بکارگیری تجهیزات تنفسی وارد پاساژ شدند که خوشبختانه پس از جستجو مشخص شد هیچکس در پاساژ محبوس نشده است.
حسنی در ادامه اظهار داشت:آتش نشانان پس از مهار کامل آتش سوزی و انتقال کپسول های در حال انفجار به محل امن، به وسیله فن های بسیار قوی اقدام به تخلیه دود از داخل پاساژ کردند.
گفتنی است؛ کارشناسان آتش نشانی بعد از بررسی های دقیق محل، علت این آتش سوزی را عدم قرار دادن صحیح باتری های شارژی دریل در قفسه ها که منجر به اتصال کوتاه و تولید حرارت ودر نتیجه منجر به شعله وری شده بود، اعلام کرد

هموطن گرامی برای پیشگیری از بروز آتش سوزی و همچنین خسارت مالی و جانی حتما منزل ، سازمان و یا فروشگاه خود را به سیستم اعلام حریق از جمله پنل اعلام حریق ، پنل اطفاء حریق ، شستی اعلام حریق ، شستی اطفاء حریق ، آژیر اعلام حریق ، آژیر اطفاء حریق   مجهز کنید تا سرمایه مالی و جانی خود را حفظ کنید

شرکت آتش بان نماینده رسمی اعلام حریق ایران ، و اعلام حریق و اطفاء حریق در ایران می باشد و با بهترین برندهای ایرانی و جهانی از جمله اعلام حریق سنس ، اعلام حریق آنا ، اعلام حریق یونی پاس ، اعلام حریق زیتکس ، اعلام حریق زتا ، اعلام حریق تله تک ، اعلام حریق تسلا ، اعلام حریق آریاک ، اعلام حریق ماویلی ، اعلام حریق سایان می باشد

از بهترین دتکتور های اعلام حریق می توان دتکتور سنس ، دتکتور زیتکس ، دتکتور زتا ، دتکتور ماویلی ، دتکتور آریاک  نام برد

امیدواریم برای این خانواده جز خسارت مالی خسارت دیگری بر جای نمانده باشد.

به گزارش پایگاه خبری 125، ساعت 21:30 دقیقه شب گذشته وقوع این حادثه به سامانه 125 آتش نشانی تهران اطلاع داده شد که بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 91 به محل حادثه واقع در خیابان ولی عصر، خیابان مختاری غربی اعزام شدند.
حمید میرزاقلی افسر آماده منطقه 5 عملیات سازمان آتش نشانی تهران دراین خصوص ابراز داشت: محل حادثه یک ساختمان مسکونی یک طبقه قدیمی به وسعت 180 متر مربع بود که هنگام حضور آتش نشانان، دو نفر در کف حمام در زیرزمین این منزل افتاده و جان سپرده بودند.
وی افزود: احتمال می رود پدر 94 ساله همراه فرزند پسر 67 ساله‌اش بر اثر گاز گرفتگی و انتشار گاز منواکسید کربن از آبگرمکن جان خود را از دست داده باشند.
این افسر آماده آتش نشانی در ادامه اظهار داشت: پیکر جان‌باختگان برای مشخص شدن علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد

هموطن گرامی برای پیشگیری از بروز آتش سوزی و همچنین خسارت مالی و جانی حتما منزل ، سازمان و یا فروشگاه خود را به سیستم اعلام حریق از جمله پنل اعلام حریق ، پنل اطفاء حریق ، شستی اعلام حریق ، شستی اطفاء حریق ، آژیر اعلام حریق ، آژیر اطفاء حریق   مجهز کنید تا سرمایه مالی و جانی خود را حفظ کنید

شرکت آتش بان نماینده رسمی اعلام حریق ایران ، و اعلام حریق و اطفاء حریق در ایران می باشد و با بهترین برندهای ایرانی و جهانی از جمله اعلام حریق سنس ، اعلام حریق آنا ، اعلام حریق یونی پاس ، اعلام حریق زیتکس ، اعلام حریق زتا ، اعلام حریق تله تک ، اعلام حریق تسلا ، اعلام حریق آریاک ، اعلام حریق ماویلی ، اعلام حریق سایان می باشد

از بهترین دتکتور های اعلام حریق می توان دتکتور سنس ، دتکتور زیتکس ، دتکتور زتا ، دتکتور ماویلی ، دتکتور آریاک  نام برد

امیدواریم برای این خانواده جز خسارت مالی خسارت دیگری بر جای نمانده باشد.

دو مرد 94 و 67 ساله شب گذشته بر اثر گاز گرفتگی در یک منزل مسکونی قدیمی دچار خفگی شده و جان خود را از دست دادند.
به گزارش پایگاه خبری 125، ساعت 21:30 دقیقه شب گذشته وقوع این حادثه به سامانه 125 آتش نشانی تهران اطلاع داده شد که بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 91 به محل حادثه واقع در خیابان ولی عصر، خیابان مختاری غربی اعزام شدند.
حمید میرزاقلی افسر آماده منطقه 5 عملیات سازمان آتش نشانی تهران دراین خصوص ابراز داشت: محل حادثه یک ساختمان مسکونی یک طبقه قدیمی به وسعت 180 متر مربع بود که هنگام حضور آتش نشانان، دو نفر در کف حمام در زیرزمین این منزل افتاده و جان سپرده بودند.
وی افزود: احتمال می رود پدر 94 ساله همراه فرزند پسر 67 ساله‌اش بر اثر گاز گرفتگی و انتشار گاز منواکسید کربن از آبگرمکن جان خود را از دست داده باشند.
این افسر آماده آتش نشانی در ادامه اظهار داشت: پیکر جان‌باختگان برای مشخص شدن علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد

هموطن گرامی برای پیشگیری از بروز آتش سوزی و همچنین خسارت مالی و جانی حتما منزل ، سازمان و یا فروشگاه خود را به سیستم اعلام حریق از جمله پنل اعلام حریق ، پنل اطفاء حریق ، شستی اعلام حریق ، شستی اطفاء حریق ، آژیر اعلام حریق ، آژیر اطفاء حریق   مجهز کنید تا سرمایه مالی و جانی خود را حفظ کنید

شرکت آتش بان نماینده رسمی اعلام حریق ایران ، و اعلام حریق و اطفاء حریق در ایران می باشد و با بهترین برندهای ایرانی و جهانی از جمله اعلام حریق سنس ، اعلام حریق آنا ، اعلام حریق یونی پاس ، اعلام حریق زیتکس ، اعلام حریق زتا ، اعلام حریق تله تک ، اعلام حریق تسلا ، اعلام حریق آریاک ، اعلام حریق ماویلی ، اعلام حریق سایان می باشد

از بهترین دتکتور های اعلام حریق می توان دتکتور سنس ، دتکتور زیتکس ، دتکتور زتا ، دتکتور ماویلی ، دتکتور آریاک  نام برد

امیدواریم برای این خانواده جز خسارت مالی خسارت دیگری بر جای نمانده باشد.

آتش سوزی فروشگاه موتورسیکلت در خیابان وحدت اسلامی یک مصدوم بر جای گذاشت.
به گزارش پایگاه خبری 125، در پی بروز آتش سوزی در یک فروشگاه موتورسیکلت و تماس شاهدان با سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ نیروهای عملیات ایستگاه های 67 و 91 را ساعت 22:28 شب گذشته به محل حادثه در خیابان وحدت اسلامی، بالاتر از چهارراه شاپور اعزام کرد
حمید میرزاقلی افسر آماده منطقه 5 عملیات آتش نشانی تهران در این باره گفت: محل حادثه یک فروشگاه به وسعت 150 متر مربع مملو از انواع موتورسیکلت بود که دچار آتش سوزی شده و در زمان رسیدن آتش نشانان شعله ور بود.
وی ادامه داد: در این حادثه یک مرد 38 ساله درون فروشگاه محبوس و از ناحیه هر دو کف دست دچار سوختگی سطحی شده بود.
وی بیان کرد: آتش نشانان به سرعت برق وگاز را قطع کردند و با تجهیزات کامل فردی و به کار گیری چندین رشته لوله های آبدهی وارد کانون آتش سوزی شدند و در زمان کوتاهی مرد جوان را نجات و تحویل امدادگران اورژانس دادند و آتش را به طور کامل مهار و خاموش کردند.
میرزا قلی با اشاره به تلاش آتش نشانان و عدم گسترش آتش سوزی خاطر نشان کرد: خوشبختانه با مهارت آتش نشانان، فقط 30 متر مربع از کل فروشگاه درگیر آتش سوزی شد که در نهایت سرعت توانستند همه موتورهای سالم را به خارج منتقل کنند و از بروز خسارت مالی بیشتر برای مالک جولگیری کردند.
وی تصریح کرد: آتش نشانان پس از مهار کامل آتش سوزی، تخلیه دود و جداسازی اموال سوخته پس از اطمینان از رفع هر گونه خطر با ارائه تذکرات ایمنی به مالک به ماموریت خود پایان دادند

هموطن گرامی برای پیشگیری از بروز آتش سوزی و همچنین خسارت مالی و جانی حتما منزل ، سازمان و یا فروشگاه خود را به سیستم اعلام حریق از جمله پنل اعلام حریق ، پنل اطفاء حریق ، شستی اعلام حریق ، شستی اطفاء حریق ، آژیر اعلام حریق ، آژیر اطفاء حریق   مجهز کنید تا سرمایه مالی و جانی خود را حفظ کنید

شرکت آتش بان نماینده رسمی اعلام حریق ایران ، و اعلام حریق و اطفاء حریق در ایران می باشد و با بهترین برندهای ایرانی و جهانی از جمله اعلام حریق سنس ، اعلام حریق آنا ، اعلام حریق یونی پاس ، اعلام حریق زیتکس ، اعلام حریق زتا ، اعلام حریق تله تک ، اعلام حریق تسلا ، اعلام حریق آریاک ، اعلام حریق ماویلی ، اعلام حریق سایان می باشد

از بهترین دتکتور های اعلام حریق می توان دتکتور سنس ، دتکتور زیتکس ، دتکتور زتا ، دتکتور ماویلی ، دتکتور آریاک  نام برد

امیدواریم برای این خانواده جز خسارت مالی خسارت دیگری بر جای نمانده باشد.

یک منزل مسکونی سه طبقه قدیمی در محله یاخچی آباد صبح امروز آتش گرفت و خساراتی به آن وارد شد.
به گزارش پایگاه خبری 125، همسایگان ساعت 7:05 دقیقه صبح امروز با دیدن دود و آتشی كه از قسمت حیاط و ساختمان پشتی یك منزل مسكونی سه طبقه قدیمی واقع در یاخچی آباد، خیابان میثاق جنوبی بلند می شد، سراسیمه با سازمان آتش نشانی تهران تماس گرفته و درخواست کمک کردند که بی درنگ ستاد فرماندهی این سازمان، آتش نشانان ایستگاههای 82 و 22 را به محل آتش سوزی روانه کرد.
داوود بختیاری افسر آماده منطقه هفت عملیات سازمان آتش نشانی تهران كه از لحظات نخست وقوع حادثه در محل حضور یافته بود، دراین مورد ابراز داشت: هنگام رسیدن نیروهای آتش نشانی در محل حادثه مشاهده شد که یک منزل مسكونی سه طبقه قدیمی به وسعت تقریبی 90 متر مربع از قسمت حیاط دچار آتش سوزی شده، آتش به داخل واحد مسکونی طبقه همكف سرایت كرده وهمچنین آتش سوزی به یک منزل مسكونی كه در پشت این ساختمان واقع بود، گسترش یافته بود.
وی در ادامه بیان كرد: نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از بازدید و بررسی و رعایت نكات ایمنی به دو دسته تقسیم شدند و یك گروه با تجهیزات كامل از قسمت پشت ساختمان و گروه دیگر از قسمت كانون آتش با استفاده از چند رشته لوله آبدهی به مقابله با شعله های آتش پرداخته و این آتش سوزی را کاملا خاموش و از سرایت آن به نقاط دیگر جلوگیری به عمل آوردند.
بختیاری با اعلام این که دراین آتش سوزی به هیچ کس آسیب جانی نرسید، افزود: آتش نشانان پس از مهار کامل آتش، بوسیله فن های فشار مثبت دودهای ناشی از این آتش سوزی را به بیرون ساختمان تخلیه کردند.
گفتنی است کارشناسان آتش نشانی پس از خاموش شدن کامل این آتش سوزی به بررسی علت بروز این حادثه و نیز برآورد میزان خسارت وارده مشغول شدند

هموطن گرامی برای پیشگیری از بروز آتش سوزی و همچنین خسارت مالی و جانی حتما منزل ، سازمان و یا فروشگاه خود را به سیستم اعلام حریق از جمله پنل اعلام حریق ، پنل اطفاء حریق ، شستی اعلام حریق ، شستی اطفاء حریق ، آژیر اعلام حریق ، آژیر اطفاء حریق   مجهز کنید تا سرمایه مالی و جانی خود را حفظ کنید

شرکت آتش بان نماینده رسمی اعلام حریق ایران ، و اعلام حریق و اطفاء حریق در ایران می باشد و با بهترین برندهای ایرانی و جهانی از جمله اعلام حریق سنس ، اعلام حریق آنا ، اعلام حریق یونی پاس ، اعلام حریق زیتکس ، اعلام حریق زتا ، اعلام حریق تله تک ، اعلام حریق تسلا ، اعلام حریق آریاک ، اعلام حریق ماویلی ، اعلام حریق سایان می باشد

از بهترین دتکتور های اعلام حریق می توان دتکتور سنس ، دتکتور زیتکس ، دتکتور زتا ، دتکتور ماویلی ، دتکتور آریاک  نام برد

امیدواریم برای این خانواده جز خسارت مالی خسارت دیگری بر جای نمانده باشد.

آتش سوزی یک مغازه سمساری در شرق تهران با تلاش آتش نشانان در مدت زمان کوتاهی مهارشد.
به گزارش پایگاه خبری 125، به دنبال تماس تلفنی شهروندان و کسبه محل با سامانه 125 و درخواست کمک برای خاموش کردن این آتش سوزی، با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاههای 93، 31 به همراه خودرو حامل دستگاه های تنفسی ساعت 11:05 دقیقه صبح امروز به خیابان سبلان جنوبی، خیابان رجبی راهی شدند.
به گفته مهدی حقی، معاون منطقه 6 عملیات آتش نشانی تهران، در یک باب مغازه سمساری به مساحت40 متر مربع، مقدار زیادی اجناس فرسوده و قدیمی وجود داشت که به علت نامشخصی پیش از ظهر امروز آتش گرفت.
وی اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی سریعا جریان برق و گاز ساختمان را قطع کرده، با استفاده از تجهیزات انفرادی، دستگاه های تنفسی و لوله های آبدهی به سرعت به کانون آتش نزدیک شده و در مدت زمان کوتاهی، این آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند.
حقی ادامه داد: آتش سوزی در زمان تعطیلی این مغازه اتفاق افتاد، به همین خاطر این حادثه مصدومی در پی نداشت.
معاون عملیات منطقه شش آتش نشانی اضافه کرد: آتش نشانان با سرعت عمل خود از سرایت شعله های آتش به ساختمان مجاور جلوگیری کردند و در ادامه پس از ایمن سازی، محل حادثه را تحویل نیروی انتظامی و مالک آن دادند.
گفتنی است؛ علت بروز این حادثه هم اکنون از سوی کارشناسان منطقه شش آتش نشانی تهران در دست بررسی است

هموطن گرامی برای پیشگیری از بروز آتش سوزی و همچنین خسارت مالی و جانی حتما منزل ، سازمان و یا فروشگاه خود را به سیستم اعلام حریق از جمله پنل اعلام حریق ، پنل اطفاء حریق ، شستی اعلام حریق ، شستی اطفاء حریق ، آژیر اعلام حریق ، آژیر اطفاء حریق   مجهز کنید تا سرمایه مالی و جانی خود را حفظ کنید

شرکت آتش بان نماینده رسمی اعلام حریق ایران ، و اعلام حریق و اطفاء حریق در ایران می باشد و با بهترین برندهای ایرانی و جهانی از جمله اعلام حریق سنس ، اعلام حریق آنا ، اعلام حریق یونی پاس ، اعلام حریق زیتکس ، اعلام حریق زتا ، اعلام حریق تله تک ، اعلام حریق تسلا ، اعلام حریق آریاک ، اعلام حریق ماویلی ، اعلام حریق سایان می باشد

از بهترین دتکتور های اعلام حریق می توان دتکتور سنس ، دتکتور زیتکس ، دتکتور زتا ، دتکتور ماویلی ، دتکتور آریاک  نام برد

امیدواریم برای این خانواده جز خسارت مالی خسارت دیگری بر جای نمانده باشد.

یک دامداری سنتی در روستای مقیم آباد واقع در جاده ورامین به دلیل نامعلومی دچار آتش سوزی شد.
به گزارش پایگاه خبری 125، به دنبال تماس کارگران این دامداری با سامانه 125 آتش نشانی تهران، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 86 به همراه یک دستگاه تانکر آب آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
جعفر شكرانه مهربانی رئیس ایستگاه 86 كه در محل حادثه حضوریافته بود، در این باره گفت: یک واحد دامداری سنتی به وسعت تقریبی 300 متر مربع که علوفه و احشام در آن وجود نداشت، آتش گرفت.
وی افزود: دراین حادثه سقف این دامداری که از چوب و پوشال درست شده بود، دچارآتش سوزی شد که آتش نشانان بلافاصله پس از رسیدن در محل با استفاده از لوله آبدهی اقدام به مهار آتش کردند.
مهربانی گفت: آتش نشانان پس از خاموش كردن كامل آتش و اطمینان از عدم شعله وری، تذكرات ایمنی لازم را به مالك دامداری ارائه کردند.
به گفته وی این آتش سوزی خوشبختانه خسارت جانی نداشت و علت این حادثه توسط كارشناسان آتش نشانی مشخص خواهد شد

هموطن گرامی برای پیشگیری از بروز آتش سوزی و همچنین خسارت مالی و جانی حتما منزل ، سازمان و یا فروشگاه خود را به سیستم اعلام حریق از جمله پنل اعلام حریق ، پنل اطفاء حریق ، شستی اعلام حریق ، شستی اطفاء حریق ، آژیر اعلام حریق ، آژیر اطفاء حریق   مجهز کنید تا سرمایه مالی و جانی خود را حفظ کنید

شرکت آتش بان نماینده رسمی اعلام حریق ایران ، و اعلام حریق و اطفاء حریق در ایران می باشد و با بهترین برندهای ایرانی و جهانی از جمله اعلام حریق سنس ، اعلام حریق آنا ، اعلام حریق یونی پاس ، اعلام حریق زیتکس ، اعلام حریق زتا ، اعلام حریق تله تک ، اعلام حریق تسلا ، اعلام حریق آریاک ، اعلام حریق ماویلی ، اعلام حریق سایان می باشد

از بهترین دتکتور های اعلام حریق می توان دتکتور سنس ، دتکتور زیتکس ، دتکتور زتا ، دتکتور ماویلی ، دتکتور آریاک  نام برد

امیدواریم برای این خانواده جز خسارت مالی خسارت دیگری بر جای نمانده باشد.

آتش سوزی در واحد مسکونی یک مجتمع مسکونی با تلاش آتش نشانان به موقع مهار و خاموش شد.
به گزارش پایگاه خبری 125، نیروهای آتش نشانی دراین حادثه توانستند ضمن خاموش کردن این آتش سوزی، ساکنان این مجتمع را به سلامت از داخل ساختمان تخلیه کنند.
بر اساس این گزارش، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ساعت 5:30 دقیقه بامداد دیروز با دریافت خبر بروز آتش‌سوزی دریک مجتمع مسکونی واقع درخیابان شریعتی، بالاتراز سه راه ملک، بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه های 73، 2 و نیز خودروی حامل دستگاه تنفسی را روانه محل حادثه کرد.
مجید میرزایی فرمانده آتش نشانان اعزامی در مورد این حادثه گفت: در یک ساختمان شش طبقه مسکونی، یکی از واحدهای مسکونی طبقه پنجم به دلیل نامعلومی دچار آتش سوزی شد و دود حاصل از آن به سرعت تمامی راهرو ساختمان را فرا گرفت.
وی اضافه کرد: با توجه به این که انتشار شدید دود، جان ساکنان ساختمان را تهدید می کرد، آتش نشانان به سرعت پس از قطع برق و گاز ساختمان با استفاده از لوله های آبدهی به مهار آتش پرداختند.
میرزایی در ادامه اظهار داشت: گروهی دیگری از آتش نشانان همزمان به داخل واحد های مسکونی در طبقات فوقانی ساختمان رفته وافرادی را که نیاز به کمک داشتند از میان دود خارج و به فضای باز منتقل کردند.
این فرمانده آتش نشانی با اشاره به این که تحقیقات بیشتر دراین خصوص هم چنان توسط کارشناسان آتش نشانی منطقه 6 در حال انجام است، تصریح کرد: آتش نشانان با استفاده از دستگاه فن های قوی، دودهای انتشار یافته در ساختمان را به بیرون تخلیه کردند

هموطن گرامی برای پیشگیری از بروز آتش سوزی و همچنین خسارت مالی و جانی حتما منزل ، سازمان و یا فروشگاه خود را به سیستم اعلام حریق از جمله پنل اعلام حریق ، پنل اطفاء حریق ، شستی اعلام حریق ، شستی اطفاء حریق ، آژیر اعلام حریق ، آژیر اطفاء حریق   مجهز کنید تا سرمایه مالی و جانی خود را حفظ کنید

شرکت آتش بان نماینده رسمی اعلام حریق ایران ، و اعلام حریق و اطفاء حریق در ایران می باشد و با بهترین برندهای ایرانی و جهانی از جمله اعلام حریق سنس ، اعلام حریق آنا ، اعلام حریق یونی پاس ، اعلام حریق زیتکس ، اعلام حریق زتا ، اعلام حریق تله تک ، اعلام حریق تسلا ، اعلام حریق آریاک ، اعلام حریق ماویلی ، اعلام حریق سایان می باشد

از بهترین دتکتور های اعلام حریق می توان دتکتور سنس ، دتکتور زیتکس ، دتکتور زتا ، دتکتور ماویلی ، دتکتور آریاک  نام برد

امیدواریم برای این خانواده جز خسارت مالی خسارت دیگری بر جای نمانده باشد.

یک منزل مسکونی در ساختمان سه طبقه ای واقع در خیابان خاوران دچار آتش سوزی شده، خسارت زیادی ببار آمد.
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، این حادثه ساعت 5:15 بامداد امروز توسط همسایگان به سامانه 125 آتش‌نشانی اطلاع داده شد و بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه های 99، 113 و گروه امداد و نجات 2 به همراه تشک نجات و نردبان از سوی ستاد فرماندهی به سوی خیابان خاوران غرب، خیابان سادات حركت كردند.
کاووس فرضعلی زاده افسر آماده ی منطقه ۸ آتش نشانی تهران در این خصوص گفت: هنگام رسیدن آتش نشانان به محل حادثه ازطبقه ی همکف یک ساختمان سه طبقه ی مسکونی به وسعت ۵۰ متر مربع شعله های آتش بهمراه دود به بیرون متصاعد میشد که بنا به اظهار ساکنین، با وقوع این آتش سوزی تمام افراد ازداخل ساختمان خارج شدند. 
وی اضافه کرد: آتش نشانان بلافاصله ضمن قطع برق و گاز محل حادثه، وارد ساختمان شده و با یک رشته لوله آبدهی به مقابله با شعله های آتش پرداخته و آن را کاملا خاموش و همچنین از گسترش آن به طبقات فوقانی جلوگیری کردند.
فرضعلی زاده ادامه داد: همزمان گروه نجات برای یافتن افراد گرفتار احتمالی به جستجو در واحدهای مسکونی مشغول شدند که پس از جستجوی کامل طبقات این ساختمان از نبود افراد گرفتار اطمینان حاصل کردند. 
این افسر آماده آتش نشانی ادامه داد: در این آتش سوزی خوشبختانه به هیچ یک از ساکنان این ساختمان مسکونی آسیب جانی نرسید و فقط خسارت مالی برجای ماند که علت بروز این آتش سوزی و نیز میزان زیان وارده هم اکنون از سوی کارشناسان سازمان درحال بررسی است

هموطن گرامی برای پیشگیری از بروز آتش سوزی و همچنین خسارت مالی و جانی حتما منزل ، سازمان و یا فروشگاه خود را به سیستم اعلام حریق از جمله پنل اعلام حریق ، پنل اطفاء حریق ، شستی اعلام حریق ، شستی اطفاء حریق ، آژیر اعلام حریق ، آژیر اطفاء حریق   مجهز کنید تا سرمایه مالی و جانی خود را حفظ کنید

شرکت آتش بان نماینده رسمی اعلام حریق ایران ، و اعلام حریق و اطفاء حریق در ایران می باشد و با بهترین برندهای ایرانی و جهانی از جمله اعلام حریق سنس ، اعلام حریق آنا ، اعلام حریق یونی پاس ، اعلام حریق زیتکس ، اعلام حریق زتا ، اعلام حریق تله تک ، اعلام حریق تسلا ، اعلام حریق آریاک ، اعلام حریق ماویلی ، اعلام حریق سایان می باشد

از بهترین دتکتور های اعلام حریق می توان دتکتور سنس ، دتکتور زیتکس ، دتکتور زتا ، دتکتور ماویلی ، دتکتور آریاک  نام برد

امیدواریم برای این خانواده جز خسارت مالی خسارت دیگری بر جای نمانده باشد.

زیرزمین یک ساختمان مسکونی چهار طبقه که تبدیل به تولیدی پوشاک شده بود، پیش از ظهر امروز در کام آتش فرورفت.
به گزارش پایگاه خبری 125، در ساعت 11:12 دقیقه امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران با دریافت گزارش شهروندان مبنی بروقوع آتش سوزی در یک واحد تولیدی پوشاک، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 87 بهمراه خودروی حامل دستگاه تنفسی را به محل حادثه واقع دریافت آباد، بلوار معلم، خیابان نیک ملکی روانه کرد.
حجت قاسمی افسر آماده منطقه چهار عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این مورد اظهار داشت: زیرزمین یک ساختمان چهار طبقه مسکونی به مساحت تقریبی 65 متر مربع با کاربری تولیدی پوشاک، بعلت نامعلومی دچار آتش سوزی شد و شعله های آتش در حال سرایت و گسترش به اطراف و طبقات فوقانی بود.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله با رعایت نکات ایمنی و با استفاده از تجهیزات ایمنی انفرادی جریان برق و گاز را قطع کرده و با توجه به دود گرفتگی ساختمان، همزمان با مهار آتش، همه ساکنان را از ساختمان به بیرون هدایت کردند.
قاسمی درادامه تصریح کرد: آتش نشانان بااستفاده از لوله های آبدهی به مقابله با این آتش سوزی پرداخته و موفق شدند در کوتاهترین زمان ممکن، شعله ها را فرونشانده و از گسترش آن جلوگیری بعمل آورند.
این افسر آماده آتش نشانی با اشاره به این که کارشناسان آتش نشانی منطقه هم اکنون علت وقوع این آتش سوزی را در دست بررسی قرار داده اند، تاکید کرد: در این حادثه به هیچ یک از ساکنان ساختمان صدمه جانی نرسید

هموطن گرامی برای پیشگیری از بروز آتش سوزی و همچنین خسارت مالی و جانی حتما منزل ، سازمان و یا فروشگاه خود را به سیستم اعلام حریق از جمله پنل اعلام حریق ، پنل اطفاء حریق ، شستی اعلام حریق ، شستی اطفاء حریق ، آژیر اعلام حریق ، آژیر اطفاء حریق   مجهز کنید تا سرمایه مالی و جانی خود را حفظ کنید

شرکت آتش بان نماینده رسمی اعلام حریق ایران ، و اعلام حریق و اطفاء حریق در ایران می باشد و با بهترین برندهای ایرانی و جهانی از جمله اعلام حریق سنس ، اعلام حریق آنا ، اعلام حریق یونی پاس ، اعلام حریق زیتکس ، اعلام حریق زتا ، اعلام حریق تله تک ، اعلام حریق تسلا ، اعلام حریق آریاک ، اعلام حریق ماویلی ، اعلام حریق سایان می باشد

از بهترین دتکتور های اعلام حریق می توان دتکتور سنس ، دتکتور زیتکس ، دتکتور زتا ، دتکتور ماویلی ، دتکتور آریاک  نام برد

امیدواریم برای این خانواده جز خسارت مالی خسارت دیگری بر جای نمانده باشد.

آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان حبیب اللهی با حضور به موقع آتش نشانان مهار و خاموش شد.
به گزارش پایگاه خبری 125، در پی تماس همسایگان یک ساختمان مسکونی با سامانه 125 مبنی بر استشمام دود از یک واحد مسکونی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 10:55 صبح امروز نیروهای عملیات ایستگاه های 8 و 112 را به همراه خودروی حامل دستگاه های تنفسی به محل حادثه در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یادگار امام(ره)، خیابان حبیب ا.. کوچه ترقی اعزام کرد.
احمد زاهدی فر رئیس ایستگاه 112 که در محل حادثه حضور داشت دراین باره اظهار داشت: در محل حادثه یک ساختمان مسکونی 4 طبقه مشاهده می شد که در طبقه دوم آن یک واحد مسکونی به مساحت 70 متر مربع دچار آتش سوزی شده بود.
وی بیان کرد: در این حادثه همسایگان با توجه به نبود مالک، درب را گشودند و در تلاش برای مهار آتش بودند که آتش نشانان پس از رسیدن، به سرعت با قطع برق و گاز ساختمان، ایمن سازی های لازم را انجام دادند.
وی افزود: آتش سوزی از اتاق خواب منزل مسکونی آغاز شده و در حال گسترش و سرایت به اتاق پذیرایی بود که آتش نشانان به سرعت با بکارگیری تجهیزات و لوله های آبدهی، آتش سوزی را از چند جهت مهار و خاموش کردند.
رئیس ایستگاه 112 با اشاره به عدم فرد محبوس شده در این حادثه تاکید کرد: آتش نشانان پس از مهار کامل آتش سوزی، تخلیه دود و تحویل محل حادثه به عوامل نیروی انتظامی با ارائه تذکرات ایمنی به ماموریت خود پایان دادند

آتش بان واقعا متاثر می شود که این اخبار را مشاهده می کند وقتی میبیند هموطنان عزیز دچار خسارت جانی و مالی میشوند.میتوان با تجهیز ساختمان و حتی منزل خود (به سیستم اعلام حریق ، اطفاء حریق، دتکتور دودی ، دتکتور زتا ، دتکتور سنس ، دتکتور زیتکس ، ،آژیر اعلام حریق ، آژیر اطفاء حریق ، پنل اعلام حریق ، پنل اطفاء حریق ، شستی اعلام حریق ، شستی اطفاء حریق ، اعلام حریق یونی پاس ، اعلام حریق آریاک) میتوان از بروز آتش سوزی و خسارت جانی و مالی خود را محافظت نمود.

آتش بان مفتخر است که اعلام دارد نماینده اعلام حریق ایران ، نماینده اعلام حریق ، اطفاء حریق از بهترین برند های ایران و جهان می باشد

یروهای آتش نشانی با حضور به موقع در محل آتش سوزی یک هتل بزرگ در پایتخت، شعله های آتش را مهار و کاملا خاموش کردند.
به گزارش پایگاه خبری 125، بروز این حادثه ساعت 6:17 صبح امروز از سوی شهروندان به سامانه 125 اطلاع رسانی شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای 46، 18 گروه امداد و نجات 1 سازمان آتش نشانی تهران به همراه نردبان هیدرولیکی، خودروی بالابر، تشک نجات و خودروی حامل دستگاه تنفسی با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان به سمت خیابان ولیعصر، خیابان طالقانی رهسپار شدند.
امیر هاتفی مدیر منطقه 5 عملیات آتش نشانی تهران، که از لحظات اولیه در محل حادثه حضور داشت، در این خصوص گفت: آتش سوزی در طبقه منفی یک این هتل 6 طبقه ودر قسمت آشپزخانه آن به مساحت 30 متر مربع اتفاق افتاد و زبانه های سرکش آتش به دلیل وجود مواد قابل اشتعال، در زمانی کوتاه به کل آشپزخانه سرایت کرد.
وی با اعلام این که شعله های آتش در حال سرایت به طبقات بالایی این هتل بود، ادامه داد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق و گاز را قطع کردند و پس از ایمن سازی کامل، با بکارگیری تجهیزات تنفسی و لوله های آبرسانی از دو جهت(خیابان ولیعصر و کوچه رحیم زاده) مشغول مهار آتش سوزی شدند.
هاتفی، تصریح کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس آسیبی نرسید و نیروهای آتش نشانی، آتش را پیش از سرایت به قسمت های دیگر ساختمان و ایجاد خسارت بیشتر مهار و کاملا خاموش کردند وهمچنین دود ناشی از این آتش سوزی را با استفاده از فن های مخصوص به بیرون از هتل و در فضای باز تخلیه کردند.
این مدیر عملیات آتش نشانی در مورد علت وقوع این حادثه و نیز خسارت وارده اظهار داشت: درحال حاضرعلت وقوع این آتش سوزی توسط کارشناسان منطقه5 عملیات این سازمان در دست بررسی است.

آتش بان واقعا متاثر می شود که این اخبار را مشاهده می کند وقتی میبیند هموطنان عزیز دچار خسارت جانی و مالی میشوند.میتوان با تجهیز ساختمان و حتی منزل خود (به سیستم اعلام حریق ، اطفاء حریق، دتکتور دودی ، دتکتور زتا ، دتکتور سنس ، دتکتور زیتکس ، ،آژیر اعلام حریق ، آژیر اطفاء حریق ، پنل اعلام حریق ، پنل اطفاء حریق ، شستی اعلام حریق ، شستی اطفاء حریق ، اعلام حریق یونی پاس ، اعلام حریق آریاک) میتوان از بروز آتش سوزی و خسارت جانی و مالی خود را محافظت نمود.

آتش بان مفتخر است که اعلام دارد نماینده اعلام حریق ایران ، نماینده اعلام حریق ، اطفاء حریق از بهترین برند های ایران و جهان می باشد

با حضور به موقع آتش نشانان، سه نفر از اعضای یک خانواده از میان دود و آتش ساختمان مسکونی در شهرک قیامدشت نجات پیدا کردند.
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، پس از اطلاع رسانی شهروندان به سامانه 125 مبنی بر مشاهده دود و آتش از یک منزل مسکونی در شهرک قیامدشت، خیابان آزادی، کوچه ی بیستم غربی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۷:۴۰ صبح امروز زنگ ایستگاه ۶۶ را به صدا درآورد و آتش نشانان به همراه تیم نجات ۱۵ روانه ی محل حادثه شدند. 
احمد ملک نژاد فرمانده ی آتش نشانان درباره ی این حادثه گفت: پس از رسیدن به محل حادثه، مشاهده شد که در یک منزل مسکونی در طبقه دوم یک ساختمان چهار طبقه ی مسکونی به مساحت ۶۰ متر مربع آتش سوزی رخ داده و دود شدیدی از پنجره ها به بیرون زبانه می کشید. 
وی ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله پس از قطع گاز و برق ساختمان و ایمن سازی محل حادثه با تجهیز خود به دستگاه تنفسی و کشیدن لوله آبدهی خود را به طبقه ی دوم رساندند و پس از باز کردن درب واحد مسکونی، مشغول مهار شعله های آتش شدند.
فرمانده ی آتش نشانان تصریح کرد: آتش نشانان با سرعت عمل خود موفق شدند شعله های آتش را مهار و از سرایت آن به دیگر قسمتهای ساختمان جلوگیری کردند که همزمان تیم نجات نیز با جستجو در طبقات موفق شدند سه نفر از اعضای یک خانواده(به ترتیب ۲، ۲۸و ۳۰ ساله) را که به علت دود شدید در واحد مسکونی خود گرفتار بودند را خارج کردند و برای ادامه ی مداوا تحویل عوامل اورژانس دادند. 
ملک نژاد خاطر نشان ساخت: آتش نشانان پس از جستجوی کامل ساختمان و اطمینان از نبود ساکنین، پس از تخلیه ی دود ساختمان توسط فن فشار مثبت و ایمن سازی محل حادثه پس از ارائه تذکرات ایمنی به عملیات خود پایان دادند. 
علت این حادثه توسط کارشناس منطقه در حال بررسی است

آتش بان واقعا متاثر می شود که این اخبار را مشاهده می کند وقتی میبیند هموطنان عزیز دچار خسارت جانی و مالی میشوند.میتوان با تجهیز ساختمان و حتی منزل خود (به سیستم اعلام حریق ، اطفاء حریق، دتکتور دودی ، دتکتور زتا ، دتکتور سنس ، دتکتور زیتکس ، ،آژیر اعلام حریق ، آژیر اطفاء حریق ، پنل اعلام حریق ، پنل اطفاء حریق ، شستی اعلام حریق ، شستی اطفاء حریق ، اعلام حریق یونی پاس ، اعلام حریق آریاک) میتوان از بروز آتش سوزی و خسارت جانی و مالی خود را محافظت نمود.

آتش بان مفتخر است که اعلام دارد نماینده اعلام حریق ایران ، نماینده اعلام حریق ، اطفاء حریق از بهترین برند های ایران و جهان می باشد

بروز انفجار شدید در یک منزل مسکونی در میدان حر، بانوی 36 ساله را روانه بیمارستان کرد.
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، پس از شنیدن صدای مهیب انفجار و خرد شدن شیشه های چندین خانه، همسایگان سراسیمه با سامانه 125 تماس گرفتند و این حادثه را به آتش نشانی اطلاع رسانی کردند و ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله ساعت 13:43 روز گذشته زنگ ایستگاه 118 و 1 را به صدا درآورد و آتش نشانان به همراه گروه امداد ونجات 1 و خودروی حامل دستگاه های تنفسی به محل حادثه در میدان حر، خیابان کارگر جنوبی، کوچه باقرزاده اعزام شدند.
علیرضا جبارزاده معاون منطقه 5 عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این باره گفت: در طبقه پنجم یک ساختمان پنج طبقه مسکونی به مساحت 120 متر مربع به دلیل نامعلوم انفجار شدیدی رخ داده بود که در پی آن، خانه مسکونی طعمه آتش سوزی شده بود.
وی افزود: بر اثر موج شدید این انفجار، تمام شیشه های منزل مسکونی و چند خانه در اطراف آن شکسته و همچنین دیوارها و سقف آن تخریب شده بود و در پی آن یک خانم 36 ساله دچار سوختگی و مصدومیت شدید شد.
جبارزاده با بیان اینکه شعله های آتش در حال پیشروی و سرایت به دیگر قسمت های منزل بود، تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی بلافاصله ضمن قطع برق و گاز ساختمان و ایمن سازی محل محل حادثه، با کشیدن دو رشته لوله آبدهی وارد منزل شدند و شعله های آتش را در مدت زمان کوتاهی مهار و خاموش کردند.
وی تاکید کرد: گروه دیگری از آتش نشانان نیز بانوی مصدوم را که وضعیت جسمانی مناسبی هم نداشت، برای انتقال به مرکز درمانی به عوامل اورژانس سپردند.
با حضور کارشناسان آتش نشانی منطقه در محل حادثه علت اصلی بروز این حادثه در دست بررسی قرار گرفت

آتش بان واقعا متاثر می شود که این اخبار را مشاهده می کند وقتی میبیند هموطنان عزیز دچار خسارت جانی و مالی میشوند.میتوان با تجهیز ساختمان و حتی منزل خود (به سیستم اعلام حریق ، اطفاء حریق، دتکتور دودی ، دتکتور زتا ، دتکتور سنس ، دتکتور زیتکس ، ،آژیر اعلام حریق ، آژیر اطفاء حریق ، پنل اعلام حریق ، پنل اطفاء حریق ، شستی اعلام حریق ، شستی اطفاء حریق ، اعلام حریق یونی پاس ، اعلام حریق آریاک) میتوان از بروز آتش سوزی و خسارت جانی و مالی خود را محافظت نمود.

آتش بان مفتخر است که اعلام دارد نماینده اعلام حریق ایران ، نماینده اعلام حریق ، اطفاء حریق از بهترین برند های ایران و جهان می باشد

بروز آتش سوزی در یک منزل مسکونی در خیابان باستان، زوج جوان را راهی بیمارستان کرد.
به گزارش پایگاه خبری 125، در پی بروز آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی و مشاهده همسایگان و تماس با سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 11:17 امروز بی درنگ آتش نشانان ایستگاه های 52 و 118 را به همراه خودروی حامل دستگاه تنفسی به محل حادثه در خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان باستان خیابان دانشگاه جنگ اعزام کرد که آتش نشانان در کمتر از سه دقیقه به محل حادثه رسیدند
رحیم سلیمی فر رئیس ایستگاه 52 و افسر آماده منطقه 5 عملیات در این باره گفت: در محل حادثه یک ساختمان 4 طبقه تک واحدی دیده می شد که طبقه چهارم آن به مساحت 50 متر مربع دچار آتش سوزی شده و کاملا شعله ور بود.
وی افزود: در این حادثه یک زوج جوان درون خانه محبوس شده بودند که آتش نشانان به سرعت به دو گروه تقسیم شدند و گروه اول این افراد را از خانه خارج کرده و تحویل امدادگران اورژانس دادند و گروهی دیگر با قطع جریان برق و گاز ساختمان ایمن سازی های لازم را انجام دادند.
وی بیان کرد: در این حادثه آتش نشانان با تجهیز خود به دستگاه های تنفسی و کشیدن چندین لوله آبدهی آتش سوزی را به طور کامل مهار و خاموش کردند.
سلیمی فر توضیح داد: در این عملیات آتش نشانان بررسی های لازم را برای نجات محبوسین احتمالی دیگر انجام دادند که خوشبختانه فرد دیگری در ساختمان یافت نشد .
وی تصریح کرد: نیروهای عملیات پس از تخلیه دود و لکه گیری کامل محل حادثه، با ارائه تذکرات ایمنی به اهالی ساختمان با اطمینان از رفع خطر و شعله وری مجدد به ماموریت خود پایان دادند.
کارشناسان سازمان آتش نشانی در پی علت یابی این حادثه هستند

آتش بان واقعا متاثر می شود که این اخبار را مشاهده می کند وقتی میبیند هموطنان عزیز دچار خسارت جانی و مالی میشوند.میتوان با تجهیز ساختمان و حتی منزل خود (به سیستم اعلام حریق ، اطفاء حریق، دتکتور دودی ، دتکتور زتا ، دتکتور سنس ، دتکتور زیتکس ، ،آژیر اعلام حریق ، آژیر اطفاء حریق ، پنل اعلام حریق ، پنل اطفاء حریق ، شستی اعلام حریق ، شستی اطفاء حریق ، اعلام حریق یونی پاس ، اعلام حریق آریاک) میتوان از بروز آتش سوزی و خسارت جانی و مالی خود را محافظت نمود.

آتش بان مفتخر است که اعلام دارد نماینده اعلام حریق ایران ، نماینده اعلام حریق ، اطفاء حریق از بهترین برند های ایران و جهان می باشد

آتش سوزی گسترده در انبار پوشال و کاغذ در خیابان بروجردی، با تلاش همه جانبه آتش نشانان 5 ایستگاه مهار و خاموش شد.
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، با تماسهای مکرر نگهبانان یک سوله با سامانه ۱۲۵، مبنی بر مشاهده دود غلیظ، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله ساعت ۳:۲۰ بامداد روز گذشته آتش نشانان ایستگاه های ۱۱۳، ۱۳، ۳۷، ۱۱۷ و ۲۱ را به همراه تیم نجات ۲ و تانکر آب، روانه ی خیابان بروجردی جنوب، خیابان نوروزی کرد. 
محمدرضا صبور افسر آماده ی منطقه ۸ عملیات که به محل حادثه اعزام شده بود دراین باره گفت: در محل حادثه یک انبار روباز که محل دپوی عدلهای پوشال کاغذ و کارتن بود شعله های سرکش آتش به بیرون زبانه می کشید و با توجه به سریع الاشتعال بودن مواد موجود، آتش به سرعت در حال سرایت به انبارهای مجاور بود. 
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله به چند گروه تقسیم شدند و با در نظر گرفتن اولویت در خارج کردن محبوس شده ی احتمالی و جلوگیری از سرایت آتش به ملک های مجاور از دو ضلع شمالی و شرقی انبار، با کشیدن لوله های آبدهی فشار قوی مشغول عملیات شدند. افسر آماده ی منطقه 8 عملیات تاکید کرد: تیم نجات نیز به همراه نیروی حریق با رعایت نکات ایمنی به تدریج وارد انبار شدند و به جستجوی محبوسین احتمالی داخل انبار پرداختند که خوشبختانه فردی یافت نشد.
وی گفت: آتش نشانان با تلاش همه جانبه خود، موفق به جلوگیری از سرایت آتش به انبار های مجاور محل آتش سوزی شدند و آتش سوزی را به کنترل خود درآوردند و در 7 ساعت عملیات آن را کاملا مهار و خاموش کردند.
صبور تصریح کرد: آتش نشانان پس از مهار کامل آتش و جابجایی کارتن ها و پوشال های داخل انبار، به لکه گیری پرداختند و از بروز آتش سوزی مجدد جلوگیری کردند.
گفتنی است؛ با توجه به سوختن کامل اجناس انبار و نیاز به بررسی علت وقوع حادثه، علت این آتش سوزی توسط کارشناس منطقه 8 عملیات در حال بررسی است

آتش بان واقعا متاثر می شود که این اخبار را مشاهده می کند وقتی میبیند هموطنان عزیز دچار خسارت جانی و مالی میشوند.میتوان با تجهیز ساختمان و حتی منزل خود (به سیستم اعلام حریق ، اطفاء حریق، دتکتور دودی ، دتکتور زتا ، دتکتور سنس ، دتکتور زیتکس ، ،آژیر اعلام حریق ، آژیر اطفاء حریق ، پنل اعلام حریق ، پنل اطفاء حریق ، شستی اعلام حریق ، شستی اطفاء حریق ، اعلام حریق یونی پاس ، اعلام حریق آریاک) میتوان از بروز آتش سوزی و خسارت جانی و مالی خود را محافظت نمود.

آتش بان مفتخر است که اعلام دارد نماینده اعلام حریق ایران ، نماینده اعلام حریق ، اطفاء حریق از بهترین برند های ایران و جهان می باشد

اتاق خواب منزل مسکونی در نبود ساکنین دچار آتش سوزی شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ۱۲۵، پس از تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این آتش سوزی، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 31 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت  19:55روز گذشته به 34/3 نیروی هوایی رهسپار شدند.
احمد رسولی فرمانده آتش نشانان در این باره گفت: در محل حادثه، یک ساختمان 5 طبقه ده واحدی با کاربری مسکونی دیده می شد که اتاق خواب یکی از واحدها در طبقه سوم به مساحت 95 متر مربع کاملا شعله ور شده و دود و شعله های آتش به سرعت در حال سرایت به طبقات و واحدهای بالا بود.
رسولی ادامه داد: بدلیل اینکه نبود مالک در واحد مسکونی آتش نشانان درورودی را گشوده و با بستن دستگاه تنفسی، ضمن قطع برق و شیر گاز وارد ساختمان شده و با استفاده از آب، آتش را در کوتاهترین زمان خاموش کردند.
علت این آتش سوزی در دست بررسی می باشد.

ش بان واقعا متاثر می شود که این اخبار را مشاهده می کند وقتی میبیند هموطنان عزیز دچار خسارت جانی و مالی میشوند.میتوان با تجهیز ساختمان و حتی منزل خود (به سیستم اعلام حریق ، اطفاء حریق، دتکتور دودی ، دتکتور زتا ، دتکتور سنس ، دتکتور زیتکس ، ،آژیر اعلام حریق ، آژیر اطفاء حریق ، پنل اعلام حریق ، پنل اطفاء حریق ، شستی اعلام حریق ، شستی اطفاء حریق ، اعلام حریق یونی پاس ، اعلام حریق آریاک) میتوان از بروز آتش سوزی و خسارت جانی و مالی خود را محافظت نمود.

آتش بان مفتخر است که اعلام دارد نماینده اعلام حریق ایران ، نماینده اعلام حریق ، اطفاء حریق از بهترین برند های ایران و جهان می باشد

آتش نشانان با حضور در محل آتش سوزی یک ساختمان مسکونی، 7 نفر از ساکنان را از میان دود و حرارت نجات دادند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، این حادثه ساعت 16:28 روز گذشته رخ داد و بلافاصله پس از تماس شهروندان سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران نیروهای عملیاتی ایستگاه 118 و 46 را به خیابان انقلاب، خیابان دانشگاه اعزام کرد.
علیرضا جبار زاده افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش نشانی، در این باره گفت: در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه دارای هشت واحد مسکونی، قسمت اتاق خواب یک واحد مسکونی 70 مترمربعی، آتش گرفته و دود بسیار غلیظی راهروهای این ساختمان را در بر گرفته بود.
وی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، ضمن قطع جریان برق و گاز ساختمان، با بکارگیری تجهیزات انفرادی و لوله های آبرسانی، مشغول مهار زبانه های آتش شدند و در کوتاه ترین زمان ممکن، آتش سوزی را پیش از سرایت به نقاط دیگر واحد مسکونی، مهار و کاملا خاموش کردند.
افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش نشانی، ادامه داد: همزمان با عملیات مهار زبانه های آتش، گروه دیگری از نیروهای عملیاتی به منظور نجات ساکنان از میان دود و حرارت، وارد ساختمان مسکونی شدند و پس از جستجو 7 نفر از اهالی ساختمان(سه نفر خانم و 4 نفر مرد) را از طبقه چهارم ساختمان خارج کرده و این افراد را برای انجام معاینات پزشکی، تحویل امدادگران اورژانس دادند.

ش بان واقعا متاثر می شود که این اخبار را مشاهده می کند وقتی میبیند هموطنان عزیز دچار خسارت جانی و مالی میشوند.میتوان با تجهیز ساختمان و حتی منزل خود (به سیستم اعلام حریق ، اطفاء حریق، دتکتور دودی ، دتکتور زتا ، دتکتور سنس ، دتکتور زیتکس ، ،آژیر اعلام حریق ، آژیر اطفاء حریق ، پنل اعلام حریق ، پنل اطفاء حریق ، شستی اعلام حریق ، شستی اطفاء حریق ، اعلام حریق یونی پاس ، اعلام حریق آریاک) میتوان از بروز آتش سوزی و خسارت جانی و مالی خود را محافظت نمود.

آتش بان مفتخر است که اعلام دارد نماینده اعلام حریق ایران ، نماینده اعلام حریق ، اطفاء حریق از بهترین برند های ایران و جهان می باشد

آتش نشانان با حضور در محل آتش سوزی یک ساختمان مسکونی، یک نفر مرد سالخورده را از میان دود و حرارت نجات دادند.
به گزارش پایگاه خبری 125، به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی، نیروهای عملیاتی ایستگاه 47 به همراه گروه امداد و نجات 17 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 21:46 شب گذشته به شهر ری، محله 13 آبان، خیابان عنایتی اعزام شدند.
توكل قاسمپور افسر آماده منطقه هفت عملیات آتش نشانی، در مورد این حادثه گفت: در قسمت پذیرایی یك ساختمان مسكونی یك طبقه 70 مترمربعی، آتش سوزی رخ داده و زبانه های سرکش آتش در حال سرایت به نقاط دیگر ساختمان بود.
وی ادامه داد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق و گاز ساختمان را قطع کردند و پس از مجهز شدن به دستگاه های تنفسی، به وسیله تجهیزات خاموش کننده مشغول مهار شعله های آتش شدند.
افسر آماده منطقه هفت عملیات آتش نشانی، اضافه کرد: همزمان گروه دیگری از نیروهای عملیاتی با بکارگیری تجهیزات فردی به منظور جستجو و نجات محبوس شدگان احتمالی، وارد محل حادثه شدند و یک نفر مرد سالخورده حدودا 70 ساله که دچار دود زدگی جزیی شده بود، را از میان دود و حرارت نجات دادند.
قاسمپور در پایان گفت: آتش نشانان با تلاش همه جانبه، شعله های سرکش آتش را پیش از سرایت به نقاط دیگر ساختمان، مهار و کاملا خاموش کردند و پس از حضور امدادگران اورژانس، فرد مصدوم را در اختیار کادر پزشکی اورژانس قرار دادند
 

ش بان واقعا متاثر می شود که این اخبار را مشاهده می کند وقتی میبیند هموطنان عزیز دچار خسارت جانی و مالی میشوند.میتوان با تجهیز ساختمان و حتی منزل خود (به سیستم اعلام حریق ، اطفاء حریق، دتکتور دودی ، دتکتور زتا ، دتکتور سنس ، دتکتور زیتکس ، ،آژیر اعلام حریق ، آژیر اطفاء حریق ، پنل اعلام حریق ، پنل اطفاء حریق ، شستی اعلام حریق ، شستی اطفاء حریق ، اعلام حریق یونی پاس ، اعلام حریق آریاک) میتوان از بروز آتش سوزی و خسارت جانی و مالی خود را محافظت نمود.

آتش بان مفتخر است که اعلام دارد نماینده اعلام حریق ایران ، نماینده اعلام حریق ، اطفاء حریق از بهترین برند های ایران و جهان می باشد

آتش نشانان با حضور در محل آتش سوزی یک ساختمان مسکونی، یک نفر مرد سالخورده را از میان دود و حرارت نجات دادند.
به گزارش پایگاه خبری 125، به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی، نیروهای عملیاتی ایستگاه 47 به همراه گروه امداد و نجات 17 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 21:46 شب گذشته به شهر ری، محله 13 آبان، خیابان عنایتی اعزام شدند.
توكل قاسمپور افسر آماده منطقه هفت عملیات آتش نشانی، در مورد این حادثه گفت: در قسمت پذیرایی یك ساختمان مسكونی یك طبقه 70 مترمربعی، آتش سوزی رخ داده و زبانه های سرکش آتش در حال سرایت به نقاط دیگر ساختمان بود.
وی ادامه داد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق و گاز ساختمان را قطع کردند و پس از مجهز شدن به دستگاه های تنفسی، به وسیله تجهیزات خاموش کننده مشغول مهار شعله های آتش شدند.
افسر آماده منطقه هفت عملیات آتش نشانی، اضافه کرد: همزمان گروه دیگری از نیروهای عملیاتی با بکارگیری تجهیزات فردی به منظور جستجو و نجات محبوس شدگان احتمالی، وارد محل حادثه شدند و یک نفر مرد سالخورده حدودا 70 ساله که دچار دود زدگی جزیی شده بود، را از میان دود و حرارت نجات دادند.
قاسمپور در پایان گفت: آتش نشانان با تلاش همه جانبه، شعله های سرکش آتش را پیش از سرایت به نقاط دیگر ساختمان، مهار و کاملا خاموش کردند و پس از حضور امدادگران اورژانس، فرد مصدوم را در اختیار کادر پزشکی اورژانس قرار دادند
 

ش بان واقعا متاثر می شود که این اخبار را مشاهده می کند وقتی میبیند هموطنان عزیز دچار خسارت جانی و مالی میشوند.میتوان با تجهیز ساختمان و حتی منزل خود (به سیستم اعلام حریق ، اطفاء حریق، دتکتور دودی ، دتکتور زتا ، دتکتور سنس ، دتکتور زیتکس ، ،آژیر اعلام حریق ، آژیر اطفاء حریق ، پنل اعلام حریق ، پنل اطفاء حریق ، شستی اعلام حریق ، شستی اطفاء حریق ، اعلام حریق یونی پاس ، اعلام حریق آریاک) میتوان از بروز آتش سوزی و خسارت جانی و مالی خود را محافظت نمود.

آتش بان مفتخر است که اعلام دارد نماینده اعلام حریق ایران ، نماینده اعلام حریق ، اطفاء حریق از بهترین برند های ایران و جهان می باشد

آتش سوزی بامدادی در انبار کاغذ دیواری، با تلاش نیروهای چهار ایستگاه آتش نشانی، مهار و کاملا خاموش شد.
به گزارش پایگاه خبری 125، پس از تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 90 ، 9 ، 14 و 79 به همراه یک دستگاه تانکر آب با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 00:16 بامداد امروز به سمت شهر ری، خیابان شهید غیبی، کوچه زهره وند حرکت کردند.
به گفته بهنام ریاضی معاون منطقه هفت عملیات آتش نشانی که به همراه نیروهای آتش نشانی در محل حادثه حضور داشت، در محوطه یک انبار کاغذ دیواری به مساحت تقریبی 2 هزار مترمربع، یک کانکس که از آن به عنوان انبار سیلندرهای گاز مایع 11 کیلویی و قوطی های رنگ و اکلیل استفاده می شد، دچار آتش سوزی شده و شعله های آتش به دو دستگاه خودرو وانت نیسان و یک دستگاه خودرو سواری پراید که در مجاورت کانکس قرار داشتند، سرایت کرده بود.
وی افزود: شعله های آتش به سرعت در حال سرایت به خودروها و انبارهای اطراف بود و سوپاپ سیلندرهای گاز مایع داخل کانکس عمل کرده بود که آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه، به تجهیزات انفرادی مجهز شدند و با بکارگیری لوله های آبرسانی از چندین سمت، عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.
معاون منطقه هفت عملیات آتش نشانی، تصریح کرد: همزمان گروه دیگری از نیروهای آتش نشانی، با ورود به محل حادثه حدود 13 دستگاه سیلندر گاز مایع را از داخل کانکس خارج کرده و ضمن سرد کردن بدنه آن ها، سیلندرها را به محلی امن انتقال دادند.
ریاضی در پایان گفت: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و آتش نشانان با تلاش همه جانبه، آتش سوزی را قبل از سرایت به اطراف مهار و کاملا خاموش کردند

آتش بان واقعا متاثر می شود که این اخبار را مشاهده می کند وقتی میبیند هموطنان عزیز دچار خسارت جانی و مالی میشوند.میتوان با تجهیز ساختمان و حتی منزل خود (به سیستم اعلام حریق ، اطفاء حریق، دتکتور دودی ، دتکتور زتا ، دتکتور سنس ، دتکتور زیتکس ، ،آژیر اعلام حریق ، آژیر اطفاء حریق ، پنل اعلام حریق ، پنل اطفاء حریق ، شستی اعلام حریق ، شستی اطفاء حریق ، اعلام حریق یونی پاس ، اعلام حریق آریاک) میتوان از بروز آتش سوزی و خسارت جانی و مالی خود را محافظت نمود.

آتش بان مفتخر است که اعلام دارد نماینده اعلام حریق ایران ، نماینده اعلام حریق ، اطفاء حریق از بهترین برند های ایران و جهان می باشد

آتش نشانان با حضور در محل آتش سوزی یک رستوران در جاده سولقان، شعله های سرکش آتش را مهار و کاملا خاموش کردند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، همزمان با بروز این حادثه و تماس شهروندان با سامانه 125، بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 74 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 15:09 روز گذشته خود را به کیلومتر یک جاده سولقان رساندند.
علیرضا بابایی فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه، در این خصوص گفت: در قسمت آشپزخانه 15 مترمربعی یک رستوران، آتش سوزی رخ داده و زبانه های آتش در حال سرایت به نقاط دیگر رستوران بود.
وی در ادامه گفت: نیروهای عملیاتی به محض رسیدن به محل حادثه، جریان اصلی برق و گاز رستوران را قطع کردند و پس از ایمن سازی کامل، به وسیله لوله های آبرسانی مشغول مهار شعله های سرکش آتش شدند.
این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: در داخل آشپزخانه رستوران تعدادی سیلندرهای گاز مایع قرار داشت که آتش نشانان به منظور جلوگیری از بروز حوادث احتمالی، سیلندرها را از محل حادثه خارج کرده و به محلی امن انتقال دادند.
بابایی در پایان گفت: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از کارگران رستوران آسیبی نرسید و نیروهای عملیاتی با تلاش همه جانبه، آتش سوزی را پیش از سرایت به اطراف مهار و کاملا خاموش کردند

ش بان واقعا متاثر می شود که این اخبار را مشاهده می کند وقتی میبیند هموطنان عزیز دچار خسارت جانی و مالی میشوند.میتوان با تجهیز ساختمان و حتی منزل خود (به سیستم اعلام حریق ، اطفاء حریق، دتکتور دودی ، دتکتور زتا ، دتکتور سنس ، دتکتور زیتکس ، ،آژیر اعلام حریق ، آژیر اطفاء حریق ، پنل اعلام حریق ، پنل اطفاء حریق ، شستی اعلام حریق ، شستی اطفاء حریق ، اعلام حریق یونی پاس ، اعلام حریق آریاک) میتوان از بروز آتش سوزی و خسارت جانی و مالی خود را محافظت نمود.

آتش بان مفتخر است که اعلام دارد نماینده اعلام حریق ایران ، نماینده اعلام حریق ، اطفاء حریق از بهترین برند های ایران و جهان می باشد

چهار دستگاه موتورسیکلت در پارکینگ یک ساختمان 5 طبقه مسکونی در خیابان ابوذر(فلاح) آتش گرفت و دوگروه از آتش نشانان برای خاموش کردن آن اعزام شدند.
به گزارش پایگاه خبری 125، در پی تماس شهروندان با ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران و اعلام خروج دود شدید از پارکینگ یک ساختمان، بلافاصله این ستاد، آتش نشانان ایستگاه 65 و گروه امداد و نجات 5 این سازمان را ساعت 19:55دقیقه شب گذشته به خیابان ابوذر(فلاح سابق)، خیابان بهبودی جنوبی روانه کرد.
حسین اسماعیلی افسر آماده منطقه 4 عملیات آتش نشانی که در محل حادثه حاضر شده بود، در این باره ابراز داشت: در یک ساختمان پنج طبقه با ده واحد مسکونی ناگهان چهاردستگاه موتورسیکلت در قسمت پارکینگ آن به دلایل نامعلومی طعمه آتش سوزی شد.
وی اضافه کرد: دود بسیار زیاد ناشی از این آتش سوزی کل ساختمان را فرا گرفت و شعله های آتش در حال سرایت به دیگر خودرو های پارک شده و نیز طبقات فوقانی این ساختمان بود. 
اسماعیلی درادامه تصریح کرد: آتش نشانان و نجاتگران بلافاصله با رعایت کامل نکات ایمنی و قطع برق و گاز و با توجه به محبوس شدن چندین نفر در ساختمان به دو گروه تقسیم شدند که یک گروه با یک رشته لوله آبدهی به کانون آتش در پارکینگ این ساختمان نزدیک شده و در کمترین زمان، شعله های آتش را خاموش و از سرایت آن به اطراف جلوگیری کردند.
این افسر آماده آتش نشانی افزود: نجاتگران آتش نشانی هم به طور همزمان برای یافتن افراد گرفتاردرمیان دود با بستن ماسک تنفسی به صورت خود به جستجودرساختمان پرداختند و توانستند 5 نفر از ساکنان شامل سه دختر و زن 13، 30 و 37 ساله، یک نفر مرد 27 ساله و یک پسر بچه 4 ساله را که دچار دودگرفتگی شده بودند نجات داده و به اتفاق تمامی ساکنان گرفتار به خارج از ساختمان هدایت کرده و به جای امن انتقال دادند که دراین میان بعضی از آنها با خودروهای شخصی جهت درمان به مراکز درمانی رفتند.
وی با اعلام این که علت بروز این آتش سوزی هم اکنون توسط کارشناسان آتش نشانی منطقه و همچنین عوامل انتظامی درحال بررسی است، تاکید کرد: در پایان این عملیات، آتش نشانان دود های حاصله را با فن های قوی از داخل ساختمان به بیرون تخلیه کردند

ش بان واقعا متاثر می شود که این اخبار را مشاهده می کند وقتی میبیند هموطنان عزیز دچار خسارت جانی و مالی میشوند.میتوان با تجهیز ساختمان و حتی منزل خود (به سیستم اعلام حریق ، اطفاء حریق، دتکتور دودی ، دتکتور زتا ، دتکتور سنس ، دتکتور زیتکس ، ،آژیر اعلام حریق ، آژیر اطفاء حریق ، پنل اعلام حریق ، پنل اطفاء حریق ، شستی اعلام حریق ، شستی اطفاء حریق ، اعلام حریق یونی پاس ، اعلام حریق آریاک) میتوان از بروز آتش سوزی و خسارت جانی و مالی خود را محافظت نمود.

آتش بان مفتخر است که اعلام دارد نماینده اعلام حریق ایران ، نماینده اعلام حریق ، اطفاء حریق از بهترین برند های ایران و جهان می باشد

آتش سوزی گسترده در انبار بزرگ لوازم پلاستیکی در محله حکیمیه، با تلاش 14 ساعته نیروهای آتش نشانی مهار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، این حادثه ساعت 22:25 شب گذشته رخ داد که بلافاصله پس از تماس شهروندان با سامانه 125، آتش نشانان ایستگاههای 56، 92 و 57 به همراه گروه امداد و نجات 10، دو دستگاه تانکر آب، خودرو حامل کف و کف سازها و خودرو حامل دستگاه های تنفسی، با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به شهرک حکیمیه، خیابان سازمان آب، خیابان نوین رهسپار شدند.
رضا امیری یگانه معاون منطقه سه عملیات آتش نشانی که به همراه نیروهای آتش نشانی در محل حادثه حضور داشت، گفت: یک انبار لوازم پلاستیکی به مساحت 500 مترمربع که سقف آن از جنس شیروانی بود، دچار آتش سوزی شده و شعله های سرکش آن در حال سرایت به سوله های مجاور بود.
وی با اشاره به اینکه دود ناشی از آتش سوزی از فواصل دور دیده می شد، افزود: نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق و گاز سوله را قطع کردند و پس از ایمن سازی کامل محل، از چندین سمت مشغول مهار شعله های آتش شدند.
معاون منطقه سه عملیات آتش نشانی درادامه تصریح کرد: شدت حرارت ناشی از آتش سوزی، کار را برای آتش نشانان سخت کرده بود و حتی در حین عملیات نیروهای آتش نشانی، قسمتی از سقف سوله ریزش کرد که خوشبختانه هیچ یک از آتش نشانان صدمه ای ندیدند.
امیری یگانه خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و نیروهای آتش نشانی با تلاش 14 ساعته و همه جانبه، آتش سوزی را مهار کرده و از سرایت شعله های آتش به سوله های مجاور جلوگیری کردند.
گفتنی است؛ با توجه به ریزش قسمتی از سقف و وجود شعله ها در زیر آوار، آتش نشانان هم اکنون مشغول لکه گیری آتش های پنهان در محل حادثه هستند تا از بروز دوباره آتش سوزی جلوگیری شود.
گفتنی است همزمان با خاموش کردن کامل این آتش سوزی توسط آتش نشانان، یک تیم علت یابی این سازمان نیز با حضور در محل حادثه کار بررسی خود را برای یافتن علت وقوع این آتش سوزی و همچنین برآورد میزان خسارات وارده آز کرده اند

آتش بان واقعا متاثر می شود که این اخبار را مشاهده می کند وقتی میبیند هموطنان عزیز دچار خسارت جانی و مالی میشوند.میتوان با تجهیز ساختمان و حتی منزل خود (به سیستم اعلام حریق ، اطفاء حریق، دتکتور دودی ، دتکتور زتا ، دتکتور سنس ، دتکتور زیتکس ، ،آژیر اعلام حریق ، آژیر اطفاء حریق ، پنل اعلام حریق ، پنل اطفاء حریق ، شستی اعلام حریق ، شستی اطفاء حریق) میتوان از بروز آتش سوزی و خسارت جانی و مالی خود را محافظت نمود.

آتش بان مفتخر است که اعلام دارد نماینده اعلام حریق ایران ، نماینده اعلام حریق ، اطفاء حریق از بهترین برند های ایران و جهان می باشد

درجریان آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی، قسمت پارکینگ آن که تبدیل به انبارکفش شده بود، درکام آتش فرورفت

به گزارش پایگاه خبری 125، آتش نشانان با حضور به موقع در محل حادثه، شعله های آتش دراین انبار را مهار کرده و همچنین سه نفر را نجات دادند.
با اعلام این حادثه به سامانه 125 از سوی ساکنان ساختمان مسکونی، بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاههای 5، 67، 95 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 10:20 دقیقه صبح امروز به میدان گمرک، ابتدای خیابان رباط کریم رهسپار شدند.
علی عباس زاده رییس ایستگاه 67 آتش نشانی تهران که به اتفاق آتش نشانان در محل حادثه حضور یافته بود، دراین خصوص اظهار داشت: پارکینگ یک ساختمان چهار طبقه مسکونی درطبقه منفی یک آن که به طور غیرمجاز از آن بعنوان انبار نگهداری کفش چرم استفاده میشد، ناگهان دچار آتش سوزی شد.
وی با اعلام این که هنگام رسیدن آتش نشانان، شعله های آتش در حال سرایت به طبقات بالا و واحدهای مسکونی بود.افزود: نیروهای عملیاتی به سرعت جریان برق ساختمان مسکونی را قطع کردند و سپس با بکارگیری تجهیزات فردی و لوله های آبدهی در کوتاه ترین زمان ممکن شعله های آتش را مهار و کاملا خاموش کردند.
عباس زاده خاطرنشان کرد: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان با استفاده از دستگاه های تنفسی وارد طبقات ساختمان مسکونی شدند که خوشبختانه پس از جستجوی کامل، سه نفر از ساکنان این ساختمان شامل دو زن 30 و35 ساله و یک مرد 54 ساله که درداخل واحدهای مسکونی مملو از دود به دام افتاده بودند را به خارج از ساختمان هدایت کرده و تحویل امدادگران اورژانس شد.
وی تصریح کرد: علت بروز این آتش سوزی هم اکنون از سوی کارشناسان علت یابی سازمان آتش نشانی در دست بررسی است

آتش بان واقعا متاثر می شود که این اخبار را مشاهده می کند وقتی میبیند هموطنان عزیز دچار خسارت جانی و مالی میشوند.میتوان با تجهیز ساختمان و حتی منزل خود (به سیستم اعلام حریق ، اطفاء حریق، دتکتور دودی ، دتکتور زتا ، دتکتور سنس ، دتکتور زیتکس ، ،آژیر اعلام حریق ، آژیر اطفاء حریق ، پنل اعلام حریق ، پنل اطفاء حریق ، شستی اعلام حریق ، شستی اطفاء حریق) میتوان از بروز آتش سوزی و خسارت جانی و مالی خود را محافظت نمود.

آتش بان مفتخر است که اعلام دارد نماینده اعلام حریق ایران ، نماینده اعلام حریق ، اطفاء حریق از بهترین برند های ایران و جهان می باشد

آتش سوزی گسترده در کارخانه ظروف یکبار مصرف با تلاش همه جانبه نیروهای آتش نشانی مهار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، این حادثه ساعت 6:01 صبح امروز رخ داد و پس از تماس شهروندان با سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان 8 ایستگاه آتش نشانی به همراه چندین دستگاه تانکر آب، خودروهای فوماتیک، خودرو حامل دستگاه های تنفسی و خودرو حامل کف را به بزرگراه فتح، خیابان سامان پور اعزام کرد.
حسن سیفی مدیر منطقه چهار عملیات آتش نشانی تهران در این باره گفت: در محل حادثه یک مجموعه از انبارها و کارخانه های تولید و نگه داری مواد اولیه و ظروف یکبار مصرف مشاهده شد که یکی از کارخانه ها به مساحت تقریبی 5 هزار مترمربع آتش گرفته و دود و شعله ناشی از آتش سوزی از فواصل دور دست قابل رویت بود.
وی در ادامه گفت: نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه و ایمن سازی کامل، با مجهز شدن به دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده خود را به کانون آتش سوزی رساندند و عملیات مهار شعله های سرکش آتش را آغاز کردند.
مدیر منطقه چهار عملیات آتش نشانی تصریح کرد: براثر شدت حرارت ناشی از آتش سوزی سقف شیروانی کارخانه دچار ریزش شده و کاملا تخریب شده بود اما خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از کارکنان آسیبی نرسیده بود و تنها خسارت مالی زیادی بر جای ماند.
سیفی خاطرنشان کرد: در مجاورت محل حادثه 6 مخزن حدودا 300 کیلویی مملو از گاز مایع قرار داشت که آتش نشانان با تلاش همه جانبه و در یک عملیات نفسگیر موفق شدند شعله های سرکش آتش را مهار و کاملا خاموش کنند و از سرایت آتش سوزی به مخازن گاز مایع، انبارها و کارخانه های دیگر جلوگیری به عمل آورند.
گفتنی است؛ علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان بررسی علت حوادث سازمان آتش نشانی تهران در حال بررسی است

ش بان واقعا متاثر می شود که این اخبار را مشاهده می کند وقتی میبیند هموطنان عزیز دچار خسارت جانی و مالی میشوند.میتوان با تجهیز ساختمان و حتی منزل خود (به سیستم اعلام حریق ، اطفاء حریق، دتکتور دودی ، دتکتور زتا ، دتکتور سنس ، دتکتور زیتکس ، ،آژیر اعلام حریق ، آژیر اطفاء حریق ، پنل اعلام حریق ، پنل اطفاء حریق ، شستی اعلام حریق ، شستی اطفاء حریق) میتوان از بروز آتش سوزی و خسارت جانی و مالی خود را محافظت نمود.

آتش بان مفتخر است که اعلام دارد نماینده اعلام حریق ایران ، نماینده اعلام حریق ، اطفاء حریق از بهترین برند های ایران و جهان می باشد

آتش سوزی در یکی از طبقات یک کارگاه ساختمانی در خیابان ارتش با حضور به موقع آتش نشانان به سرعت مهار و از گسترش بیشتر آن جلوگیری شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، با تماس کارگران یک کارگاه ساختمانی و اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 61 و 106 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 13:14 ظهر روز گذشته به سوی خیابان ارتش، خیابان موحد دانش(اقدسیه) رهسپار شدند.
رضا امیری یگانه، معاون منطقه سه عملیات آتش نشانی در این باره گفت: در محل حادثه یک کارگاه ساختمانی دیده می شد که دود وشعله زیادی از آن به بیروون زبانه می کشید.
وی اضافه کرد: به گفته کارگران، این حادثه با آتش سوزی مقداری پشم شیشه و ضایعات شروع شده بود و به علت قابل اشتعال بودن این مواد آتش، به سرعت طبقات کارگاه را فرا گرفته و در حال سرایت به قسمت های دیگر بود.
معاون منطقه سه عملیات تاکید کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی محل حادثه، با بستن دستگاه تنفسی درمیان دود غلیظ، خود را به کانون آتش رسانده و با استفاده از لوله های آبدهی با تلاش فراوان، آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند.
گفتنی است؛ خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از کارگران آسیبی نرسید و آتش نشانان پس از ایمن سازی و ارائه تذکرات ایمنی به مسئولان کارگاه ساختمانی، به مأموریت خود پایان دادند

ش بان واقعا متاثر می شود که این اخبار را مشاهده می کند وقتی میبیند هموطنان عزیز دچار خسارت جانی و مالی میشوند.میتوان با تجهیز ساختمان و حتی منزل خود (به سیستم اعلام حریق ، اطفاء حریق، دتکتور دودی ، دتکتور زتا ، دتکتور سنس ، دتکتور زیتکس ، ،آژیر اعلام حریق ، آژیر اطفاء حریق ، پنل اعلام حریق ، پنل اطفاء حریق ، شستی اعلام حریق ، شستی اطفاء حریق) میتوان از بروز آتش سوزی و خسارت جانی و مالی خود را محافظت نمود.

آتش بان مفتخر است که اعلام دارد نماینده اعلام حریق ایران ، نماینده اعلام حریق ، اطفاء حریق از بهترین برند های ایران و جهان می باشد

کودک بازیگوش آتش بپا کرد

بازیگوشی و آتش بازی کودک موجب بروز آتش‌سوزی در واحد مسکونی شد که با سرعت عمل آتش‌نشانان ضمن جلوگیری از افزایش خسارت، سه نفر از اعضای خانواده نیز نجات داده شد.
به گزارش پایگاه خبری 125، ساکنان ساختمان مسكونی سه طبقه با مشاهده شعله آتش و دود ناشی از آن که از بالکن طبقه دوم ساختمان بیرون می‌زد در تماس با سامانه 125 درخواست كمك كردند.
ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ساعت 12 ظهر امروز با دریافت خبر این حادثه بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه‌ 15 و گروه امداد و نجات 2 را همزمان به محل حادثه در کوی افسریه، بین خیابان اول و اتوبان روانه كرد.
آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات ایمنی و خاموش کننده شعله‌های آتش را كه از قسمت بالکن طبقه دوم در حال سرایت به طبقات دیگر بود، خاموش كردند.
حمید صفا فرمانده آتش نشانان اعزامی دراین خصوص اظهار داشت: هنگام رسیدن آتش نشانان از بالکن طبقه دوم یک ساختمان سه طبقه مسکونی، شعله های آتش به بیرون زبانه میکشید و به اظهار همسایگان نیز سه نفر از ساکنان ساختمان نیز داخل واحد مسکونی خود بدام افتاده و به دلیل وجود دود و آتش شدید قادر به خروج از منزل خود نیستند.
وی افزود: آتش نشانان به سرعت مشغول عملیات شدند و ضمن قطع برق و گاز ساختمان و ایمن کردن محل، با کشیدن لوله آبدهی و بهمراه بردن تجهیزات لازم دیگر، خود را به طبقه دوم رسانده و بلافاصله به مقابله با شعله های آتش که به نیمی از اتاق خواب نیز رسیده بود، پرداختند.
این فرمانده آتش نشانی در ادامه گفت: آتش نشانان پس از شعله زنی و کنترل آتش سوزی و نیز جلوگیری از سرایت بیشتر آن به اطراف، موفق شدند دو زن و مرد حدودا 60 ساله و همچنین یک کودک 5 ساله که در بالکن با وسایل آتشزا سرگرم بازی بود، نجات دهند.
وی با اعلام این که خوشبختانه دراین حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید، اضافه کرد: با لکه گیری کامل و ایمن کردن محل، نیروهای عملیات با دادن تذکرات ایمنی لازم به ساکنان ساختمان، عملیات خود به پایان بردند.
فرمانده آتش‌نشانان علت رخداد این حادثه را آتش بازی كودك در قسمت بالکن و سرایت آتش به مواد قابل اشتعال موجود در محل اعلام كرد. 
این فرمانده آتش نشانی به والدین توصیه کرد که در استفاده ی کودکان از لوازم و وسایل خطرناک مثل فندک و کبریت و... کنترل و دقت بیشتری داشته باشند تا شاهد وقوع این گونه حوادث که حتی ممکن است خسارات جانی و مالی جبران ناپذیری ببار آورد، نباشیم

آتش بان واقعا متاثر می شود که این اخبار را مشاهده می کند وقتی میبیند هموطنان عزیز دچار خسارت جانی و مالی میشوند.میتوان با تجهیز ساختمان و حتی منزل خود (به سیستم اعلام حریق ، اطفاء حریق، دتکتور دودی ، دتکتور زتا ، دتکتور سنس ، دتکتور زیتکس ، ،آژیر اعلام حریق ، آژیر اطفاء حریق ، پنل اعلام حریق ، پنل اطفاء حریق ، شستی اعلام حریق ، شستی اطفاء حریق) میتوان از بروز آتش سوزی و خسارت جانی و مالی خود را محافظت نمود.

آتش بان مفتخر است که اعلام دارد نماینده اعلام حریق ایران ، نماینده اعلام حریق ، اطفاء حریق از بهترین برند های ایران و جهان می باشد

دو زن و مرد آواره و بی خانمان نیمه شب گذشته در آتش سوزی دو مغازه متروکه در بزرگراه بعثت جان باختند

به گزارش پایگاه خبری 125، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 و اعلام این آتش سوزی، با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان سه ایستگاه ساعت 23:35 دقیقه شب گذشته به سوی محل حادثه در بزرگراه بعثت، نبش خیابان اتابک روانه شدند.
عزیز غلامی نسب معاون منطقه 8 عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این باره گفت: هنگام رسیدن آتش نشانان دو باب مغازه متروکه در مجاورت همدیگر که به محلی برای تجمع افراد آواره و بی خانمان تبدیل شده بود کاملا شعله ور بود و دود و آتش زیادی از آن بیرون می زد.
وی افزود: آتش سوزی از یکی از مغازه های 40 متر مربعی شروع شد و چون این مغازه ها از داخل به یکدیگر راه داشتند لحظاتی بعد نیز شعله های آتش از این طریق به مغازه دیگر سرایت کرد.
معاون عملیات منطقه 8 آتش نشانی ادامه داد: اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که کسانی در داخل این مغازه ها محبوس شده اند و ظاهرا این افراد با توجه به قفل بودن درهای کرکره ای از راه های دیگر وارد این مغازه ها شده بودند.
غلامی نسب تصریح کرد: آتش نشانان به سرعت وارد عملیات شدند و با بریدن قفل درها در لحظات اولیه دو مرد جوان را از میان دود و آتش به سلامت بیرون آوردند که این دو نفر در فرصتی مناسب از محل حادثه گریختند.
وی اضافه کرد: در حین خاموش کردن آتش توسط نیروهای آتش نشانی پیکر دو مرد و زن جوان در گوشه ای از مغازه پیدا شد که به شدت دچار سوختگی شده بودند.
معاون عملیات منطقه 8 آتش نشانی گفت: امدادگران اورژانس پس از انجام معاینات اولیه اعلام کردند که این دو نفرجان خود را از دست داده اند.
وی با اعلام این که اجساد این دو نفر جهت بررسی علت مرگ و نیز شناسایی هویت آنها به پزشکی قانونی منتقل شد، افزود: علت بروز این آتش سوزی هم اکنون توسط كارشناسان منطقه 8 آتش نشانی تهران در حال بررسی است

 

آتش بان واقعا متاثر می شود که این اخبار را مشاهده می کند وقتی میبیند هموطنان عزیز دچار خسارت جانی و مالی میشوند.میتوان با تجهیز ساختمان و حتی منزل خود (به سیستم اعلام حریق ، اطفاء حریق، دتکتور دودی ، دتکتور زتا ، دتکتور سنس ، دتکتور زیتکس ، ،آژیر اعلام حریق ، آژیر اطفاء حریق ، پنل اعلام حریق ، پنل اطفاء حریق ، شستی اعلام حریق ، شستی اطفاء حریق) میتوان از بروز آتش سوزی و خسارت جانی و مالی خود را محافظت نمود.

آتش بان مفتخر است که اعلام دارد نماینده اعلام حریق ایران ، نماینده اعلام حریق ، اطفاء حریق از بهترین برند های ایران و جهان می باشد

 آتش سوزی یک سوپر مارکت در خیابان پاسداران، با حضور به موقع آتش نشانان مهار و از گسترش بیشتر آن در داخل این مغازه جلوگیری شد.
ه گزارش پایگاه خبری 125، پس از تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر آتش گرفتن یک سوپر مارکت، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 89 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 25 دقیقه بعداز نیمه شب گذشته به خیابان پاسداران، خیابان شیدایی روانه شدند.
سید محمد اشرف زادگان فرمانده آتش نشانان اعزامی گفت: یک سوپر مارکت نیمه شب گذشته به علت نامعلومی دچار آتش سوزی شد ولی خوشبختانه به هیچ کس آسیب جانی نرسید.
وی ادامه داد: آتش نشانان به محض حضور در محل حادثه، جریان برق و گاز ساختمان را قطع کردند و سپس با بکارگیری تجهیزات خاموش کننده و دستگاه های تنفسی مشغول مهار شعله های آتش در داخل این مغازه شدند.
این فرمانده آتش نشانی با اشاره به این که علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی درحال بررسی است، افزود: نیروهای آتش نشانی با تلاش همه جانبه شعله های آتش را مهار و کاملا خاموش کرده و همچنین از گسترش آتش سوزی به قسمت های دیگر این مغازه جلوگیری به عمل آوردند

آتش بان واقعا متاثر می شود که این اخبار را مشاهده می کند وقتی میبیند هموطنان عزیز دچار خسارت جانی و مالی میشوند.میتوان با تجهیز ساختمان و حتی منزل خود (به سیستم اعلام حریق ، اطفاء حریق، دتکتور دودی ، دتکتور زتا ، دتکتور سنس ، دتکتور زیتکس ، ،آژیر اعلام حریق ، آژیر اطفاء حریق ، پنل اعلام حریق ، پنل اطفاء حریق ، شستی اعلام حریق ، شستی اطفاء حریق) میتوان از بروز آتش سوزی و خسارت جانی و مالی خود را محافظت نمود.

آتش بان مفتخر است که اعلام دارد نماینده اعلام حریق ایران ، نماینده اعلام حریق ، اطفاء حریق از بهترین برند های ایران و جهان می باشد

یک کارگاه ریخته گری در محله ی یافت آباد تهران مقارن ظهر امروز دچار آتش سوزی شد.

به گزارش پایگاه خبری 125، در ساعت 13:14 دقیقه ظهر امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران با دریافت گزارشی مبنی بر آتش سوزی در یک کارگاه تولیدی و احتمال محبوس شدن چند کارگر در داخل کارگاه، بلافاصله آتش نشانان ایستکاه 38 و گروه امداد و نجات 5 بهمراه تانکر 12 هزار لیتری آب و خودروی حامل دستگاه های تنفسی را به محل حادثه واقع در چهار راه یافت آباد، خیابان تقی زاده اعزام کرد.
حسن سیفی مدیر منطقه چهار عملیات آتش نشانی که در محل حادثه حاضر شده بود در این خصوص اظهار اشت: یک کارگاه ریخته گری به وسعت تقریبی 2500 متر مربع از قسمت کوره ها دچار آتش سوزی شد و شعله های آتش در حال سرایت به سقف و دیگر نقاط این کارگاه بود.
وی افزود: آتش نشانان و نجاتگران بلافلاصله با رعایت کامل نکات ایمنی همزمان با جستجو در داخل کارگاه، با استفاده از خاموش کننده های دستی و آب مشغول خاموش کردن آتش و خنک کردن مخازن شدند.
مدیر منطقه 4 عملیات این سازمان ادامه داد: با جستجوی تیم نجات در گوشه و کنار این کارگاه، هیچ فرد گرفتاری پیدا نشد و آتش نشانان موفق شدند در کمترین زمان ممکن شعله های آتش را فرو نشانده و از گسترش آن جلوگیری بعمل آورند.
سیفی با اشاره به این که این حادثه مصدومی نداشت، خاطرنشان کرد: کارشناسان آتش نشانی منطقه هم اکنون در حال بررسی علت بروز این آتش سوزی و نیز برآورد خسارات وارده هستند

آتش بان واقعا متاثر می شود که این اخبار را مشاهده می کند وقتی میبیند هموطنان عزیز دچار خسارت جانی و مالی میشوند.میتوان با تجهیز ساختمان و حتی منزل خود (به سیستم اعلام حریق ، اطفاء حریق، دتکتور دودی ، دتکتور زتا ، دتکتور سنس ، دتکتور زیتکس ، ،آژیر اعلام حریق ، آژیر اطفاء حریق ، پنل اعلام حریق ، پنل اطفاء حریق ، شستی اعلام حریق ، شستی اطفاء حریق) میتوان از بروز آتش سوزی و خسارت جانی و مالی خود را محافظت نمود.

آتش بان مفتخر است که اعلام دارد نماینده اعلام حریق ایران ، نماینده اعلام حریق ، اطفاء حریق از بهترین برند های ایران و جهان می باشد

سه سوله بزرگ تولید و انبار ظروف تفلون واقع در بزرگراه تهران- قم، شب گذشته، در کام آتش فرو رفت و خسارات هنگفتی ببار آمد.

به گزارش پایگاه خبری 125، در پی درخواست كمك آتش نشانی حسن آباد فشافویه از سازمان آتش نشانی تهران، ستاد فرماندهی این سازمان بی درنگ ساعت 23:44 شب گذشته آتش نشانان ایستگاههای 50، 9، 35 به همراه تانكر آب و خودروی ویژه حمل دستگاه تنفسی را به شهرك صنعتی شمس آباد، بلوار گلستان اعزام كرد.
اكبر فرمانی رئیس ایستگاه 50 آتش نشانی تهران كه در محل حادثه حضور یافته بود در این مورد گفت: سه سوله بزرگ به مساحت 900 متر مربع با كاربری تولید و انبار ظروف تفلون، نیمه شب گذشته به علت نا معلومی دچار آتش سوزی شد.
وی اضافه کرد: هنگام رسیدن آتش نشانان، این سوله ها كاملا شعله ور بودند و همچنین حرارت بسیار زیاد ناشی از این آتش سوزی در حال گسترش و سرایت به سوله های مجاور بود.
فرمانی در ادامه افزود: نیروهای آتش نشانی بلافاصله با استفاده از تجهیزات مخصوص خاموش كردن آتش و دستگاههای تنفسی، محل آتش سوزی را به محاصره درآورده و سرگرم مهار آتش شدند.
وی گفت: آتش نشانان پس از وارد شدن به داخل سوله ها و یافتن كانون آتش سوزی موفق شدند پس از 4 ساعت تلاش بی وقفه شعله های آتش را كاملا خاموش کنند.
رئیس ایستگاه آتش نشانی اظهار داشت: آتش نشانان بعد از اطمینان از عدم وجود خطر، محل حادثه را جهت انجام مراحل پایانی و عملیات لكه گیری در اختیار آتش نشانی حسن آباد قرار دادند

 

آتش بان واقعا متاثر می شود که این اخبار را مشاهده می کند وقتی میبیند هموطنان عزیز دچار خسارت جانی و مالی میشوند.میتوان با تجهیز ساختمان و حتی منزل خود (به سیستم اعلام حریق ، اطفاء حریق، دتکتور دودی ، دتکتور زتا ، دتکتور سنس ، دتکتور زیتکس ، ،آژیر اعلام حریق ، آژیر اطفاء حریق ، پنل اعلام حریق ، پنل اطفاء حریق ، شستی اعلام حریق ، شستی اطفاء حریق) میتوان از بروز آتش سوزی و خسارت جانی و مالی خود را محافظت نمود.

آتش بان مفتخر است که اعلام دارد نماینده اعلام حریق ایران ، نماینده اعلام حریق ، اطفاء حریق از بهترین برند های ایران و جهان می باشد

آتش سوزی مغازه اغذیه فروشی در خیابان ابوذر، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

به گزارش پایگاه خبری 125، پس از تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر بروز آتش سوزی در یک مغازه اغذیه فروشی، نیروهای عملیاتی ایستگاه 28 به سرعت با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 10:45 صبح امروز به خیابان ابوذر، میدان گلچین اعزام شدند.
به گفته آرش مهدیانی فرمانده آتش نشانان اعزام شده به محل حادثه، قسمت انبار و آشپزخانه یک مغازه 30 متر مربعی با کاربری اغذیه فروشی دچار آتش سوزی شده و کاملا شعله ور بود.
وی ادامه داد: نیروهای عملیاتی بی درنگ جریان برق و گاز مغازه را قطع کردند و به وسیله دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.
این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و آتش نشانان در کوتاه ترین زمان ممکن آتش سوزی را مهار و کاملا خاموش کردند

آتش بان واقعا متاثر می شود که این اخبار را مشاهده می کند وقتی میبیند هموطنان عزیز دچار خسارت جانی و مالی میشوند.میتوان با تجهیز ساختمان و حتی منزل خود (به سیستم اعلام حریق ، اطفاء حریق، دتکتور دودی ، دتکتور زتا ، دتکتور سنس ، دتکتور زیتکس ، ،آژیر اعلام حریق ، آژیر اطفاء حریق ، پنل اعلام حریق ، پنل اطفاء حریق ، شستی اعلام حریق ، شستی اطفاء حریق) میتوان از بروز آتش سوزی و خسارت جانی و مالی خود را محافظت نمود.

آتش بان مفتخر است که اعلام دارد نماینده اعلام حریق ایران ، نماینده اعلام حریق ، اطفاء حریق از بهترین برند های ایران و جهان می باشد

آتش سوزی در قسمت آشپزخانه واحد مسکونی، با تلاش آتش نشانان به خیر گذشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، همزمان با رخداد این حادثه و تماس ساکنان یک ساختمان مسکونی با سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه 86 را ساعت 15:10 روز گذشته به ابتدای جاده ورامین، محله عباس آباد، کوچه شهید شریفی رهسپار کرد.
جعفر شكرانه مهربانی رییس ایستگاه 86 آتش نشانی در خصوص این حادثه گفت: در طبقه سوم یک ساختمان مسکونی که مساحت هر طبقه به 55 مترمربع می رسید، قسمت آشپزخانه 8 مترمربعی آتش گرفته و شعله های آتش در حال سرایت به نقاط دیگر واحد مسکونی بود.
وی در ادامه گفت: آتش نشانان بی درنگ پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان، با استفاده از تجهیزات فردی و لوله های آبرسانی شعله های آتش را قبل از سرایت به قسمت های دیگر واحد مسکونی مهار و کاملا خاموش کردند.
رییس ایستگاه 86 آتش نشانی اضافه کرد: همزمان با عملیات مهار آتش سوزی، گروه دیگری از نیروهای آتش نشانی وارد ساختمان شدند و یک مرد 43 ساله و یک بانوی 39 ساله را به سلامت از ساختمان خارج کردند.
گفتنی است؛ کارشناسان علت یابی سازمان آتش نشانی تهران پس از بررسی، علت بروز این آتش سوزی را دپو كردن مقدار زیادی كاغذ و كارتن در كنار لوله خروجی آبگرمكن دیواری، انتقال حرارت و در نهایت آتش سوزی اعلام کردند 

آتش بان واقعا متاثر می شود که این اخبار را مشاهده می کند وقتی میبیند هموطنان عزیز دچار خسارت جانی و مالی میشوند.میتوان با تجهیز ساختمان و حتی منزل خود (به سیستم اعلام حریق ، اطفاء حریق، دتکتور دودی ، دتکتور زتا ، دتکتور سنس ، دتکتور زیتکس ، ،آژیر اعلام حریق ، آژیر اطفاء حریق ، پنل اعلام حریق ، پنل اطفاء حریق ، شستی اعلام حریق ، شستی اطفاء حریق) میتوان از بروز آتش سوزی و خسارت جانی و مالی خود را محافظت نمود.

آتش بان مفتخر است که اعلام دارد نماینده اعلام حریق ایران ، نماینده اعلام حریق ، اطفاء حریق از بهترین برند های ایران و جهان می باشد

آتش سوزی بامدادی انبار لوازم قنادی درمرکز تهران با تلاش چهار ایستگاه آتش نشانی مهار و از گسترش بیشتر آن جلوگیری به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری 125، این حادثه ساعت 05:45 دقیقه صبح امروز توسط کارگران این انبار به سامانه 125 آتش نشانی اطلاع داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان بی درنگ آتش نشانان چهار ایستگاه به همراه خودروی تنفسی و تانکرآب را به محل وقوع آتش سوزی واقع در چهار راه ابوسعید، خیابان اسدی منش روانه شدند. 
امیر هاتفی معاون منطقه 5 عملیات سازمان آتش نشانی تهران دراین خصوص اظهار داشت: محل حادثه باراندازی به وسعت یک هزار مترمربع بود که آتش سوزی در انباری دو طبقه به مساحت 500 متر مربع مملو از لوازم قنادی و وسایل شیرینی پزی اتفاق افتاد.
وی افزود: آتش سوزی از طبقه دوم این انبار شروع شد که در مدتی کوتاه سقف این انبار را هم کاملا دربرگرفت.
هاتفی با اشاره به این که دود زیادی از داخل این انبار به آسمان بلند می شد، اضافه کرد: براثر این آتش سوزی، بخشی از سقف انبار تخریب شد و همچنین دود فراوانی به دوساختمان 5 و 7 طبقه مسکونی که در مجاورت این انبار قرار داشت، نفوذ کرد.
معاون منطقه 5 عملیات آتش نشانی با اعلام این که این حادثه خوشبختانه هیچ مصدومی نداشت، گفت: با توجه به انتشار شدید دود به داخل این دو ساختمان مسکونی، آتش نشانان مجبور شدند ساکنان را تخلیه کنند که در نهایت مجموعا 30 نفر از ساکنان با کمک نیروهای آتش نشانی به خارج از این دو ساختمان مسکونی انتقال یافتند. 
وی در ادامه تصریح کرد: آتش نشانان سرانجام با استفاده از چندین رشته لوله آب پرفشار آتش نشانی، آتش سوزی در این انبار را مهار و خاموش کرده و همچنین از سرایت آن به اطراف جلوگیری کردند.
هاتفی با بیان این که عملیات نیروهای آتش نشانی در حدود ساعت 8 صبح به پایان رسید، تاکید کرد که کارشناسان آتش نشانی با خاموش شدن آتش به بررسی علت بروز این حادثه و همچنین برآورد میزان دقیق خسارات وارده مشغول شدند

 

آتش بان واقعا متاثر می شود که این اخبار را مشاهده می کند وقتی میبیند هموطنان عزیز دچار خسارت جانی و مالی میشوند.میتوان با تجهیز ساختمان و حتی منزل خود (به سیستم اعلام حریق ، اطفاء حریق، دتکتور دودی ، دتکتور زتا ، دتکتور سنس ، دتکتور زیتکس ، ،آژیر اعلام حریق ، آژیر اطفاء حریق ، پنل اعلام حریق ، پنل اطفاء حریق ، شستی اعلام حریق ، شستی اطفاء حریق) میتوان از بروز آتش سوزی و خسارت جانی و مالی خود را محافظت نمود.

آتش بان مفتخر است که اعلام دارد نماینده اعلام حریق ایران ، نماینده اعلام حریق ، اطفاء حریق از بهترین برند های ایران و جهان می باشد

یک کارگاه تولیدی مبلمان در علی آباد پاکدانه واقع در جنوب غرب تهران طعمه آتش سوزی شد و خسارت مالی زیادی به بار آمد.

به گزارش پایگاه خبری 125، به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر بروز آتش سوزی در یک کارگاه تولیدی مبل، بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه های 112 و 81 به همراه خودروهای حامل دستگاه تنفسی، تانکر آب و خودرو حامل کف و کفساز ها با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 14:45 روز گذشته به بزرگراه شهید کاظمی، حوالی بزرگراه آزادگان اعزام شدند.
علی فولادی افسر آماده منطقه چهار عملیات آتش نشانی در این باره گفت: یک کارگاه تولیدی مبلمان مملو از مواد اولیه ساخت مبل و قوطی های رنگ به مساحت 120 مترمربع به علت نامعلومی آتش گرفت.
وی با اعلام این که شعله های آتش در حال سرایت به همه قسمت های کارگاه بود، افزود: آتش نشانان پس از قطع جریان برق و گاز، با بکارگیری دستگاه های تنفسی و لوله های آبرسانی به مقابله با آتش سوزی پرداخته و شعله های سرکش آتش را مهار و کاملا خاموش کردند.
افسر آماده منطقه چهار عملیات آتش نشانی اضافه کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از کارگران کارگاه آسیبی نرسید و کارشناسان علت یابی سازمان آتش نشانی با حضور در محل حادثه تحقیقات خود را در خصوص یافتن علت بروز این آتش سوزی آغاز کردند.

 

 

ش بان واقعا متاثر می شود که این اخبار را مشاهده می کند وقتی میبیند هموطنان عزیز دچار خسارت جانی و مالی میشوند.میتوان با تجهیز ساختمان و حتی منزل خود (به سیستم اعلام حریق ، اطفاء حریق، دتکتور دودی ، دتکتور زتا ، دتکتور سنس ، دتکتور زیتکس ، ،آژیر اعلام حریق ، آژیر اطفاء حریق ، پنل اعلام حریق ، پنل اطفاء حریق ، شستی اعلام حریق ، شستی اطفاء حریق) میتوان از بروز آتش سوزی و خسارت جانی و مالی خود را محافظت نمود.

آتش بان مفتخر است که اعلام دارد نماینده اعلام حریق ایران ، نماینده اعلام حریق ، اطفاء حریق از بهترین برند های ایران و جهان می باشد

 آتش سوزی خودرو و موتورسیکلت در پارکینگ ساختمان مسکونی، بامداد امروز، موجب گرفتار شدن سه نفر از ساکنان ساختمان 5 طبقه مسکونی شد.

به گزارش پایگاه خبری 125، این حادثه ساعت 4:05 بامداد امروز توسط عده ای از ساکنان یک ساختمان مسکونی به سامانه 125 اطلاع داده و از آتش نشانی تقاضای کمک فوری شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 117 و گروه های نجات 2 و نجات 9 این سازمان به همراه نردبان هیدرولیکی به خیابان پیروزی، خیابان چهارصد دستگاه، خیابان شهید بسطامی روانه شدند.
پرویز نجاریان افسرآماده منطقه هشت عملیات آتش نشانی در مورد این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو سواری جک و یک دستگاه موتور سیکلت در قسمت پارکینگ یک ساختمان مسکونی پنج طبقه پارک بودند که درساعات اولیه بامداد امروز به علت نامعلومی دچار آتش سوزی شدند.
وی با اشاره به این که دود بسیار غلیظ ناشی از این آتش سوزی راهروها و طبقات بالایی ساختمان را در بر گرفته بود، ادامه داد: نیروهای آتش نشانی بی درنگ جریان اصلی برق و گاز ساختمان را قطع کردند و پس از ایمن سازی کامل محل حادثه، به وسیله تجهیزات انفرادی و لوله های آبدهی خود را به کانون آتش سوزی رساندند و از چندین سمت، عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.
افسر آماده منطقه هشت عملیات آتش نشانی اضافه کرد: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان هم با بستن دستگاه های تنفسی برای جستجو و نجات افراد محبوس شده به طبقات بالایی ساختمان رفتند و پس از بررسی راهروها و واحد های مسکونی، توانستند سه نفر از اعضای یک خانواده ازساکنان این ساختمان شامل؛ یک مرد 45 ساله، یک بانوی 40 ساله و یک پسر بچه 10 ساله را به سلامت از طبقه چهارم ساختمان نجات داده وبه قسمت پشت بام انتقال دهند.
نجاریان خاطرنشان کرد: آتش نشانان سپس این خانواده سه نفره را به وسیله نردبان هیدرولیکی به خارج از ساختمان منتقل کردند.
وی گفت: نیروهای عملیاتی سرانجام با تلاش همه جانبه شعله های آتش را مهار و کاملا خاموش کردند و همچنین محل حادثه را برای بررسی علت وقوع این آتش سوزی تحویل کارشناسان علت یابی این سازمان دادند

آتش بان واقعا متاثر می شود که این اخبار را مشاهده می کند وقتی میبیند هموطنان عزیز دچار خسارت جانی و مالی میشوند.میتوان با تجهیز ساختمان و حتی منزل خود (به سیستم اعلام حریق ، اطفاء حریق، دتکتور دودی ، دتکتور زتا ، دتکتور سنس ، دتکتور زیتکس ، ،آژیر اعلام حریق ، آژیر اطفاء حریق ، پنل اعلام حریق ، پنل اطفاء حریق ، شستی اعلام حریق ، شستی اطفاء حریق) میتوان از بروز آتش سوزی و خسارت جانی و مالی خود را محافظت نمود.

آتش بان مفتخر است که اعلام دارد نماینده اعلام حریق ایران ، نماینده اعلام حریق ، اطفاء حریق از بهترین برند های ایران و جهان می باشد

کارگاه نجاری در بزرگراه آوینی به علت نامعلومی دچار آتش‌سوزی شد و خسارت مالی زیادی به جای گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری 125، هنگامیكه رهگذران بامداد امروز متوجه آتش سوزی در كارگاه نجاری شدند با سامانه 125 تماس گرفتند و ستاد فرماندهی این سازمان بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 9 را ساعت 05:07 دقیقه صبح به بزرگراه آوینی، روستای عماد آور اعزام كرد.
به گفته محمود آقا میرزایی فرمانده آتش نشانان اعزامی، یك كارگاه نجاری به وسعت 60 مترمربع مملو از چوب كاملا طعمه آتش سوزی شد و شعله های آتش در حال سرایت به كارگاههای مجاور بود.
وی در ادامه افزود: آتش نشانان پس از قطع برق و گاز کارگاه با استفاده از یک رشته لوله آبدهی و دستگاههای تنفسی به مقابله با این آتش سوزی پرداختند و در كوتاهترین زمان ممکن، آتش را كاملا مهار و خاموش كردند.
آقا میرزایی بیان کرد: آتش سوزی علاوه بر نابودی مقادیر زیادی چوب و الوار، به دستگاههای نجاری نیزخسارات فراوانی وارد كرد.
وی با اعلام این که خوشبختانه دراین حادثه به هیچ كس آسیبی نرسید، خاطرنشان ساخت: علت رخداد این حادثه هم اکنون از سوی كارشناسان علت یابی حریق دردست بررسی است

 

بارها و بارها تیم آتشبان متاسف بود از اینکه هموطنان عزیز ساختمان ، اداره ،  منزل خود را به سیستم اعلام حریق یا اطفاء حریق ایمن نمی کنند.آتش بان نماینده اعلام حریق ایران است  
پس هموطن گرامی با تجهیز خود به سیستم های اعلام حریق و اطفاء حریق از قبیل (شستی اعلام حریق ،آژیر اعلام خطر، آژیر اعلام حریق ، دتکتور زتا، دتکتورسنس و زیتکس ، دتکتور  گاز شهری ، دتکتور فتوالکتریک ، دتکتور مولتی ، پنل اعلام حریق ، ) خود را از شر آتش خلاص نمایید . آتشبان نماینده اعلام حریق
.ایران  و اعلامحریق از برندهای معتیر می باشد
 
یک آتلیه عکاسی در منطقه جنت آباد عصر دیروز به علت نامشخصی دچار آتش سوزی شد.
به گزارش پایگاه خبری 125، همزمان با رخداد این حادثه و تماس شهروندان با سامانه 125، بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 27 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 15 روز گذشته به محله جنت آباد جنوبی، خیابان لاله شرقی اعزام شدند.
به گفته محمدرضا رحمانی فرمانده آتش نشانان اعزامی، یک آتلیه عکاسی به مساحت 60 متر مربع در زیرزمین یک ساختمان مسکونی چهار طبقه، آتش گرفت و شعله های آتش در حال سرایت به طبقات دیگر ساختمان مسکونی بود.
وی در ادامه گفت: نیروهای عملیاتی بی درنگ جریان برق و گاز محل حادثه را قطع کردند و با بکارگیری دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده، عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.
این فرمانده آتش نشانی افزود: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از ساکنان ساختمان آسیبی نرسید و آتش نشانان در کوتاه ترین زمان ممکن آتش سوزی را مهار و کاملا خاموش کردند و همچنین از سرایت شعله های آتش به قسمت های دیگر این ساختمان مسکونی جلوگیری به عمل آوردند.
رحمانی تاکید کرد: علت وقوع این حادثه مشخص نیست و کارشناسان آتش نشانی هم اکنون در حال بررسی آن هستند
بارها و بارها تیم آتشبان متاسف بود از اینکه هموطنان عزیز ساختمان ، اداره ،  منزل خود را به سیستم اعلام حریق یا اطفاء حریق ایمن نمی کنند.آتش بان نماینده اعلام حریق ایران است  
پس هموطن گرامی با تجهیز خود به سیستم های اعلام حریق و اطفاء حریق از قبیل (شستی اعلام حریق ،آژیر اعلام خطر، آژیر اعلام حریق ، دتکتور زتا، دتکتورسنس و زیتکس ، دتکتور  گاز شهری ، دتکتور فتوالکتریک ، دتکتور مولتی ، پنل اعلام حریق ، ) خود را از شر آتش خلاص نمایید . آتشبان نماینده اعلام حریق
.ایران  و اعلامحریق از برندهای معتیر می باشد
آتش سوزی یک مغازه پارچه نویسی در خیابان ناصر خسرو، مصدومیت دو مرد جوان را در پی داشت.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، با اعلام این حادثه به سامانه 125 از سوی شهروندان، آتش نشانان ایستگاه 4 و 1 بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 00:45 بامداد امروز خود را به خیابان ناصر خسرو، حوالی کوچه مروی رساندند.
محمدرضا عیسی پور فرمانده نیروهای آتش نشانی اعزام شده به محل حادثه در این باره گفت: کارگران مشغول نصب و جوشکاری تابلو سر درب یک مغازه پارچه نویسی بودند که ناگهان بر اثر ریزش مذابه های ناشی از جوشکاری بر روی مواد قابل اشتعال، مغازه 30 مترمربعی دچار آتش سوزی شده و دو نفر کارگر جوشکار مصدوم شدند.
وی با بیان اینکه در هنگام بروز آتش سوزی درب مغازه بسته بود، ادامه داد: آتش نشانان به سرعت پس از قطع جریان برق محل حادثه، با استفاده از ابزار مخصوص درب ورودی را گشودند و به وسیله تجهیزات انفرادی و لوله های آبرسانی در کوتاه ترین زمان ممکن آتش سوزی را مهار و کاملا خاموش کردند.
این فرمانده آتش نشانی خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی در پایان دو نفر کارگر جوان را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند

 

بارها و بارها تیم آتشبان متاسف بود ایز اینکه هموطنان عزیز سختمان ، اداره ،  منزل خود را به سیستم اعلام حریق یا اطفاء حریق ایمن کنند.آتش بان نماینده اعلام حریق ایران است  پ
هموطن گرامی با تجهیز خود به سیستم های اعلام حریق و اطفاء حریق از قبیل (شستی اعلام حریق ،آژیر اعلام خطر، آژیر اعلام حریق ، دتکتور زتا، دتکتور .زیتکس ، دتکتور  گاز شهری ، دتکتور فتوالکتریک ، دتکتور مولتی ، پنل اعلام حریق ، ) خود را از شر آتش خلاص نمایید  آتشبان نماینده اعلام حریق ایران و اعلامحریق از برندهای معتیر می باشد
 
یک کارگاه تولیدی کفش در مرکز شهر با حضور آتش نشانان دو ایستگاه مهار و کاملا خاموش شد.
 
به گزارش پایگاه خبری 125، این حادثه ساعت 11:30 صبح امروز رخ داد و پس از تماس شهروندان با سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 67 و 1 به همراه خودرو حامل دستگاه های تنفسی را به خیابان وحدت اسلامی، بازارچه طرخانی رهسپار کرد.
محمد یزدانی افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش نشانی در مورد این حادثه گفت: در طبقه همکف یک کارگاه دو طبقه با کاربری تولیدی انواع کفش که مساحت هر طبقه به 50 مترمربع می رسید و مملو از مواد اولیه تولید کفش بود، آتش سوزی رخ داد و دود بسیار غلیظی محوطه این ساختمان را در بر گرفت.
وی با اشاره به اینکه شعله های آتش در حال گسترش و سرایت به طبقه بالایی ساختمان بود و تلاش کارگران برای مهار آتش بی نتیجه مانده بود، ادامه داد: نیروهای آتش نشانی به سرعت با بکارگیری دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده، خود را به کانون آتش سوزی رساندند و عملیات مهار آتش را آغاز کردند.
این افسر آماده آتش نشانی اضافه کرد: با توجه به احتمال محبوس شدن کارگران در محل حادثه، همزمان گروه دیگری از آتش نشانان با استفاده از تجهیزات انفرادی وارد محل حادثه شدند و پس از جستجو در داخل کارگاه، دو نفر کارگر 19 و 33 ساله را از میان دود غلیظ به خارج از ساختمان منتقل کردند.
یزدانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از کارگران آسیبی نرسید و نیروهای آتش نشانی با تلاش همه جانبه شعله های آتش را مهار و کاملا خاموش کردند.
گفتنی است؛ علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان علت یابی سازمان آتش نشانی در دست بررسی است
ارها و بارها تیم آتشبان متاسف بود ایز اینکه هموطنان عزیز سختمان ، اداره ،  منزل خود را به سیستم اعلام حریق یا اطفاء حریق ایمن کنند.آتش بان نماینده اعلام حریق ایران است  پ
هموطن گرامی با تجهیز خود به سیستم های اعلام حریق و اطفاء حریق از قبیل (شستی اعلام حریق ،آژیر اعلام خطر، آژیر اعلام حریق ، دتکتور زتا، دتکتور .زیتکس ، دتکتور  گاز شهری ، دتکتور فتوالکتریک ، دتکتور مولتی ، پنل اعلام حریق ، ) خود را از شر آتش خلاص نمایید  آتشبان نماینده اعلام حریق ایران و اعلام  حریق از برندهای معتیر می باشیک
 
امید است صدمه مالی زیاری به عزیزان وارد نشده باشد
آتش سوزی آشپزخانه یک واحد مسکونی در جنوب تهران، با حضور آتش نشانان به خیر گذشت.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، همزمان با رخداد این حادثه و تماس شهروندان با سامانه 125، بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 78 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 00:01 بامداد امروز به جاده خاوران، شهرک مشیریه، خیابان سی متری صالحی اعزام شدند.
به گفته ذبیح اله رحمتی فرمانده آتش نشانان اعزام شده به محل حادثه، قسمت آشپزخانه یک واحد 80 مترمربعی در طبقه دوم یک ساختمان مسکونی پنج طبقه، آتش گرفته و شعله های آتش در حال سرایت به داخل واحد مسکونی بود.
وی در ادامه گفت: نیروهای عملیاتی بی درنگ جریان برق و گاز محل حادثه را قطع کردند و با بکارگیری دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.
این فرمانده آتش نشانی افزود: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از اهالی ساختمان آسیبی نرسید و آتش نشانان در کوتاه ترین زمان ممکن آتش سوزی را مهار و کاملا خاموش کردند و از سرایت شعله های آتش به قسمت های دیگر واحد مسکونی جلوگیری به عمل آوردند
 
 
 

 

آتش سوزی کارگاه تولیدی انواع پوشاک در خیابان ولی عصر(عج)، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، با اعلام این حادثه به سامانه 125 از سوی شهروندان، بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 18 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 21:10 شب گذشته خود را به خیابان ولی عصر(عج)، نرسیده به خیابان زرتشت رساندند.
مهدی کنگاوری فرمانده آتش نشانان اعزام شده به محل حادثه در این خصوص گفت: در یک ساختمان پنج طبقه اداری یک واحد 150 متر مربعی که کاربری تولیدی انواع پوشاک را داشت و مملو از طاقه های پارچه بود دچار آتش سوزی شده و آتش و حرارت در حال سرایت به اجناس داخل تولیدی بود.
وی افزود: با توجه به احتمال محبوس شدن شهروندان در داخل ساختمان، نیروهای عملیاتی به سرعت به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان، با استفاده از تجهیزات انفرادی و لوله های آبرسانی خود را به محل حادثه رساندند و با تلاش خود آتش سوزی را تحت کنترل خود درآوردند.
این فرمانده آتش نشانی در ادامه گفت: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان با بکارگیری دستگاه های تنفسی وارد طبقات دیگر شدند و مشغول جستجو در واحدهای دیگر شدند.
کنگاوری اضافه کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و نیروهای عملیاتی با تلاش خود آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند. 
گفتنی است؛ علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان علت یابی منطقه پنج عملیات آتش نشانی در حال بررسی است

 

بارها و بارها تیم آتشبان متاسف بود از اینکه هموطنان عزیز ساختمان ، اداره ،  منزل خود را به سیستم اعلام حریق یا اطفاء حریق ایمن نمی کنند.آتش بان نماینده اعلام حریق ایران است  
پس هموطن گرامی با تجهیز خود به سیستم های اعلام حریق و اطفاء حریق از قبیل (شستی اعلام حریق ،آژیر اعلام خطر، آژیر اعلام حریق ، دتکتور زتا، دتکتورسنس و زیتکس ، دتکتور  گاز شهری ، دتکتور فتوالکتریک ، دتکتور مولتی ، پنل اعلام حریق ، ) خود را از شر آتش خلاص نمایید . آتشبان نماینده اعلام حریق
ایران  و اعلامحریق از برندهای معتیر می باشد
 
بارها و بارها تیم آتشبان متاسف بود از اینکه هموطنان عزیز ساختمان ، اداره ،  منزل خود را به سیستم اعلام حریق یا اطفاء حریق ایمن نمی کنند.آتش بان نماینده اعلام حریق ایران است  
پس هموطن گرامی با تجهیز خود به سیستم های اعلام حریق و اطفاء حریق از قبیل (شستی اعلام حریق ،آژیر اعلام خطر، آژیر اعلام حریق ، دتکتور زتا، دتکتورسنس و زیتکس ، دتکتور  گاز شهری ، دتکتور فتوالکتریک ، دتکتور مولتی ، پنل اعلام حریق ، ) خود را از شر آتش خلاص نمایید . آتشبان نماینده اعلام حریق
ایران  و اعلامحریق از برندهای معتیر می باشد
 
نیروهای آتش نشانی با حضور در محل آتش سوزی کارگاه تولیدی پارچه و لباس در خیابان جمهوری اسلامی، از گسترش شعله های آتش جلوگیری کردند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، همزمان با رخداد این حادثه و تماس شهروندان با سامانه 125، آتش نشانان ایستگاه 46 و 1 به همراه بالابر هیدرولیکی بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 22:25 شب گذشته به خیابان جمهوری اسلامی، حوالی خیابان حافظ رهسپار شدند.
به گفته علی وثیقی افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش نشانی، در محل حادثه یک ساختمان اداری پنج طبقه مشاهده شد که یک واحد 100 متر مربعی در طبقه سوم با کاربری تولیدی پارچه و لباس آتش گرفته و دود غلیظی همه قسمت های ساختمان را در بر گرفت.
وی با بیان اینکه محل حادثه مملو از نخ و مواد اولیه تولید پارچه و لباس و شعله های آتش در حال سرایت به این اجناس بود، ادامه داد: نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه جریان برق و گاز ساختمان را قطع کردند و با بکارگیری دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.
افسر آماده منطقه پنج عملیات اضافه کرد: با توجه به احتمال محبوس شدن افراد در میان دود و حرارت، همزمان گروه دیگری از آتش نشانان به وسیله تجهیزات فردی و بالابر وارد محل حادثه شدند که پس از جستجو در طبقات خوشبختانه مشخص شد هیچ کس در ساختمان محبوس نشده است.
وثیقی در پایان گفت: نیروهای آتش نشانی با تلاش همه جانبه و در کوتاهترین زمان ممکن شعله های آتش را مهار کردند و از گسترش آتش سوزی جلوگیری به عمل آوردند.
گفتنی است؛ کارشناسان علت یابی سازمان آتش نشانی تهران در حال بررسی علت بروز این آتش سوزی هستند
 
بارها و بارها تیم آتشبان متاسف بود ایز اینکه هموطنان عزیز سختمان ، اداره ،  منزل خود را به سیستم اعلام حریق یا اطفاء حریق ایمن کنند.آتش بان نماینده اعلام حریق ایران است  پ
هموطن گرامی با تجهیز خود به سیستم های اعلان حریق و اطفاء حریق از قبیل (شستی اعلام حریق ،آژیر اعلام خطر، آژیر اعلام حریق ، دتکتور دوودی، دتکتور گاز ، دتکتور  گاز شهری ، دتکتور فتوالکتریک ، دتکتور مولتی ، پنل اعلام حریق ، ) خود را از شر آتش خلاص نمایید
امید است صدمه مالی زیاری به عزیزان وارد نشده باشد
 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، آتش نشانان ایستگاه 91، 126 و 13 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 13:45 روز گذشته خود را به میدان شوش، خیابان فداییان اسلام، خیابان 36 رساندند.
رحیم سلیمی فر افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش نشانی در مورد این حادثه گفت: در یک انبار 150 متر مربعی که تعداد زیادی ظروف بلور و کریستال در آن نگه داری می شد آتش سوزی رخ داده و شعله های آتش در حال سرایت به قسمت های دیگر انبار بود.
وی در ادامه افزود: نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه پس از بررسی و قطع جریان اصلی برق و گاز انبار، با بکارگیری تجهیزات فردی و لوله های آبدهی خود را به کانون آتش سوزی رساندند و عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.
افسر آماده منطقه پنج عملیات افزود: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و آتش نشانان پس از خاموش کردن کامل شعله های آتش، کارتن های سوخته را از محل حادثه تخلیه کردند.
گفتنی است؛ کارشناسان علت یابی سازمان آتش نشانی در حال بررسی علت بروز این آتش سوزی هستند
آتش نشانان با حضور به موقع خود، شعله های آتش در ساختمان خالی از سکنه را مهار کردند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، پس از اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی شهروندان، بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 8 و 85 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 9:43 صبح امروز به خیابان دامپزشکی، حوالی خیابان خوش اعزام شدند.
سعید کاظمی رئیس ایستگاه 8 آتش نشانی در مورد این حادثه گفت: مقداری ضایعات و تخته های چوبی در یک ساختمان سه طبقه 100 متر مربعی(خالی از سکنه) آتش گرفته و یک نفر از افراد کارتن خواب در این ساختمان محبوس شده بود.
وی اضافه کرد: آتش نشانان بی درنگ با استفاده از تجهیزات خاموش کننده عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند و موفق شدند در کوتاه ترین زمان ممکن شعله های آتش را تحت کنترل خود درآورند.
این رئیس ایستگاه آتش نشانی افزود: همزمان گروه دیگری از نیروهای عملیاتی وارد محل حادثه شدند و فرد محبوس شده که دچار مصدومیت شده بود را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.
کاظمی خاطرنشان کرد: آتش نشانان با تلاش خود آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند و از سرایت شعله های آتش به ساختمان های مسکونی همجوار جلوگیری به عمل آوردند
بارها و بارها تیم آتشبان متاسف بود ایز اینکه هموطنان عزیز سختمان ، اداره ،  منزل خود را به سیستم اعلام حریق یا اطفاء حریق ایمن کنند.آتش بان نماینده اعلام حریق ایران است  
هموطن گرامی با تجهیز خود به سیستم های اعلان حریق و اطفاء حریق از قبیل (شستی اعلام حریق ،آژیر اعلام خطر، آژیر اعلام حریق ، دتکتور دوودی، دتکتور گاز ، دتکتور  گاز شهری ، دتکتور فتوالکتریک ، دتکتور مولتی ، پنل اعلام حریق ، ) خود را از شر آتش خلاص نمایید
امید است صدمه مالی زیاری به عزیزان وارد نشده باشد

پیشنهاد همیشه آتش بان مجهز کردن مغازه ، ساختمان ، اداره و منزل مسکونی خود به تجهیزات اعلام حریق و اطفاء حریق از قبیل ( شستی اعلام حریق ، پنل اعلام حریق ، دتکتور دودی ، دتکتور گاز ، دتکتور مولتی ، آژیر اعلام خطر ، آژیر فلاشر و دتکتور حرارتی و دتکتور فتوالکتریک) می باشد تا سرمایه و جان خود و دیگران را حفظ کنید.حادثه هیچ گاه خبر نمی کند.

هموطنان عزیز این تجهیزات در قبال سرمایه و جان شما بسیار ناچیز و اندک می باشند.سریعا برای خرید آن اقدام کرده و همیشه از خطر به دور بوده و آرامش خود و دیگران را به حداکثر برسانیم.  

 ما نماینده اعلام حریق ایران هستیم چون تمامی برندهای معتبر آتشنشاتی رو در فروشگاه داریم 

آتش سوزی ساختمان خالی از سکنه در میدان محمدیه، نیروهای آتش نشانی را به محل حادثه کشاند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، این حادثه ساعت 9:41 صبح امروز رخ داد و پس از اطلاع رسانی آن به سامانه 125، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 4، 91 و 67 به همراه خودرو حامل دستگاه های تنفسی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران خود را به میدان محمدیه، خیابان باغ انگوری رساندند.
به گفته محمد یزدانی رئیس ایستگاه 4 آتش نشانی، در قسمت حیاط 100 متر مربعی یک ساختمان خالی از سکنه مقدار زیادی ضایعات و تخته های چوبی آتش گرفته و کاملاً شعله ور بود.
وی اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه، با بکارگیری نردبان دستی، تجهیزات خاموش کننده و دستگاه های تنفسی خود را به کانون آتش سوزی رساندند و عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.
این رئیس ایستگاه ادامه داد: آتش نشانان با تلاش فراوان آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند و از سرایت آتش به ساختمان های همجوار جلوگیری به عمل آوردند

پیشنهاد همیشه آتش بان مجهز کردن مغازه ، ساختمان ، اداره و منزل مسکونی خود به تجهیزات اعلام حریق و اطفاء حریق از قبیل ( شستی اعلام حریق ، پنل اعلام حریق ، دتکتور دودی ، دتکتور گاز ، دتکتور مولتی ، آژیر اعلام خطر ، آژیر فلاشر و دتکتور حرارتی و دتکتور فتوالکتریک) می باشد تا سرمایه و جان خود و دیگران را حفظ کنید.حادثه هیچ گاه خبر نمی کند.

هموطنان عزیز این تجهیزات در قبال سرمایه و جان شما بسیار ناچیز و اندک می باشند.سریعا برای خرید آن اقدام کرده و همیشه از خطر به دور بوده و آرامش خود و دیگران را به حداکثر برسانیم.  

بروز آتش سوزی در انبار لوازم یدکی خودرو، با تلاش آتش نشانان مهار و کاملاً خاموش شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، همزمان با رخداد این حادثه و تماس شهروندان با سامانه 125، نیروهای عملیاتی ایستگاه 2 بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 2:05 بامداد امروز خود را به خیابان سعدی، خیابان ظهیرالاسلام رساندند.
علی حاتمی خراسانی فرمانده آتش نشانان اعزام شده، در خصوص این حادثه گفت: در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه 120 مترمربعی با کاربری انبار، قسمتی از انبار لوازم یدکی خودرو دچار آتش سوزی شده و دود بسیار غلیظی محوطه ساختمان را فرا گرفت.
وی ادامه داد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، با قطع جریان اصلی برق و گاز محل حادثه را ایمن سازی کردند و با بکارگیری دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده مشغول مهار شعله های آتش شدند.
این فرمانده آتش نشانی خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی با تلاش فراوان آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند و از سرایت شعله های آتش به دیگر نقاط ساختمان جلوگیری به عمل آوردند.
گفتنی است؛ خوشبختانه براثر این حادثه به هیچکس آسیبی نرسید و تنها خسارت مالی برجای ماند.
علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان علت یابی آتش نشانی تهران در دست بررسی است

Web Analytics