انفجار مهیب در فردیس انفجار مهیب در فردیس آتشبان
نوشته شده توسط

انفجار مهیب در فردیس

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

انفجار مهیب در خیابان قریشی فردیس

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری فردیس از وقوع انفجار مهیب در خیابان قریشی به علت نگهداری مواد محترقه خبر داد.

عاشوری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: ساعتی قبل گزارشی از انفجار مهیبی در خیابان قریشی فردیس دریافت کردیم که نیروهای آتش نشانی برای رسیدگی به موضوع به سرعت به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه در این خیابان واحدی مسکونی که یکی از ساکنان آن مواد محترقه را به صورت ناایمن نگهداری می‌کرد دچار انفجار و احتراق شده است.

همچنین آتش بان مفتخر است که اعلام دارد در زمینه فروش ، نصب و نگهداری سیستم های اعلام حریق و اطفاء حریق ، دزدگیرهای اماکن(منازل ، سازمان ها ، فروشگاه ها ) ، و همچنین سنسورهای تشخیص دود (دی اکسید و مونوکسید کربن) ،دوربین های کنترلی و غیره با بهترین کمپانی هایی که در این زمینه فعالیت میکنند همکاری می کند.
در هر زمان از شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهیم بود.

وی افزود: با توجه به شدت خسارت و آسیبی که به ساختمان وارد شده احتمال فوتی وجود دارد ولی فعلاً تا انجام آواری کامل نمی‌توان آمار دقیقی در این خصوص اعلام کرد.

این مسئول گفت: خوشبختانه حریق این واحد مسکونی به طور کامل اطفاء شده و نیروها در حال ایمن سازی محل هستند.

عاشوری افزود: با اتمام عملیات به زودی اطلاعات تکمیلی در خصوص فوت و خسارت وارد شده اعلام می‌شود.

آتشبان

شرکت آتش بان نماینده رسمی اعلام حریق ایران ، واعلام حریق و اطفاء حریق در ایران می باشد و با بهترین برندهای ایرانی و جهانی از جمله اعلام حریق سنس ، اعلام حریق آنا ، اعلام حریق یونی پاس ، اعلام حریق زیتکس ، اعلام حریق زتا ،  ، اعلام حریق دزلی ، اعلام حریق آریاک ، اعلام حریق ماویلی ، اعلام حریق سایان می باشد.

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

Web Analytics