عرضه سیستم اعلام حریق دستی و اتوماتیک

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

سیستم اعلام حریق

سیستم اعلام حریق، نوعی وسیله ایمنی در برابر آتش سوزی و حریق می باشد که می توانیم از آن در تمامی مکان ها و ساختمان ها استفاده کنیم. از سیتسم اعلام حریق در ساختمان های تجاری، مسکونی، انبار ها، مساجد، کار گاه ها، کار خانه ها و ..... استفاده می کنیم.

 لازم به ذکر است که سیستم های اعلام حریق به دو صورت دستی و اتوماتیک(خودکار) عرضه و تولید می شود که هر دو نوع این محصول، طرفداران زیادی دارد. عرضه سیستم اعلام حریق دستی و اتوماتیک، در بازار می تواند به صورت عمده و یا تکی باشد.

همه ساختمان های نو ساز و در حال ساخت، چه تجاری و یا مسکونی می بایستی از سیستم اعلام حریق داشته باشند.

در ساختمان هایی که از سیستم اعلام حریق اتوماتیک استفاده می کنند، باید حتما سیستم دستی را نیز داشته باشند، چرا که دارا بودن سیستم اعلام حریق دستی در کنار اتوماتیک(خودکار) بسیار لازم و ضروری است.

انواع سیستم اعلام حریق

سیستم اعلام حریق، سیستمی است که با کمک دکتور ها و یا شستی ها، اتش سوزی را تشخیص داده و با استفاده از آژیر و نور های هشدار دهنده، خطر آتش سوزی را هشدار می دهد. سیستم های اعلام حریق دارای دو نوع متفاوت هستند.

  1. سیستم اعلام حریق دستی: این سیستم با استفاده از شستی ها، آتش را تشخیص می دهد. سیستم اعلام حریق دستی تنها در زمانی افراد در محل حضور داشته باشند کارایی دارد چرا که با فشار دادن دکمه شستی توسط شخص که متوجه حریق شده است آژیر ها و نور های هشدار دهنده فعال می شوندو به تمامی افراد ساکن در محل، خطر آتش سوزی را هشدار می دهد.

پس در واقع در مکان ها و یا زمان هایی که شخصی حضور ندارد، این سیستم بی فایده خواهد بود. سیستم اعلام حریق دستی، اولین سیستم به کار رفته برای حفاظت در برابر آتش و اعلام وضعیت های اضطراری بوده است.

  1. سیستم اعلام حریق اتوماتیک (خودکار): سیستمهای اعلام حریق اتوماتیک یا سیستم اعلام حریق هوشمند بدون حضور اشخاص در محل نیز کارایی دارند و به راحتی و بدون نیاز به حضور انسان و فشردن دکمه اعلام خطر، خود به صورت کاملا خودکار و اتوماتیک خطر حریق را به اطلاع ساکنین می رسانند.

در واقع این سیستم هیچ گونه وابستگی به حضور انسان ندارد. لازم به ذکر است در صورت استفاده از این سیستم در یک مکان، می بایستی از سیستم اعلام حریق دستی نیز استفاده و نصب گردد.

خرید و عرضه سیستم اعلام حریق دستی و اتوماتیک(خودکار)

شرکت آتشبان یکی از معتبر ترین و کاردان ترین شرکت ها در زمینه فروش و عرضه سیستم اعلام حریق دستی و اتوماتیک می باشد.

 شرکت بزرگ آتشبان با در نظر گرفتن تمامی استاندارد های جهانی در جهت پیشرفت تکنولوژی سیستم های اعلام حریق در تلاش است تا گامی بزرگ برای ارائه آن به مشتریان عزیز بر دارد.

 شرکت آتشبان برای رضایتمندی متقاضیان، بهترین و مجرب ترین کارشناسان جهت پاسخگویی 24 ساعته را به شما عزیزان در نظر گرفته است. جهت اطلاع از قیمت ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

Web Analytics