اعلام حریق ایرانی اعلام حریق ایرانی آتشبان

بهترین برند های اعلام حریق ایرانی کدامند؟

این مورد را ارزیابی کنید
(7 رای‌ها)

بهترین برند های اعلام حریق ایرانی

ایران یکی از قدر ترین کشور ها در ساخت انواع سیستم های اعلام حریق و دیگر تجهیزات آن با دیگر کشور ها در رقابت است. با پیشرف تکنولوژی و بالا رفتن جمعیت، مردم خواهان استفاده از تکنولوژی روز دنیا برای داشتن امینت جانی و مالی هستند. یکی از این موارد، سیستم های اعلام حریق و سیستم های اطفای حریق می باشد.

به همین دلیل شرکت های زیادی در حال رقابت با یکدیگر جهت ساخت بهترین و با کیفیت ترین برند سیستم های اعلام حریق هستند. اگر شما هم برایتان سوال پیش آمده که بهترین برند های اعلام حریق کدامند برای پیدا کردن جواب، میتوانید تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

ما امروز می خواهیم به معرفی برترین برند های اعلام حریق در ایران بپردازیم.

 برخی از برترین محصولات اعلام حریق موجود در بازار عبارت اند از:

  • برند اعلام حریق زیتکس:

کی از قدر ترین و بهترین برند های ایرانی که در زمینه ساخت سیستم های اعلام حریق فعالیت دارد، سیستم اعلام حریق زیتکس است. این برند معروف اوین برند ایرانی می باشد که توسط سازمان آتش نشانی و همچنین خدمات ایمنی شهرداری تهران مورد تایید قرار گرفته است. لازم به ذکر است که برند زیتکس علاوه بر تائیدیه های داخلی، مورد تایید سازمان های اروپایی و بین المللی نیز قرار گرفته است.

سیستم های اعلام حریق متعارف هوشمند زیتکس سال های زیادی در پروژه های ایمن سازی مورد استفاده قرار گرفته است و همچنین این برند توانسته در سال 99 تاییدیه آتش نشانی را بگیرد.

  • برند اعلام حریق سایان:

اعلام حریق سایان، یکی از بهترین و قدیمی ترین تولید کنندگان سیستم های اعلام حریق است که با تجربه و بهره گیری از بهترین سیستم های اعلام حریق دنیا توانسته بخش بزرگی از بازار تکنولوژی اعلام حریق را در دست بگیرد. این شرکت تجهیزاتی همچون پنل مرکزی، دکتور ها، شستی و غیره را که همگی دارای تاییدیه سازمان آتش نشانی هستند را تولید می کند.

  • برند اعلام حریق سنس:

شرکت فناوری سانا پژوهش گستر یکی از معتبر ترین شرکت ها در ساخت سیستم های اعلام حریق می باشد که این شرکت محصولات خود را با نام تجاری سنس، به بازار عرضه می نماید.این شرکت حدود 23 سال پیش فعالیت خود را به طور حرفه ایی و در شهر تبریز آغاز کرد. بهره مندی از بهترین برند ها و تکنولوژی های روز دنیا در ساخت محصولات سنس، باعث محبوبیت این برند در ایران و کشور های همسایه شده است.

  • اعلام حریق دزلی

محصولات اعلام حریق دزلی دارای ۱۸ ماه گارانتی تعویض و ۱۰ سال خدمات پس از فروش و ارائه خدمات و پشتیبانی ۲۴ ساعته در راستای رضایتمندی شما عزیزان می باشد، شرکت فنی مهندسی آتشبان نماینده رسمی محصولات با کیفیت اعلام حریق دزلی همردیف با استاندارد جهانی محصولات و تجهیزات اعلام حریق در خدمت شماست .

شرکت آتشبان با دارا بودن نمایندگی انحصاری از معتبر ترین و قدر ترین سازندگان دنیا، در زمینه اجرا و تامین سیستم های اعلام حریق هوشمند و اتوماتیک، سیستم های اطفا حریق اتوماتیک آبی و همچنین سیستم های اطفا حریق اتوماتیک گازی در بسیاری از پروژه های معتبر و با ارزش ساختمانی به صورت جدی فعالیت کرده است.

شرکت آتشبان برای ارائه بیشتر اطلاعات و خدمات خدمت مشتریان عزیز، کادر مجربی از مشاوران و کارشناسان را در نظر گرفته است.

شما می توانید جهت مشاوره رایگان با کارشناسان و مشاوران شکرت آتشبان تماس حاصل نمایید.

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

Web Analytics