با آتشبان در امان بمان

آتش سوزی در کارگاه مبلمان

آتش سوزی در کارگاه مبلمان
Ratings
(0)

آتش بان واقعا متاثر می شود که این اخبار را مشاهده می کند وقتی میبیند هموطنان عزیز دچار خسارت جانی و مالی میشوند.میتوان با تجهیز ساختمان و حتی منزل خود (به سیستم اعلام حریق ، اطفاء حریق، دتکتور دودی ، دتکتور زتا ، دتکتور سنس ، دتکتور زیتکس ، ،آژیر اعلام حریق ، آژیر اطفاء حریق ، پنل اعلام حریق ، پنل اطفاء حریق ، شستی اعلام حریق ، شستی اطفاء حریق) میتوان از بروز آتش سوزی و خسارت جانی و مالی خود را محافظت نمود.

آتش بان مفتخر است که اعلام دارد نماینده اعلام حریق ایران ، نماینده اعلام حریق ، اطفاء حریق از بهترین برند های ایران و جهان می باشد

یک کارگاه تولیدی مبلمان در علی آباد پاکدانه واقع در جنوب غرب تهران طعمه آتش سوزی شد و خسارت مالی زیادی به بار آمد.

به گزارش پایگاه خبری 125، به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر بروز آتش سوزی در یک کارگاه تولیدی مبل، بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه های 112 و 81 به همراه خودروهای حامل دستگاه تنفسی، تانکر آب و خودرو حامل کف و کفساز ها با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 14:45 روز گذشته به بزرگراه شهید کاظمی، حوالی بزرگراه آزادگان اعزام شدند.
علی فولادی افسر آماده منطقه چهار عملیات آتش نشانی در این باره گفت: یک کارگاه تولیدی مبلمان مملو از مواد اولیه ساخت مبل و قوطی های رنگ به مساحت 120 مترمربع به علت نامعلومی آتش گرفت.
وی با اعلام این که شعله های آتش در حال سرایت به همه قسمت های کارگاه بود، افزود: آتش نشانان پس از قطع جریان برق و گاز، با بکارگیری دستگاه های تنفسی و لوله های آبرسانی به مقابله با آتش سوزی پرداخته و شعله های سرکش آتش را مهار و کاملا خاموش کردند.
افسر آماده منطقه چهار عملیات آتش نشانی اضافه کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از کارگران کارگاه آسیبی نرسید و کارشناسان علت یابی سازمان آتش نشانی با حضور در محل حادثه تحقیقات خود را در خصوص یافتن علت بروز این آتش سوزی آغاز کردند.

 

 

دتکتور سنس, دتکتور زتا, دتکتور زیتکس, پنل سیستم اعلام حریق, پنل سیستم اطفاء حریق, آژیر اعلام خطر, آژیر اطفاء حریق, پنل اطفاء حریق