با آتشبان در امان بمان

در کارگاه ساختمانی

در کارگاه ساختمانی
Ratings
(0)

ش بان واقعا متاثر می شود که این اخبار را مشاهده می کند وقتی میبیند هموطنان عزیز دچار خسارت جانی و مالی میشوند.میتوان با تجهیز ساختمان و حتی منزل خود (به سیستم اعلام حریق ، اطفاء حریق، دتکتور دودی ، دتکتور زتا ، دتکتور سنس ، دتکتور زیتکس ، ،آژیر اعلام حریق ، آژیر اطفاء حریق ، پنل اعلام حریق ، پنل اطفاء حریق ، شستی اعلام حریق ، شستی اطفاء حریق) میتوان از بروز آتش سوزی و خسارت جانی و مالی خود را محافظت نمود.

آتش بان مفتخر است که اعلام دارد نماینده اعلام حریق ایران ، نماینده اعلام حریق ، اطفاء حریق از بهترین برند های ایران و جهان می باشد

آتش سوزی در یکی از طبقات یک کارگاه ساختمانی در خیابان ارتش با حضور به موقع آتش نشانان به سرعت مهار و از گسترش بیشتر آن جلوگیری شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، با تماس کارگران یک کارگاه ساختمانی و اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 61 و 106 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 13:14 ظهر روز گذشته به سوی خیابان ارتش، خیابان موحد دانش(اقدسیه) رهسپار شدند.
رضا امیری یگانه، معاون منطقه سه عملیات آتش نشانی در این باره گفت: در محل حادثه یک کارگاه ساختمانی دیده می شد که دود وشعله زیادی از آن به بیروون زبانه می کشید.
وی اضافه کرد: به گفته کارگران، این حادثه با آتش سوزی مقداری پشم شیشه و ضایعات شروع شده بود و به علت قابل اشتعال بودن این مواد آتش، به سرعت طبقات کارگاه را فرا گرفته و در حال سرایت به قسمت های دیگر بود.
معاون منطقه سه عملیات تاکید کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی محل حادثه، با بستن دستگاه تنفسی درمیان دود غلیظ، خود را به کانون آتش رسانده و با استفاده از لوله های آبدهی با تلاش فراوان، آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند.
گفتنی است؛ خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از کارگران آسیبی نرسید و آتش نشانان پس از ایمن سازی و ارائه تذکرات ایمنی به مسئولان کارگاه ساختمانی، به مأموریت خود پایان دادند

دتکتور سنس, دتکتور زتا, دتکتور زیتکس, اعلام حریق ایران, پنل سیستم اعلام حریق, پنل سیستم اطفاء حریق, آژیر اعلام خطر, آژیر اطفاء حریق, شستی اعلام حریق, شستی اطفاء حریق, پنل اطفاء حریق