با آتشبان در امان بمان

آتش سوزی واحد مسکونی

آتش سوزی واحد مسکونی
Ratings
(0)

آتش بان واقعا متاثر می شود که این اخبار را مشاهده می کند وقتی میبیند هموطنان عزیز دچار خسارت جانی و مالی میشوند.میتوان با تجهیز ساختمان و حتی منزل خود (به سیستم اعلام حریق ، اطفاء حریق، دتکتور دودی ، دتکتور زتا ، دتکتور سنس ، دتکتور زیتکس ، ،آژیر اعلام حریق ، آژیر اطفاء حریق ، پنل اعلام حریق ، پنل اطفاء حریق ، شستی اعلام حریق ، شستی اطفاء حریق) میتوان از بروز آتش سوزی و خسارت جانی و مالی خود را محافظت نمود.

آتش بان مفتخر است که اعلام دارد نماینده اعلام حریق ایران ، نماینده اعلام حریق ، اطفاء حریق از بهترین برند های ایران و جهان می باشد

آتش سوزی در قسمت آشپزخانه واحد مسکونی، با تلاش آتش نشانان به خیر گذشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، همزمان با رخداد این حادثه و تماس ساکنان یک ساختمان مسکونی با سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه 86 را ساعت 15:10 روز گذشته به ابتدای جاده ورامین، محله عباس آباد، کوچه شهید شریفی رهسپار کرد.
جعفر شكرانه مهربانی رییس ایستگاه 86 آتش نشانی در خصوص این حادثه گفت: در طبقه سوم یک ساختمان مسکونی که مساحت هر طبقه به 55 مترمربع می رسید، قسمت آشپزخانه 8 مترمربعی آتش گرفته و شعله های آتش در حال سرایت به نقاط دیگر واحد مسکونی بود.
وی در ادامه گفت: آتش نشانان بی درنگ پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان، با استفاده از تجهیزات فردی و لوله های آبرسانی شعله های آتش را قبل از سرایت به قسمت های دیگر واحد مسکونی مهار و کاملا خاموش کردند.
رییس ایستگاه 86 آتش نشانی اضافه کرد: همزمان با عملیات مهار آتش سوزی، گروه دیگری از نیروهای آتش نشانی وارد ساختمان شدند و یک مرد 43 ساله و یک بانوی 39 ساله را به سلامت از ساختمان خارج کردند.
گفتنی است؛ کارشناسان علت یابی سازمان آتش نشانی تهران پس از بررسی، علت بروز این آتش سوزی را دپو كردن مقدار زیادی كاغذ و كارتن در كنار لوله خروجی آبگرمكن دیواری، انتقال حرارت و در نهایت آتش سوزی اعلام کردند 

دتکتور سنس, دتکتور زتا, دتکتور زیتکس, اعلام حریق ایران, پنل سیستم اعلام حریق, پنل سیستم اطفاء حریق, آژیر اعلام خطر, آژیر اطفاء حریق, شستی اعلام حریق, شستی اطفاء حریق, پنل اطفاء حریق