با آتشبان در امان بمان

آتش سوزی لوازم قنادی

آتش سوزی لوازم قنادی
Ratings
(0)

آتش بان واقعا متاثر می شود که این اخبار را مشاهده می کند وقتی میبیند هموطنان عزیز دچار خسارت جانی و مالی میشوند.میتوان با تجهیز ساختمان و حتی منزل خود (به سیستم اعلام حریق ، اطفاء حریق، دتکتور دودی ، دتکتور زتا ، دتکتور سنس ، دتکتور زیتکس ، ،آژیر اعلام حریق ، آژیر اطفاء حریق ، پنل اعلام حریق ، پنل اطفاء حریق ، شستی اعلام حریق ، شستی اطفاء حریق) میتوان از بروز آتش سوزی و خسارت جانی و مالی خود را محافظت نمود.

آتش بان مفتخر است که اعلام دارد نماینده اعلام حریق ایران ، نماینده اعلام حریق ، اطفاء حریق از بهترین برند های ایران و جهان می باشد

آتش سوزی بامدادی انبار لوازم قنادی درمرکز تهران با تلاش چهار ایستگاه آتش نشانی مهار و از گسترش بیشتر آن جلوگیری به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری 125، این حادثه ساعت 05:45 دقیقه صبح امروز توسط کارگران این انبار به سامانه 125 آتش نشانی اطلاع داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان بی درنگ آتش نشانان چهار ایستگاه به همراه خودروی تنفسی و تانکرآب را به محل وقوع آتش سوزی واقع در چهار راه ابوسعید، خیابان اسدی منش روانه شدند. 
امیر هاتفی معاون منطقه 5 عملیات سازمان آتش نشانی تهران دراین خصوص اظهار داشت: محل حادثه باراندازی به وسعت یک هزار مترمربع بود که آتش سوزی در انباری دو طبقه به مساحت 500 متر مربع مملو از لوازم قنادی و وسایل شیرینی پزی اتفاق افتاد.
وی افزود: آتش سوزی از طبقه دوم این انبار شروع شد که در مدتی کوتاه سقف این انبار را هم کاملا دربرگرفت.
هاتفی با اشاره به این که دود زیادی از داخل این انبار به آسمان بلند می شد، اضافه کرد: براثر این آتش سوزی، بخشی از سقف انبار تخریب شد و همچنین دود فراوانی به دوساختمان 5 و 7 طبقه مسکونی که در مجاورت این انبار قرار داشت، نفوذ کرد.
معاون منطقه 5 عملیات آتش نشانی با اعلام این که این حادثه خوشبختانه هیچ مصدومی نداشت، گفت: با توجه به انتشار شدید دود به داخل این دو ساختمان مسکونی، آتش نشانان مجبور شدند ساکنان را تخلیه کنند که در نهایت مجموعا 30 نفر از ساکنان با کمک نیروهای آتش نشانی به خارج از این دو ساختمان مسکونی انتقال یافتند. 
وی در ادامه تصریح کرد: آتش نشانان سرانجام با استفاده از چندین رشته لوله آب پرفشار آتش نشانی، آتش سوزی در این انبار را مهار و خاموش کرده و همچنین از سرایت آن به اطراف جلوگیری کردند.
هاتفی با بیان این که عملیات نیروهای آتش نشانی در حدود ساعت 8 صبح به پایان رسید، تاکید کرد که کارشناسان آتش نشانی با خاموش شدن آتش به بررسی علت بروز این حادثه و همچنین برآورد میزان دقیق خسارات وارده مشغول شدند

 

دتکتور سنس, دتکتور زتا, دتکتور زیتکس, اعلام حریق ایران, پنل سیستم اعلام حریق, پنل سیستم اطفاء حریق, آژیر اعلام خطر, آژیر اطفاء حریق, شستی اعلام حریق, شستی اطفاء حریق, پنل اطفاء حریق