با آتشبان در امان بمان

آتش سوزی کارخانه ریخته گری

آتش سوزی کارخانه ریخته گری
Ratings
(0)

آتش بان واقعا متاثر می شود که این اخبار را مشاهده می کند وقتی میبیند هموطنان عزیز دچار خسارت جانی و مالی میشوند.میتوان با تجهیز ساختمان و حتی منزل خود (به سیستم اعلام حریق ، اطفاء حریق، دتکتور دودی ، دتکتور زتا ، دتکتور سنس ، دتکتور زیتکس ، ،آژیر اعلام حریق ، آژیر اطفاء حریق ، پنل اعلام حریق ، پنل اطفاء حریق ، شستی اعلام حریق ، شستی اطفاء حریق) میتوان از بروز آتش سوزی و خسارت جانی و مالی خود را محافظت نمود.

آتش بان مفتخر است که اعلام دارد نماینده اعلام حریق ایران ، نماینده اعلام حریق ، اطفاء حریق از بهترین برند های ایران و جهان می باشد

یک کارگاه ریخته گری در محله ی یافت آباد تهران مقارن ظهر امروز دچار آتش سوزی شد.

به گزارش پایگاه خبری 125، در ساعت 13:14 دقیقه ظهر امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران با دریافت گزارشی مبنی بر آتش سوزی در یک کارگاه تولیدی و احتمال محبوس شدن چند کارگر در داخل کارگاه، بلافاصله آتش نشانان ایستکاه 38 و گروه امداد و نجات 5 بهمراه تانکر 12 هزار لیتری آب و خودروی حامل دستگاه های تنفسی را به محل حادثه واقع در چهار راه یافت آباد، خیابان تقی زاده اعزام کرد.
حسن سیفی مدیر منطقه چهار عملیات آتش نشانی که در محل حادثه حاضر شده بود در این خصوص اظهار اشت: یک کارگاه ریخته گری به وسعت تقریبی 2500 متر مربع از قسمت کوره ها دچار آتش سوزی شد و شعله های آتش در حال سرایت به سقف و دیگر نقاط این کارگاه بود.
وی افزود: آتش نشانان و نجاتگران بلافلاصله با رعایت کامل نکات ایمنی همزمان با جستجو در داخل کارگاه، با استفاده از خاموش کننده های دستی و آب مشغول خاموش کردن آتش و خنک کردن مخازن شدند.
مدیر منطقه 4 عملیات این سازمان ادامه داد: با جستجوی تیم نجات در گوشه و کنار این کارگاه، هیچ فرد گرفتاری پیدا نشد و آتش نشانان موفق شدند در کمترین زمان ممکن شعله های آتش را فرو نشانده و از گسترش آن جلوگیری بعمل آورند.
سیفی با اشاره به این که این حادثه مصدومی نداشت، خاطرنشان کرد: کارشناسان آتش نشانی منطقه هم اکنون در حال بررسی علت بروز این آتش سوزی و نیز برآورد خسارات وارده هستند

دتکتور سنس, دتکتور زتا, دتکتور زیتکس, اعلام حریق ایران, پنل سیستم اعلام حریق, پنل سیستم اطفاء حریق, آژیر اعلام خطر, آژیر اطفاء حریق, شستی اعلام حریق, شستی اطفاء حریق, پنل اطفاء حریق