اعلام حریق زیتکس اعلام حریق زیتکس آتشبان

آشنایی با سیستم اعلام حریق زیتکس

این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

سیستم اعلام حریق زیتکس

امروزه با پیشرفت علم و نیاز های بشر، تجهیزات و لوازمی جهت تامین آسایش و امنیت مالی و جانی ساخته شده است. یکی از آن تجهیزات، مجموعه سیستم های اعلام حریق می باشد.

از سیستم های اعلام حریق زیتکس می توان در مراکز درمانی، ساختمان ها تجاری و مسکونی، کارخانه و .... استفاده کرد.

وظیفه اصلی سیستم های اعلام حریق زیتکس شناسایی و تشخیص دود، حرارت، آتش و همچنین گاز های خطرناک می باشد.

در واقع برند و شرکت های زیادی هستند که به تولیو همچنین نصب انواع سیستم های اعلام حریق مشغول می باشند اما فقط تعدادی از این شرکت ها دارای تجهیزات استاندارد و قابل قبول جهت تولید می باشند.

سیستم اعلام حریق زیتکس یکی از برترین و معتبر ترین شرکت های ساخت سیستم اعلام حریق می باشد که با در نظر گرفتن تمامی استاندارد های جهانی و ملی در حال تولید می باشد.در ادامه می خواهیم درباره سیستم های اعلام حریق و همچنین راهنمای سیستم اعلام حریق زیتکس مطالبی را ارائه دهیم.

مشخصات سیستم اعلام حریق زیتکس

سیستم اعلام حریق زیتکس یکی از معتبر ترین برند ها در بین شرکت های ایرانی می باشد که در حال رقابت با دیگر شرکت های اروپایی است.

سیستم های اعلام حریق زیتکس با بهترین و به روز ترین تجهیزات ساخت، در حال تولید انواع سیستم های اعلام حریق با استاندارد های بالا می باشد.

میزان امنیت این سیستم بسیار بالا بوده و دارای تائیدیه سازمان آتش نشانی و استاندارد ملی می باشد. بنا به این دلیل می توان سیستم های اعلام حریق زیتکس را جایگزین سیستم های اروپایی و خارجی نمود.

به دلیل اهمیت بالای امنیت جانی و مالی باید مارک و برند محصولات اعلام حریق از بهترین نوع و باشند زیرا که پشت گوش انداختن این موضوع می تواند خسارت های جببران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

سیستم های اعلام حریق دارای اجزای مختلفی هستند که مجموع آنها یک سیستم اعلام حریق استاندارد را تشکیل می دهد. محصولات زیتکس نیز از این معقوله جدا نیستند.

راهنمای اجزا سیستم اعلام حریق زیتکس :

  • کنترل پنل اعلام حریق زیتکس :

کنترل پنل ها یکی از اصلی ترین و ضروری ترین اجزای تشکیل دهنده سیستم های اعلام حریق می باشند. کنترل پنل اعلام حریق زیتکس کار ارتباط بین اجزا سیستم را انجام می دهد.

کنترل پنل زیتکس را هم می توان روی کار و هم میتوان داخل کار نصب کنیم. یکی از مزیت های این پنل این است که می توان بر روی آن بیست عدد دکتور و زون متصل کنیم و در صورت نیاز هر کدام از زون ها را حذف کنیم.

  • دتکتور اعلام حریق زیتکس :

دتکتور وسیله ایی در سیستم های اعلام حریق است که وظیفه شناسایی و تشخیص دود و آتش را به عهده دارد. به طور کلی سنسور های این دستگاه به دو نوع حرارتی و دودی تقسیم می شوند که می توان آن ها را به صورت جداگانه یا تکی نصب کرد.

دتکتور زیتکس از قدرت تشخیص بسیار بالایی بر خوردار است که می تواند به راحتی و بدون داشتن خطا آتش را شناسایی کند.

این دکتور مورد تائید سازمان آتش نشانی بوده و از اعتبار بالایی برخوردار است.

شرکت آتشبان یکی از معتبر ترین و قدر ترین شرکت ها در زمینه نصب و ارائه خدمات تجهیزات اعلام حریق در سراسر ایران می باشد.

شما عزیزان می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان شرکت آتشبان تماس حاصل نمایید.

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

Web Analytics