آتش سوزی در پاساژ لیدوما آتش سوزی در پاساژ لیدوما
نوشته شده توسط

علت آتش سوزی در پاساژ لیدوما تهران

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی در خصوص جزئیات حادثه حریق مجتمع تجاری لیدوما گفت: ضلع جنوبی این پاساژ از قسمت نما دچار حریق شد و از طبقه سوم چهارم به بعد نما دچار آتش‌سوزی شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: در طبقه هشتم که یک تالار وجود داشت، آتش به داخل کشیده شده بود و بخش زیادی از این تالار شعله‌ور شده بود و همچنین تعدادی از مغازه‌های پایین دچار حریق شده بود.

همچنین آتش بان مفتخر است که اعلام دارد در زمینه فروش ، نصب و نگهداری سیستم های اعلام حریق و اطفاء حریق ، دزدگیرهای اماکن(منازل ، سازمان ها ، فروشگاه ها ) ، و همچنین سنسورهای تشخیص دود (دی اکسید و مونوکسید کربن) ،دوربین های کنترلی و غیره با بهترین کمپانی هایی که در این زمینه فعالیت میکنند همکاری می کند.
در هر زمان از شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهیم بود.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان از طریق نردبان‌ها و لوله‌کشی عملیات اطفا را آغاز کردند و حجم دود زیادی در ساختمان انباشته شده است.

ملکی عنوان کرد: همزمان با خارج کردن نفرات گرفتار، عملیات اطفا آغاز شد و در حال حاضر مدت زیادی است که آتش کاملاً خاموش شده و آتش‌نشانان در حال خارج کردن دود و ایمن‌سازی هستند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: حدود ۳۰ نفر توسط آتش‌نشانان از محل خارج شدند و چند نفری دچار دودگرفتگی شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر از سرایت آتش به بخش‌های دیگر جلوگیری شده است، گفت: پرسنل ساختمان نیز در دقایق اولیه کمک‌های اولیه را انجام داده بودند.

کد خبر 5519509

آتشبان

شرکت آتش بان نماینده رسمی اعلام حریق ایران ، واعلام حریق و اطفاء حریق در ایران می باشد و با بهترین برندهای ایرانی و جهانی از جمله اعلام حریق سنس ، اعلام حریق آنا ، اعلام حریق یونی پاس ، اعلام حریق زیتکس ، اعلام حریق زتا ،  ، اعلام حریق دزلی ، اعلام حریق آریاک ، اعلام حریق ماویلی ، اعلام حریق سایان می باشد.

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

Web Analytics