با آتشبان در امان بمان

آتش سوزی تولیدی پوشک

آتش سوزی تولیدی پوشک
Ratings
(0)
آتش سوزی کارگاه تولیدی انواع پوشاک در خیابان ولی عصر(عج)، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، با اعلام این حادثه به سامانه 125 از سوی شهروندان، بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 18 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 21:10 شب گذشته خود را به خیابان ولی عصر(عج)، نرسیده به خیابان زرتشت رساندند.
مهدی کنگاوری فرمانده آتش نشانان اعزام شده به محل حادثه در این خصوص گفت: در یک ساختمان پنج طبقه اداری یک واحد 150 متر مربعی که کاربری تولیدی انواع پوشاک را داشت و مملو از طاقه های پارچه بود دچار آتش سوزی شده و آتش و حرارت در حال سرایت به اجناس داخل تولیدی بود.
وی افزود: با توجه به احتمال محبوس شدن شهروندان در داخل ساختمان، نیروهای عملیاتی به سرعت به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان، با استفاده از تجهیزات انفرادی و لوله های آبرسانی خود را به محل حادثه رساندند و با تلاش خود آتش سوزی را تحت کنترل خود درآوردند.
این فرمانده آتش نشانی در ادامه گفت: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان با بکارگیری دستگاه های تنفسی وارد طبقات دیگر شدند و مشغول جستجو در واحدهای دیگر شدند.
کنگاوری اضافه کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و نیروهای عملیاتی با تلاش خود آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند. 
گفتنی است؛ علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان علت یابی منطقه پنج عملیات آتش نشانی در حال بررسی است

 

بارها و بارها تیم آتشبان متاسف بود از اینکه هموطنان عزیز ساختمان ، اداره ،  منزل خود را به سیستم اعلام حریق یا اطفاء حریق ایمن نمی کنند.آتش بان نماینده اعلام حریق ایران است  
پس هموطن گرامی با تجهیز خود به سیستم های اعلام حریق و اطفاء حریق از قبیل (شستی اعلام حریق ،آژیر اعلام خطر، آژیر اعلام حریق ، دتکتور زتا، دتکتورسنس و زیتکس ، دتکتور  گاز شهری ، دتکتور فتوالکتریک ، دتکتور مولتی ، پنل اعلام حریق ، ) خود را از شر آتش خلاص نمایید . آتشبان نماینده اعلام حریق
ایران  و اعلامحریق از برندهای معتیر می باشد
 

دتکتور سنس, دتکتور زتا, دتکتور زیتکس, اعلام حریق ایران, پنل سیستم اعلام حریق, پنل سیستم اطفاء حریق, آژیر اعلام خطر, آژیر اطفاء حریق, شستی اعلام حریق, شستی اطفاء حریق, پنل اطفاء حریق