با آتشبان در امان بمان

ساختمان مسکونی آتش به پا کرد

ساختمان مسکونی آتش به پا کرد
Ratings
(0)

آتش سوزی ساختمان مسکونی در خیابان گرگان، خسارت مالی زیادی را برجای گذاشت.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، با اعلام این حادثه به سامانه 125 از سوی شهروندان، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ نیروهای عملیاتی ایستگاه 73 و 93 به همراه گروه امداد و نجات 12 را ساعت 11:22 صبح امروز روانه خیابان گرگان، حوالی میدان نامجو کرد.
مرتضی بهروز مدیر منطقه شش عملیات آتش نشانی تهران که به همراه آتش نشانان در محل حادثه حاضر شده بود، در این خصوص گفت: طبقه سوم یک ساختمان سه طبقه به مساحت 100 تقریبی مترمربع با کاربری مسکونی آتش گرفته و دود بسیار غلیظی از پنجره ها و درب های این واحد مسکونی خارج می شد.
وی با اشاره به اینکه قسمت بالکن طبقه سوم این ساختمان مملو از لوازم خانگی مستعمل بود و آتش به این قسمت نیز سرایت کرده بود، ادامه داد: با توجه به احتمال گرفتار شدن ساکنان در ساختمان مسکونی، آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان، با بکارگیری تجهیزات انفرادی و لوله های آبرسانی مشغول مهار شعله های آتش شدند.
این مدیر منطقه تصریح کرد: همزمان گروه دیگری از نیروهای عملیاتی با استفاده از دستگاه های تنفسی مشغول جستجو در راهروها و طبقات ساختمان شدند که خوشبختانه پس از بررسی مشخص شد هیچ یک از ساکنان در ساختمان محبوس نشده اند.
بهروز با بیان اینکه در این حادثه تنها یک خانم 35 ساله که قبل از رسیدن آتش نشانان از ساختمان خارج شده بود دچار مصدومیت جزئی شد، خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی در کوتاه ترین زمان ممکن آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند و از سرایت آتش به واحدهای مسکونی دیگر جلوگیری به عمل آوردند.
گفتنی است؛ علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان آتش نشانی تهران در حال بررسی است

چرا بارها و بارها باید همین مسئله تکرار شده و صدمات ملی و جانی برای هموطنان ما به وجود آید واقعا چرا ؟آتش بان بسیار افسوس و ناراحت است به خاطره صدمات مالی و جانی به ای هموطنان عزیز

تنها راه این مسائله این است که با تجهیز سازمان ، منزل یا مغازه خود به سیستم های اعلام حریق و اطفاء حریق از قبیل (شستی اعلام حریق، دتکتور دودی هوشمند ، دتکتور فتوالکتریک ، دتکتور مولتی ؛ دتکتور حرارتی ، دتکتور گاز ، آژیر فلاشر و پنل های اعلام حریق ، دتکتور گاز co و) امنیت و آرامش را به حدالکثر برسانیم.

می توانید روی آتشبان حساب کنید.آتشبان نماینده اعلام حریق ایران است و از بهترین و معتبر ترین برند ها با نازل ترین قیمت استفاده  میکند ,و مورد تایید سازمان آشتنشانی هم می باشد.

از خداوند متعال استدعا داریم که کمترین خسارت به این عزیزان بزرگوار وارد شده باشد.

 

دتکتور دودی هوشمند, دتکتور سنس, دتکتور ماویلی, دتکتور سایان, دتکتور زتا, دتکتور زیتکس, دتکتور مولتی سنس, دتکتور مولتی سایان, دتکتور مولتی زیتکس, دتکتور مولتی ماویلی, دتکتور گاز, دتکتور co, دتکتور گاز شهری, دتکتور فتوالکتریک