لیست قیمت اعلام حریق زیتکس

این مورد را ارزیابی کنید
(48 رای‌ها)

اعلام حریق زیتکس

اعلام حریق زیتکس Zitex ایران یکی از بهترین و شناخته ترین سیستمهای اعلام حریق در ایران می باشد .

تولید تجهیزات و محصولات اعلام حریق زیتکس در 1394 در ایران آغاز شد .

سیستم اعلام حریق زیتکس اولین برند تایید شده از سازمان آتش نشانی و خدمـات ایمنـی شهـرداری تهران است.

تجهیزات اعلام حریق زیتکس Zitex دارای گواهی نامه مدیریت کیفیت ISO 9001-2008 از توفنورد آلمان و مرکز تائید صلاحیت ایران NACI در سال 1391 و همینطور دریافت گواهی نامه های معتبر دیگر از هلند، ایتالیا و انگلستان است .

لیست قیمت اعلام حریق زیتکس

لیست قیمت اعلام حریق زیتکس

دریافت لیست قیمت اعلام حریق

قیمت سیستم اعلام حریق

محصولات اعلام حریق زیتکس

  • اعلام حریق متعارف زیتکس
  • اعلام حریق آدرس پذیر زیتکس

سیستم اعلام حریق متعارف زیتکس دارای دتکتور ها و کنترل پنل های کانونشنال است که بروز خطا را در یک منطقه گزارش می دهند و دتکتور آدرس پذیر زیتکس قابلیت تشخیص دود و یا حرارت را در آدرس های منحصر به فرد دارد. این آدرس های از پیش تعریف شده برای هر واحد قابلیت معرفی آن را به عنوان فضای خطر، دارد.

نمایندگی اعلام حریق زیتکس

شرکت فنی مهندسی آتشبان به عنوان نمایندگی فروش تجهیزات متعارف وآدرس پذیر اعلام حریق زیتکس در خدمت شما مشتریان عزیزمیباشد .

شما می توانید جهت دریافت مشاوره و یا خرید محصولات اعلام حریق Zitex و استعلام قیمت اعلام حریق زیتکس با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

شرکت آتش بان به عنوان نمایندگی رسمی سیستمها و تجهیزات اعلام حریق سنس و همچنین نماینده فروش محصولات اعلام حریق آنا ، اعلام حریق یونی پاس ، اعلام حریق زیتکس ، اعلام حریق زتا ، اعلام حریق تله تک ، اعلام حریق تسلا ، اعلام حریق آریاک ، اعلام حریق ماویلی ، اعلام حریق سایان نیز می باشد.

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

Web Analytics