با آتشبان در امان بمان

آتش سوزی انبار پوشاک

آتش سوزی انبار پوشاک
Ratings
(0)


آتش سوزی انبار پوشاک در خیابان خیام، با حضور آتش نشانان به خیر گذشت.

پیشنهاد همیشه آتش بان مجهز کردن مغازه ، ساختمان ، اداره و منزل مسکونی خود به تجهیزات اعلام حریق و اطفاء حریق از قبیل ( شستی اعلام حریق ، پنل اعلام حریق ، دتکتور دودی ، دتکتور گاز ، دتکتور مولتی ، آژیر اعلام خطر ، آژیر فلاشر و دتکتور حرارتی و دتکتور فتوالکتریک) می باشد تا سرمایه و جان خود و دیگران را حفظ کنید.حادثه هیچ گاه خبر نمی کند.

هموطنان عزیز این تجهیزات در قبال سرمایه و جان شما بسیار ناچیز و اندک می باشند.سریعا برای خرید آن اقدام کرده و همیشه از خطر به دور بوده و آرامش خود و دیگران را به حداکثر برسانیم.  

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر بروز آتش سوزی در یک ساختمان با کاربری انبار، آتش نشانان ایستگاه 67 و 91 به همراه گروه امداد و نجات یک و خودرو حامل دستگاه های تنفسی، ساعت 8:50 صبح امروز به خیابان خیام اعزام شدند.
علیرضا حسنی افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش نشانی تهران در خصوص این حادثه گفت: در طبقه همکف یک ساختمان پنج طبقه با کاربری انبار پوشاک، آتش سوزی رخ داده و دود بسیار غلیظی راهروها و طبقات بالایی این ساختمان را در بر گرفته بود.
وی ادامه داد: نیروهای عملیاتی بی درنگ جریان برق و گاز ساختمان را به منظور ایمن سازی محل حادثه قطع کردند و با بکارگیری تجهیزات انفرادی و لوله های آبدهی خود را به کانون آتش سوزی رساندند و مشغول مهار شعله های سرکش آتش شدند.
افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش نشانی افزود: همزمان با عملیات مهار آتش سوزی، گروه دیگری از نیروهای عملیاتی با استفاده از دستگاه های تنفسی وارد ساختمان شدند که پس از جستجو خوشبختانه مشخص شد هیچ کس در ساختمان محبوس نشده است.
حسنی در پایان گفت: آتش نشانان با تلاش فراوان آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند و از گسترش شعله های آتش جلوگیری به عمل آوردند.
گفتنی است؛ خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و کارشناسان علت یابی منطقه پنج عملیات آتش نشانی در حال بررسی علت بروز این حادثه هستند

دتکتور دودی هوشمند, دتکتور سنس, دتکتور ماویلی, دتکتور سایان, دتکتور زتا, دتکتور زیتکس, دتکتور مولتی سنس, دتکتور مولتی زتا, دتکتور مولتی زیتکس, دتکتور گاز, دتکتور co, دتکتور گاز شهری, اعلام حریق ایران, پنل سیستم اعلام حریق, پنل سیستم اطفاء حریق, آژیر فلاشر سایان, آژیر فلاشر زیتکس, آژیر فلاشر زتا, آژیر فلاشر سنس, پنل اعلام حریق زیتکس, آژیر اعلام خطر, آژیر اطفاء حریق, شستی اعلام حریق, شستی اطفاء حریق, پنل اطفاء حریق, پنل اعلام حریق زتا